Opět v Mystic Falls

269 16 3
                                    

Jedu ve svém (ukradeném) autě po hlavní silnici do města, které jsem už dlouho neviděla. Mám namířeno do Mystic Falls. Jsem zvědavá, co na můj příjezd řekne Damon se Stefanem. Doufám, že budu mít tentokrát větší šanci Elenu zabít.
Už mě tahle cesta nudila, tak jsem přidala na větší rychlosti. O kus dál přede mnou jelo malé autíčko a já jsem ještě víc přidala.
Najednou ze zatáčky vylezl jeden chlap. Přišel k mému autu a já musela zastavit. Otevřela jsem okénko a on spustil ty své policajtské rady k řízení v autě. ,,Slečno. Vy jste neviděla, že před vámi jelo auto?" ,,Ano viděla a také jsem neudělala nic, co je zakázáno." ,,Ale ano. Jela jste rychleji, než se smí. Omlouvám se, ale teď vám musím dát pokutu." V duchu jsem se tomu zasmála a vylezla z auta. Ten chlap se mi uhnul a já k němu přišla blíž. On stál a díval se přitom na mě. Zahleděla jsem se do jeho modrých očí a začala ho přesvědčovat. ,,Nic jsem nepřekročila. Jela jsem prostěla v autě s rychlostí, která je povelená. A teď běžte. A zapomeňte na tenhle rozhovor." ,,On přikývl a odešel. Nastoupila jsem do auta a vyjela. Blbý polda. Je pravda, že jsem jela nepovolenou rychlostí, ale když se nudím...
A přece si nenechám dát jednu blbou pokutu od poldy. Vždyť jsem Katherine Pierce. Slavná upírka z Mystic Falls. Nad touto myšlenkou jsem se zasmála a s autem jsem zrovna vyjela z lesa.

Dostala jsem trochu hlad, tak jsem zastavila u benzínky. Vylezla jsem z auta a zamkla ho. V benzínce byla jen jedna prodavačka. I to bude stačit. ,,Dobrý den. Co si přejete." Tebe a tvou krev. V mysli jsem si přejela jazykem zuby a přešla k ní. ,,Potřebuji, aby jste šla teď se mnou ven." Ona přikývla, a tak jsem zjistila, že nemá v sobě železník (sporýš). Ona tedy za mnou šla a vylezly jsme z benzínky. Žádné jiné auto kromě mého tu teď nebylo. Vzala jsem ji za roh a ještě jí řekla, aby nekřičela. Nechci mít hned na začátku problémy, tak ji nechám i žít. Na nic jsem nečekala a zakousla se jí do tepny na krku. Mmm. Sladká to krev bez jediného náznaku železníku. Ona se mi poddala a já ji už nechala být. ,,Tohle si nebudeš pamatovat." ,,Nebudu si to pamatovat." Zopakovala po mně a já se spokojeným úsměvem a s najedeným břichem šla zpátky k autu. Nasedla jsem a vyjela. Do Mystic Falls je to asi už jen 10 km cesty.
Zapla jsem si rádio a zrovna tam začala hrát písnička Blah Blah Blah od Armin van Buuren.

Tuhle písničku zbožňuju. Dala jsem to víc nahlas a zpívala si to.

Po asi čtvrt hodině jsem projela kolem cedule 'Vítejte v Mystic Falls'. Konečně! Po pár minutách jsem zastavila před místním barem jménem Mystic Grill a vystoupila. V Grillu moc lidí teď nebylo. Čekala jsem, že tu bude sedět u baru Damon Salvatore, ale ne. Určitě je někde s Elenou. A stejně, tak i Stefan. Jen je tu Matt. Elenin bývalý přítel. Dělá tu barmana. Matt ke mně přišel a já se mu koukla do těch jeho krásných modrých očí. ,,Tak co to bude Katherine?" Óó. On si mě pamatuje. ,,Ahoj Matte." Použila jsem ten nejsladší a nevinný úsměv, který já dovedu. ,,Jeden bourbon." Matt přikývl a odešel pro něj.
Za pár minut mi ho přinesl a já to vypila hned na ex.

Byla jsem tam ještě asi hodinu, ale nikdo známý kromě Matta se tu neukázal. Zaplatila jsem Mattovi za bourbon a vyšla z Grillu směrem mé auto. Nasedla jsem a vyjela směrem pension Salvatorových.

Katherine PierceKde žijí příběhy. Začni objevovat