POHLED DAMONA
Po dlouhé době je tu opět Katherine. Naposled jsem ji tu v Mystic Falls zahlídl u Eleny předtím než odjel i Elenin strýc/otec John Gibert. Myslím, že všichni teď nejsme moc nadšeni. Ano, kdyby mi před tím než odjela neřekla, že mě vlastně nikdy nemilovala, miloval bych ji i teď a Elena by byla se Stefanem. Ale to jsem teď nejspíš trochu uhnul z tématu. Tak kdybych Katherine furt miloval, skákal bych teď nejspíš radostí.
***
,,Damone, neviděl jsi tu Stefana?" Zrovna jsem byl v Mystic Grillu a přišla za mnou Caroline schánějící mého bratra. ,,Jo, nejspíš běhá po lese a chytá si skunka nebo Bambiho k večeři. Proč?" ,,No jen, tak." ,,Aha." ,,Co se děje Damone? Takového jsem tě ještě neviděla." Povzdechl jsem si a otočil se na ni. ,,Věci se maj, tak že se opět vrátila naše upíří slečna." Pár sekund bylo ticho. Nejspíš přemýšlela koho myslím. Je chytrá, ale trošku jí chybí hádající smysly. ,,Katherine." ,,Ou. Aha. A co na to Elena?" ,,Nevím. Od té slavnosti jsem ji neviděl." Caroline si ke mně přisedla k baru a já si objednal dvojitý bourbon. ,,No myslíš, že by ji Katherine něco udělala?" ,,Nevím. Možná. Když si Katherine musí zachránit krk, je jí jedno komu přitom ublíží." Dořekl jsem to vypil celou tu skleničku na ex. ,,No a nezavoláme Stefanovi?" ,,Klidně. Třeba je už v pensionu i s Elenou." Zaplatil jsem a s pronásledováním Caroline nasedl do auta a rozjel se k pensionu.Zastavil jsem a vypl motor. S Caroline jsme vylezli a šli dovnitř. Vešli jsme do obýváku a v tom jsem se zastavil na místě. Před námi se otočilo křeslo a v něm seděla právě Katherine Piercová. Měla nohu přes nohu (jako obvykle) a přitom se na mě usmívala. Tehdy jsem tomuto úsměvu podléhal, ale teď si to u mě zkazila. Tedy už předtím. ,,Ahoj Damone. Chyběla jsem ti?" Vstala a šla přímo k nám. ,,Co tu děláš Katherine?" ,,No zatim nic, jak vidíš. Ale mám něco v plánu." Přešel jsem ke Stefanovu stolu a vzal si jeden z jeho starších deníků. ,,A nemá to nic společného s Elenou, že ne?" ,,No ne, Damone Salvatore. Tysis snad změnil chování. Copak se ti stalo?" Ušklíbla se a ten plán nebude určitě moc pěkný. Chtěla něco říct, ale v tom se otevřely hlavní dveře a fo obýváku poté vešel celý mokrý Stefan. Rozesmál jsem se a přestal si pročítat jeho deník. ,,Náš pán se už navečeřel. Copak jsi dneska měl hm?" On ke mně přišel a vzal mi deník. Katherine s Caroline to jen pozorovaly a nemíchaly se nám do toho. ,,Co ti zase je? Ta zvířecí krev ti už fakt nedělá dobře." ,,Nic mi není Damone. Jen chci vědět pár věcí." ,,Fajn. A jaký bys chtěl vědět?" Přešel jsem k mé zásobě alkoholu a nalil si do malé skleničky bourbon se železníkem. Stefan se podíval na Kathetine s Caroline a ty to zřejmě pochopily. To se často u Katherine nedtává. Asi to bude něco víc soukromýho. ,,Tak mluv, nemám na tebe celej večer. Víš kolik mám vůbec na dnešní večer plánů? A to mám ještě k tomu hlad. Tak dělej." Stefan si povzdechl a sedl si do jednoho křesla. ,,Jde o to, že když je tu Katherine, jistě to pro nás nebude opět nic hezkého. A určitě sem nejela jen, aby nás navštívila nebo si zajela jen na výlet." ,,No a co si o tom myslíš Stefíku? Náš skoro každodenní zachránce neviných lidí?"
Moc se omlouvám, že je tato kapitolka kratší, ale prostě jsem se nudila a nevěděla přitom, jak by to mělo pokračovat.
A taky se omlouvám za chyby, pokud tu jsou.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampireVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...