Začátek plánu a nečekané setkání

97 6 3
                                    

Od setkání a domlouvání mého a Rebeččinýho plánu, uběhly už 3 dny. Obě dvě jsme doufaly, že nám to vyjde. Vlastně...když nad tím tak přemýšlím, zabít Elenu, co je ubohej člověk, není až tak těžké. Těžší bude přesvědčit Klause. Musíme to udělat tak, aby nás pak nechtěl zabít.

Teď jsme s Rebekhou zrovna procházely nějaký sklad a prohledávaly všechny rakve, co tam byly. ,,Myslíš, že najdem tu správnou?"  Naše podpatky  se ozývaly po celém skladě a já si to tak trochu i užívala. ,,Doufám, že jo." Odpověděla mi Rebekah a v tom se odněkud ozvala menší rána. Obě jsme se na sebe podívaly a pak se schovaly za jeden roh. Potichu jsme tam stály a čekaly. ,,Damone?" Ozval se mužský hlas, který jsem slyšela poprvé. A podle Rebeččinýho výrazu, i ona nevěděla kdo to je. Ale zdál se neškodný. Vylezla jsem a přede mnou stál docela pěkný chlap.

,,Eleno?" Povzdechla jsem si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Eleno?" Povzdechla jsem si. Už mě opravdu unavuje poslouchat, jak mě lidi nazývají mou nudnou dvojnicí. ,,Mohu tě ujistit, že toto není slavná a hlavně otravná dvojnice Elena." Vedle mě se postavila Rebekah a já se na něj furt dívala. ,,Aha. A ty jsi?" Podíval se na mou blonďatou společnici a ona si poupravila vlasy. ,,Rebekah Mikaelson, jedna z Původních upírů. Takže si na mě radši nedovoluj. Pojď, nebudu tu s ním ztrácet náš čas. Máme něco jiného na práci." Ona se otočila k odchodu a já šla za ní. ,,Fajn, jen si vy dvě běžte." Cítila jsem jeho pohled dlouho v zádech a pak jsme se opět věnovaly rakvím. ,,Ten nám tu ještě chyběl. Nepotřebujeme dalšího upíra, co nám v tom bude chtít určitě zabránit." ,,Nemyslím si, že by znal tvou rodinu. Sama jsi viděla, že tě nezná. A nejspíš to bude Damonův nový nebo starý upíří kámoš." Nechaly jsme toho chlapa na pokoji a v tom jsme objevili tu rakev. ,,Nejde otevřít, takže je to ta pravá." Povytáhla jsem obočí a přitom se opřela o rakev, co byla naproti. ,,A jak jí chceš otevřít? Bonnie nám totiž nepomůže." Rebekah se na mě podívá se sebejistým výrazem. ,mám na to svou čarodějku." Ušklíbl se a v tom se že tým vynořila ozubená postava. Zaostřila jsem víc na ní, a zjistil, že tu čarodějku opravdu neznám. ,,Tak to je ona?" Přišla k té rakvi a Rebekah přikývla. Radši jsem to nechala na ní. Ta ženská začala hned něco říkat a mě to tolik nezajímalo. Nechala jsem je tam tedy samotné a šla ven ze skladu.
,,Barbie tě vykopla?" Za mnou se uchechtl ten chlap a já ho ignorovala. Ano, normální Kath by přece s ním hned flirtovala, ale dá se asi říct, že jsem si konečně získala jednoho Salvatora. A Damon je...trochu žárlivej. A to u upírá není moc dobré. ,,To i Elena je víc upovídaná než ty." On mě tu snad s ní ještě bude srovnávat? No tak to ne! Prudce jsem se k němu otočila a upíří rychlostí ho přimáčkla ke zdi toho skladu. ,,Já  vůbec nejsem...jako chudinka Elena. Takže mě s ní nesrovnávej." Troßku jsem na něj zavrčela a on se jen na mě s úsměvem díval. ,,Páni. Damon měl fakt pravdu, že jsi jiná než Elena." Pustila jsem ho a on si upravil bundu. ,,Co tu chceš? Proč nejsi s Damone?" ,,Co kdyby ses mi nejdřív představila?" ,,Fajn." Povzdechla jsem si a on se vítězně usmál. Jako malý děcko. ,,Jsem Katherine." " Pierceová?" Odkud mě zná? ,,Od kud víš mé příjmení?" ,,Damon mi o tobě něco říkal." ,,No jasně." Uvedla jsem se a v tom se otevřely dveře. V nich stála Bekha s nějakou starší ženou. Neměla jsem ani sebemenší potuchu kdo ta ženská je. ,,Katherine? Představuji ti svou matku Esther. Původní čarodějku." ,,Zdravím." ,,No tak to, aby radši už šel. Sbohem krásko." S tím se podíval na mě a já se s trochou otevřenou pusou otočila zpátky na ty dvě. Bekha pokrčila rameny a všechny tři jsme se pak vydaly k autu. Sedla jsem si na místo řidiče a hned jak i ony seděly, jsem vyjela.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Katherine PierceKde žijí příběhy. Začni objevovat