S Damonem jsme šli do obýváku a sedli si na gauč. Spíše já. Damon si sedl ke Stefanovu stolu a dal si nohy nahoru. Vzal si jeden ze Stefanových deníků a prohlížel si ho. Já zase pozorovala jeho. ,,Nechápu, proč si Stefan ty deníky vůbec píše. Podle mě je to 1) spíš pro holky a 2)Je mu to k ničemu." ,,Ne Damone. Naopak. Podle mě je normální, že si i kluci píšou deník. A navíc ty věci nebo vzpomínky jsou hodně důležité." ,,No, u tebe to sedí víc." ,,No jo. A navíc nemáš právo mu v tom listovat přece." Vstala jsem a šla k němu. On deník položil a nechal ho zavřený na stole. ,,A kde je vlastně Stefan?" Damon si sundal ze stolu nohy a více se ke mně naklonil. ,, Nejspíš je někde v lese a chytá si véču." ,,Aha." No, když se mluví o večeři, tak bych si taky mohla jít někoho zblajznout.
Vydala jsem se pro bundy a chystala se vyjít z domu. Ale Damon mě zastavil. ,,Kam se chystáš?" Nemohla jsem mu říct, že si jdu někoho ulovit, protože si přece hraju na Elenu a ta není upír. Myslím. Tak jsem si tedy něco vymyslela. ,,Jdu se jenom projít. Za hodiňku budu zpátky." ,,A nemám jít s tebou?" ,,Neboj. Nic se mi nestane." Damon přikývl a rozloučil se se mnou. Vzala jsem si
svou koženou bundu na sebe a pak vyšla z domu. Nasedla jsem do svého auta a vyjela ke Grillu.Kousek dál od Grillu jsem zastavila a šla po chodníku směrem temné uličky, jestli tam někoho nepotkám. Prošla jsem kolem jednoho sloupu a všimla jsem si, že je na něm napsáno, že je zítra nějaká slavnost u Lockwoodů. Řekla jsem si, že tam zítra zajdu.
V jedné uličce jsem viděla jednoho hulícího kluka a vydala jsem se k němu pomalou a houpavou chůzí. Byla tma takže mě z pěti metrů neviděl. Když jsem byla asi 3 metry od něj, nahodila jsem svůj sexy a svůdný výraz.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampireVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...