Otočila jsem se a přede mnou stál...Damon?! ,,Da...Damone?" Dostala jsem ze sebe a s rukou ve vlasech se na něj podívala. On jen stál a s trochou nakloněnou hlavou na stranu a s překvapeným výrazem se na mě díval. ,,Katherine." Postavila jsem se rovně a skryla překvapený výraz, že tu právě stojím s Damonem Salvatorem. ,,Co tu děláš Katherine?" Zeptal se mě. ,,Utíkám před jedním psycho monstrem. Co bych asi tady, tak mohla dělat?" Opět se ve mě probudila ta zákeřná mrcha Katherine Piercová. ,,Aha. Tak to tě nebudu rušit." Otočil se k odchodu, ale v tu chvíli mi řekl jeden můj hlas v hlavě, ať ho nenechám odejít. ,,Damone." Zůstal stát, ale neotočil se. ,,Co je Katherine?" Polkla jsem a přišla k němu blíž. Zastavila jsem se přímo před ním. ,,Damone...vím, že mě nesnášíš po tom co jsem ti řekla, že jsem tě nikdy nemilovala..." ,,Prosimtě Katherine. Tohle je už dávno za mnou a nestojím o to, aby jsi mi tu o tom něco říkala." Opět chtěl odejít, ale zastavila ho moje ruka na jeho hrudi. ,,Prosím, aspoň mě vyslechni." On tedy stál na místě a čekal co se mu chystám říct. ,,Chtěla jsem říct, že...že mě to mrzí." Najednou mi prudce sundal ruku z jeho hrudi a chytl mě za zápěstí. ,,Tohle by Katherine Piercová nikdy neřekla." Vymanila jsem ruku z jeho silného sevření a podívala se mu do očí. ,,Tak ji asi tolik neznáš, jak si myslíš, Damone. A víš ty co? Teď jsem vlastně měla chuť ti říct věc, kterou sama nechápu, ale díky tobě už to říct nechci! Protože teď jsem zjistila, že o to ani nestojíš! A přitom ty jsi v té věci hodně důležitý! Ano radši bych chtěla, aby to byl spíš Stefan, ale jsi to ty. A nikdy by mě nenapadlo, že se do tebe zamiluju!" Konečně to bylo venku. Docela dost se mi přitom ulevilo. Damon na mě koukal s překvapeným výrazem a já se rozhodla, že to nemá cenu. A už tak jsem ztratila plno minut na to, abych odsud utekla co nejdál kvůli Klausovi. Rozešla jsem se normálním krokem do temného lesa a ani se na Damona neotočila. Bylo mi líto, že na to nic Damon neřekl. Ale Damon je prostě Damon. ,,Katherine!" Zavolal na mě a já se ani neobtěžovala se zastavit nebo se jen otočit jeho směrem. On se přede mě přemístil upíří rychlostí a tím mě zastavil. ,,Co?" Nic neříkal, jen se mi díval do očí. Najednou se jeho rty objevily na těch mých. Tuhle jeho reakci jsem opravdu nečekala. Byla jsem překvapená, ale hned jsem spolupracovala. Upíří rychlostí mě přimáčkl na jeden strom a vášnivě mě obdarovával polibky. ,,Damone." Trochu jsem vzdychla a on se usmál. Své rty přesunul na můj krk a pak ze mě začal strhávat oblečení. Já jsem nebyla samozřejmě pozadu. Nahoře jsem měla už jen černou krajkovou podprsenku a dole normálně kalhoty a boty. Damon měl pak už jenom taky kalhoty s botami. Vášnivě mě líbal na rtech, u podprsenky i na pupíku. Po dlouhé době jsem si to takhle užívala. Teď jsem Damona já přitlačila ke stromu. On se ušklíbl tím svým typickým úšklebkem, díky kterýmu je taky, tak sexy.
Po rychlým románku s Damonem jsme se přesunuli do pensionu u Salvatorů. Potichu jsme prošli přes obývák, kde byl Stefan s Tylarem a s Mattem Donovanem, do Damonovi ložnice. Sedla jsem si hned na postel a on mi podal svoje tričko. ,,Díky Damone. To už jsem dlouho neměla na sobě. Asi bych ti je měla někdy i ukrást." Ušklíbla jsem se na něj a oblékla si to tričko. ,,Tak si toho važ." Zavřel šuplík, ze kterého to tričko vyndal a otevřel dveře na chodbu. ,,Jdu pro bourbon." Přikývla jsem a když odešel, plácla jsem sebou do postele. V tom se zabouchly dveře do místnosti a já se posadila. Nikdo kromě mě tu nebyl. Najednou mi začala třeštit hlava a já se za ní automaticky chytila. Bolest se zesilovala, ale i přesto jsem se zvedla z postele a upíří rychlostí se snažila dostat ven z ložnice. ,,Byl to opravdu hezký románek s Damonem Sslvatorem, ale to se Klausovi moc líbit nebude." Za mnou se objevil nějaký chlap a já se k němu otočila. ,,To má pan krvelačný hybrid blbý." I přestu bolest, kterou mi ten chlap působil jsem se musela ušklíbnout. Rozeběhla jsem se upíří rychlostí, ale on mě zatavil jedním máchnutí rukou. ,,No teď to máš blbý ty dvojnice." Zasmál se a já upadla do bezvědomí.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampireVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...