Vešli jsme s Damonem do jeho ložnice a já si sedla na tu jeho pohodlnou postel. ,,Jdu se koupat, tak mi tu mezitím nic neznič." Cs. To si jako myslí, že mu já Katherine "hodná" upírka něco zničím v ložnici? Ten má tedy nápady. ,,Vše bude tak, jak jsi to opustil." Pousmála jsem se na něj sladce a on odešel. Natáhla jsem se pro jeho knihu, co čte a začetla se do ní.
Po pár minutách se Damon vrátil a vytrhl mi ji. ,,To není nic pro tebe." Udělala jsem uražený obličej, ale pak mě to přešlo. ,,Fajn, ale i tak to bylo zajímavý. Taky se jdu osprchovat a ty mezitím bys mohl dojít pro bourbon." Ušklíbla jsem se na něj a on přikývl. Nějaký hodný ne? Vysvlékla jsem se tedy a vlezla do sprchy. Damon odešel se zabouchnutím dveří dolů a já si užívala tu příjemně teplou vodu.POHLED DAMONA
Přišel jsem do obýváku a hned si to namířil ke své zásobě bourbonu. Snad mi to Stefan všechno nevypil. ,,Co tedy uděláme s Klausem, Elijahu?" Strnul jsem a přestal lít svůj oblíbený alkohol do skleničky. Co tu sakra dělá původní Ken?! Upíří rychlostí jsem se přemístil se skleničkou v ruce ke vchodovým dveřím. Ve dveřích stál Elijah (původní Ken) a dohadoval se se Stefanrm a s Elenou. ,,Co zase Klaus dělá neplechy?" Všichni se na mě otočili a já pokrčil rameny a přitom udělal malý úšklebek. Nějak se šklebím často. Vrátil jsem se myšlenkami opět k těm třem. ,,Můj bratr chce Katharinu a i tady její dvojnici Elenu." ,,Počkej, proc chce i Katherine?" ,,Protože před ním utíkala 500 let. Tedy přes 500 let." Odpověděl jsem Eleně místo Elijaha. ,,Ano asi proto." ,,A Elenu chce na co? Ta před ním přece neutíká." Napil jsem se bourbonu a otočil se na bratra. ,,Elena je poslední dvojnicí, co existuje a můj bratr si chce vytvořit záložní rodinu a také ochranu." ,,Hybridi? A na to potřebuje dvojnici?" Zeptala se Elena a v tom se ozvala z druhého patra Katherine. ,,Já opět za Klausem nejdu!" Uchechtl jsem se a hodil do sebe poslední kapku kapaliny ve skleničce. ,,Ano ke stvoření hybrida potřebuje dvojnici ovšem jen krev dvojnice, která je člověk." Elena se Stefanem se na sebe podívali se strachem v očích a já se do toho vložil. ,,Elena tu zůstane a nebude dělat nějaký krevní pytel pro vraždícího upírovlkodlaka, aby stvořil to co je on. Tečka." U toho jsem ještě udal gesto rukama, aby to bylo jasné. ,,Aspoň, že to bude Elena a ne já." Za mnou se objevila Katherine v mém triku a všichni byli překcapeni. No skoro všichni teda. Elijah moc překvapenej nebyl. ,,Katharino." Ona se na něj podívala a pak hned uhla pohledem. ,,Elenu ochráníme. Klaus ji nedostane. A mohli bychom se ho konečně zbavit." Řekl sebejistě Stefan. ,,Ano dvojnici bychom mohli před bratrem uchránit a jeho buď zabít nebo mu něco udělat kouzlem. A vůbec, kde máte tu čarodějku?" ,,Bon Bon?" Vyslovil jsem tato dvě slova a všichni měli nechápavý pohledy. Povzdech jsem si a polkl. ,,Bon Bon se rovná Bonnie Benettová." ,,Aha." Řekli skoro všichni a já se pousmál. Konečně něco pochopilli. ,,A když jsme u toho naplánování, jak se zbavit Nicklause, co takhle mě pustit dovnitř?" ,,Eleno?" Elena si teď nechala přepsat na sebe náš pension, a tak ho musela pozvat dál. Se divím, že pustila dovnitř i Katherine. Elena se nadechla a s vydechem ho pozvala dovnitř. On ihned prošel dveřmi a šel do obýváku. ,,Jdu si najít véču. Pozdní spíš. Takže si to tu užijte. A pak mi dejte vědět, jestli udělání hybridů bylo úspěšné nebo ne." Ušklíbla se Katherine na nás, ale hlavně na Elenu.
My jsme jí nic neřekli a ona vyšla ven do černočerné tmy.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampirosVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...