Rebekah

84 7 2
                                    

Namířila jsem si to přímo do Grillu. Snad tam nebude žádný původní. Hned, jak jsem vešla dovnitř, sedla jsem si k baru. ,,Eleno?" Přišel ke mně Matt. ,,Ne, hádej ještě jednou Donovane." Sladce jsem se na něj pousmála a k tomu zamrkala řasy. ,,Katherine Piercová?" Přimhouřil oči a pak poodstoupil. On se mě bojí snad.
,,Správně. Jo a dám si bourbon." On jen stál na místě a mě začínala docházet trpělivost. ,,Tak dáš mi to pití? Nebo jím budeš ty!" Pohrozila jsem mu a on se konečně probral. Po vteřince se přede mnou objevila sklenička s mou oblíbenou tekutinou a já ji ihned do sebe nalila. ,,Neměla bys tolik pít, pak se ti něco může stát." Otočila jsem se za dívčím hlasem a za mnou stála Rebekah. No skvělý. Že já nešla spíš do lesa se najíst. ,,Co tu děláš Rebekho? Kam jde Elijah s Klausem, tam jdeš i ty, že?" Falešně se na mě usmála a já se chystala na odchod. Přitáhla jsem si k sobě Matta a podívala se mu do očí. ,,Dáš si to na svůj ůčet a nikomu o tom neřekneš. Díky a papa." ,,Hmm, jak přesvědčivé." Obešla jsem ji a vyšla ven. Nechápu, proč se mi zase plete do života. Proč neotravuje spíš Elenu? Vydala jsem se směrem temné uličky a hledala si tu nějakou véču. ,,Nojo, vždyť už jdu. Čau." Ozval se  pár metrů přede mnou klučičí hlas a já se pousmála. Véča přichází. Nejspíš ten kluk s někým telefonoval. Rychle jsem ho našla a zatáhla do jedné z těch temných ulic. Přimáčkla jsem ho zády ke zdi a chtěla se na něj vrhnout, ale někdo mi to překazil. ,,Hm, hezká večeře." Grrr, to už je podruhý co mě otravuje. ,,Co opravdu chceš Rebekho? Jdi si otravovat Elenu ne mě." Rebekah šla pomalu ke mně a já se mu zakousla do krku. Jeho krev byla čistá, chutná a mladá. I bez jakékoliv známky alkoholu. ,,Mám návrh Katherine. A týká se to právě tvé dvojnice, kterou tolik nesnášíš." Vytáhla jsem své špičáky z něj, ale neotočila se na ni. ,,Dobře, poslouchám." Opět jsem se mu zakousla do tepny a sála až padl mrtvej k zemi. ,,Ty chceš dostat opět oba bratry Salvatorovi  a Eleny se zbavit, že?" Otočila jsem se na ni a přešlápla si z nohy na druhou. ,,Jo." Rebekah se usmála a přišla blíž. ,,No a můj návrh je takový, že ji zabijeme." ,,A jak to chceš udělat? Protože když ji zabiju, Damon a Stefan mě budou nenávidět a já chci, aby..." ,,Aby tě milovali jako předtím. Ano chápu. No a já chci zpět svoji rodinu. Hlavně Nicka."

Nakonec jsme se s Rebekou domluvily, že Elenu zabijeme. A to, že mě pak Stefan s Damonem budou nesnášet, o to se Rebekah postará. Jednoduše je ovládne, aby na to zapomněli. Společně jsme se vrátily do Grillu a Rebekah flirtovala s Mattem. Já si toho moc nevšímala. Po Grillu jsme šly k ní do nějakého bytu, aby jsme ten plán probraly.  Vešly jsme dovnitř a ja si ihned sedla na pohodlně vypadající gauč. ,,Chceš krev nebo  bourbon?" No já snad kulím oči. Rebekah Mikaelsonová mi právě nabízela pohoštění. ,,Ten bourbon." Ona odešla z místnosti asi pro to pití. ,,Tak jak to chceš tedy udělat?"

Katherine PierceKde žijí příběhy. Začni objevovat