Stefan seděl u jeho stolu v obývacím pokoji a díval se z okna. Nejspíš nad něčím přemýšlel. Najednou mi hlavou projela myšlenka k Eleně. Naposled bych si na ni teď mohla zahrát. ,,Ahoj. Nad čím přemýšlíš?" Vešla jsem s Eleniným úsměvem do místnosti a Stefan se ihned na mě otočil. Přišla jsem k němu a čekala co řekne. ,,Ahoj. Nevěďel jsem, že příjdeš." Vstal a přešel ke mně. ,,Jo. Já taky ne. Vlastně... Hledám Caroline." ,,Aha. Stalo se něco?" Tyjo. Nejspíš si furt nevšiml, že nejsem Elena. Chlapče, to jako nepoznáš svoji holku? Nad tím jsem se v duchu pousmála a udělala krok k němu. ,,Já a Bonnie se jí nemůžeme dovolat. Tak jsem myslela, že..." ,,Že bude s Damonem?" Udělala jsem trochu překvapenou a hned na to jsem i přikývla. ,,Jo." Stefan dal ruce kolem mého obličeje a díval se mi do očí. ,,No s Damonem není. Pokud za ní nešel." ,,Aha. No, tak já zase asi půjdu." Ruce vrátil do jeho normální pozice a já se na něj podívala. ,,A jsi v pohodě?" Stefan si povzdechl a přešel zpátky ke stolu. ,,Nevím. Katherine se vrátila." ,,A co na to Damon? A myslíš, že se k ní vrátí?" ,,Damon si zatím nic s tím nedělá. A nemyslim si, že by se on k ní chtěl vrátit." ,,No a ty chceš," ,,Eleno. Myslíš, že bych chtěl? Je to mrcha, které záleží jen na ní. A proč si to myslíš?" ,,No jen, tak." ,,Ty jsi tu ložnici nenašla? Řek jsem, to ve smyslu, že se mezi nás nemáš plést Katherine." Ach božee. Damon musí ihned všechno zkazit. Damon si šel k jeho bourbonu a nalil si ho do skleničky. ,,Počkat. Katherine?" Stefan se na mě podíval a pak hned na svého bratra. No aspoň mu to taky došlo. ,,Stefane. To ani nepoznáš svou holku? To je smutný." Přešla jsem k Damonovi a vzala mu ten bourbon z ruky. ,,Heej. Kup si jiný bourbon. Tenhle už je zabraný Katherine." Nahlas jsem si povzdechla a Stefan se na nás otočil. ,,Proč jsi se opět vydávala za Elenu?" ,,Jelikož nemám co dělat. Damon mě vykopl z jeho ložnice a...no prostě se nudím. Možná si někoho půjdu dát k večeři." Oba se na mě dívali a já v ruce dřímala skleničku s troškou bourbonu. Dělala jsem, že přemýšlím a pak jsem to dořekla. ,,Možná mou dnešní večeří bude jeden z Eleniných přátel. Asi to bude Matt. Jo. Ten bude určitě chutnej. Tak zatím." Ušklíbla jsem se a Stefan se na mě díval se zděšením. Damon jen stál a mlčel. Než mě mohl jakkoliv Stefan zadržet, jsem se vypařila upíří rychlostí na náměstí Mystic Falls.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampireVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...