POHLED STEFANA
Ta mrcha. Vůbec jsem si nemyslel, že se sem do Mystic Falls opět vrátí. Musím najít Damona s Elenou. Rána se mi už po klacku zahojila a já mohl vstát. Katherine nikde a já se vydal dovnitř. Pořad tam bylo plno lidí. ,,Eleno, kde jsi proboha byla? Celou tu dobu tě tu hledám." Podíval jsem se za tím hlasem a v rohu stála Elena s Bonnie. ,,Promiň Bonnie. Nevěděla jsem, že tu taky budeš." Postavil jsem se opodál a nenápadně je poslouchal. Vím, že se to nemá, ale chci vědět jestli to je opravdu Elena a nebo Katherine. Elena/Katherine se podívala mým směrem a vůbec nevnímala co jí Bonnie říká. ,,Eleno, posloucháš mě vůbec?" ,,Jasně, že jo." Bonnie si povzdechla a v tu chvíli jsem uviděl Damona s...Elenou nebo s Katherine? Takže ta s Bonnie je, která? Ta s Bonnie si jich taky všimla a vzala Bonnie pod krkem. Bonnie byla docela vystrašená. A to jsem poznal Katherine. ,,Katherine!" Doběhl jsem k nim a donutil, tak Katherine se na mě podívat. ,,Ano Stefane? Co si přeješ?" ,,Pusť ji." Vypadalo to, že přemýšlí. ,,Hmm, a víš ty co? Možná s tim mým plánem začnu tady s Bonnie Benettovou. Co ty na to?" ,,Ne Katherine. Tamhle je Elena a Damon. Prosím nech ji jít!" ,,Ach, Stefane. Nerada ti to říkám, ale je to pravda." Vůbec jsem nevěděl co tím chce říct. ,,Nedivím se, že tě Elena nechala a vzala si k sobě Damona. A Damon má pravdu. Jsi upír Stefane a upírem budeš navždy. Pokud tě tedy někdo nezabije.
Krvi se nevyhneš a nemůžeš pořád chránit všechny lidi. A zvířecí krev tě dělá slabším. Zkus nad tím prosím popřemýšlet. Ano?" Dořekla to a pustila Bonnie. Ta si prohmatávala krk a dívala se na mě. ,,No koukám, že z tebe teď nic nevyjde, takže zatím Stefane. Jo a pozdravuj Elenu." Měl jsem na ní nehorázný vstek. Ona musí zemřít. Katherine ihned odešla. Damon s Elenou si nás všimli a Elena rychle přiběhla k Bonnie. ,,Proboha Bonnie, co se ti stalo? Jsi v pořádku?" ,,Nech mě být prosím Eleno." Bonnie Elenu od sebe odstrčila a Elena nevěděla co se děje. ,,Bonnie!" ,,Eleno! Nech mě teď být ano? Nejdřív tě tu hledám hodinu po tomhle baráku, pak mě ani nevnímáš co ti říkám, a pak mě najednou chceš udusit?!" Damon se na mě podíval a já věděl na co myslí. Nejspíš po tomhle ví, že je Katherine v Mystic Falls.
ČTEŠ
Katherine Pierce
VampireVšichni, co znáte Upíří deníky, tak znáte i Katherine Piercovou. Katherine je, tak trochu sobecká upíří mrcha a dvojnice Eleny Gilbertové. Určitě si taky pamatujete, jak ji Damon Salvatore miloval a pak se zamiloval do Eleny. Ale, co kdyby se Damon...