even voorstellen

715 9 1
                                    







Even voorstellen

Zafirah

Naam: Zafirah Verbeek.
Leeftijd: 15 jaar.
Uiterlijk: Zwart haar met meerdere kleuren(zie foto boven), 1 Blauw oog en 1 paars oog, 1,74 m. Kledingstijl: Gympen, broeken met gaten en oversized truien.
Karakter: Ze is een vurig type en laat zich niet commanderen door anderen. Ze is soms erg brutaal, maar ze is erg lief en beschermend voor haar vrienden.
Hobby's: Zingen en dansen.
Extra informatie: Zafirah wordt vaak afgekort door haar vrienden naar Zafi. Ze kent Lisa al zo lang ze kan herinneren. En Ze is bevriend geworden met Linde vanaf de 1ste op de middelbaar.

Lisa

Naam: Lisa den Dam
Leeftijd: 15 jaar
Uiterlijk: Golvend blond haar, blauwe ogen, 1,75 m
Kledingstijl: Aparte kleding of paardrijbroek.
Karakter: Druk en erg gek. Ze is erg lief, maar kan soms heel irritant zijn.
Hobby's: Paardrijden en zingen.
Extra informatie: Lisa heeft ADHD dus slikt ze hier pilletjes voor. Ze is biseksueel. En heeft nu een crush op Maks. (Jongen uit de 4e klas)

Linde

Naam: Linde van den Pol.
Leeftijd: 15 jaar oud.
Uiterlijk: Kort bruin haar. Bruin/groene ogen, 1,76 m.
Kledingstijl: Veel jurkjes en rokjes want ze vindt broeken irritant.
Karakter: Rustig en kalm. Is erg stil en een beetje een muurbloempje.
Hobby's: Tekenen en lezen.
Extra informatie: Ze kent Lisa en Zafi sinds de 1ste en nu zijn ze onafscheidelijke besties.

Dennis & Luke

Naam: Dennis van Grooten en Luke van Grooten
Leeftijd: 19 jaar
Uiterlijk: Blond warrig haar, Luke heeft Blauwe ogen en Dennis heeft grijze ogen, 1, 87 m
Kledingstijl: Ruige kleding
Karakter: Dennis is Stil maar laat absoluut niet over zich heen lopen. Luke is erg zeker van zichzelf maar als het er op aankomt dan kruipt hij naar zijn broer. (Dennis is beter in vechten.)
Hobby's: Actiefilms kijken en Boksen
Extra informatie. Dennis en Luke zijn een tweeling. Ze zijn erg mysterieus en dan vooral Dennis.

Roos & Esther

Naam: Roos & Esther scheveningen.
Leeftijd: 16 jaar.
Uiterlijk Blond slag, Esther heeft altijd knot en Roos altijd los haar. 1,66 m, grijsblauwe ogen
Kledingstijl: Roos heeft vrolijke maar stoere kleren en Esther heeft wat meer aparte kleren.
Karakter: Esther is iets drukker en wilder dan Roos. Roos doet vaak dingen zonder er bij na te denken.
Hobby's: Paardrijden
Extra informatie: Roos is een top ruiter op de springklasse en Esther is een top ruiter op de dressuur. Ze zijn een tweeling, maar verschillend erg kwa karakter.

Bas

Naam: Bas van der Knegt
Leeftijd: 21 jaar
Uiterlijk: goud/blond haar, gemillimeterd (heel kort) groene ogen, 1,77 cm
Kledingstijl: ''gangsterkleding''
Karakter: Niet heel slim, Volger en irritant
Hobby's; pesten en de ''slime'' uit hangen
Extra informatie: --

Sander

Naam: Sander Anderson
Leeftijd: 17 jaar
Uiterlijk: Bruin haar, kort naar de zijkant, 1,78 m, blauwe ogen.
Kledingstijl: Spijkerjasjes en truien.
Karakter: zorgzaam, grappig en lief
Hobby's: tekenen en met paarden wandelen/ paarden borstelen.
Extra informatie: Sander is het jongere broertje van Cole. Hij is toen hij 15 was uit huis gezet en toen heeft Dennis hem in zijn bende genomen, even later kwam hij erachter dat zijn broer ook in deze gang zat.

Justin

Naam: Justin van Vliet.
Leeftijd: 18 jaar.
Uiterlijk: Bruine haar, een kuif naar rechts, 1,80 m, bruine ogen.
Kledingstijl: Happy Socks, spijkerbroeken en truien.
Karakter: Slim, beschermend en aardig.
Hobby's: Kletsen, Gymen en mensen genezen, als je dat als hobby kan zien.
Extra informatie: Justin doet een dokter opleiding, dus in de gang is hij een soort van dokter die voor de gewonden/ zieken zorgt.

Sem

Naam: Sem van Dijk
Leeftijd: 17 jaar. Hij is de jongste.
Uiterlijk: blond warrig haar, ogen net als die van Zack Effron, 1,80 m.
Kledingstijl: Spijkerbroeken en hoodies
Karakter: Grappig, plagend en zorgzaam.
Hobby's: stoeien en gamen.
Extra informatie: Hij de jongste van de gang en zit er nog maar 2 jaar in. Hij is naar binnen ''gehaald'' omdat hij was weggelopen van huis.

Cole

Naam: Cole Anderson
Leeftijd: 20 jaar.
Uiterlijk: zwart haar in een klein staartje, grijs/groene ogen, 1,65m
Kledingstijl: Netje/Elegant.
Karakter: ''stoer'', gemeen en arrogant.
Hobby's: vechten, Schietles en meisjes pesten.
Extra informatie: Cole is de oudere broer van Sander en ze waren vroeger heel close. Maar Cole was op zijn 15e weg gelopen en heeft zijn broer vervolgens 3 jaar lang niet gezien en ze zijn een beetje uit elkaar gegroeid.

Brent

Naam: Brent Bakker
Leeftijd: 20 jaar
Uiterlijk: rood haar, Donkere bijna zwarte ogen, 1,90.
Kledingstijl: Zomerse kleren ook al is het heel koud.
Karakter: een watje gemeen en ''cool''
Hobby's: meiden pesten, irritant zijn en vechten.
Extra informatie:--

Woordje van de schrijfster

Dit zijn de hoofd personen. Ik wou ze even beschrijven want ik vindt dat ook altijd leuk in het boek. Dan heb je het idee dat je de personen kent. Niet iedereen kom je direct tegen. Dus raak niet in de war!! De bedoeling is dat de meeste jongen knap zijn: Sem, Justin, Sander en Dennis. Ik hoop dat jullie dit boek leuk gaan vinden. Ik wil alvast mijn vriendinnen bedanken voor het helpen met de personages te bedenken/in te beelden. Doei doei!

Taken by him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu