H13

228 7 1
                                    

''Nou we gaan Roos verkopen.'' Ik voel een steek in mijn hart. Straks verkopen ze Esther ook nog. ''NEE! DAT MAG NIET. JULLIE BLIJVEN MET JULLIE POTEN VAN D'R AF!'' Alle woede van de afgelopen dagen, weken komt naar boven. Ik ben kwaad. Mijn ogen spuwen vuur. Ik zie de angst in de ogen van de jongens. Ik ga Cole te lijf. Ik geef hem een trap en laat mij helemaal los gaan. Ik voel 2 armen om mij heen, maar ik ruk mij wild los. Ik wordt gek hier. Ik gil zo hard ik kan en sla wild om mij heen. Ik begin sneller adem te halen. De muren komen weer op mij af. Ik sla en schop zo hard als ik kan. Ik hoor gevloek. Het is Dennis. Volgens mij heb ik hem in zijn ballen getrapt. Ach, hij verdient het. Ik doe mijn ogen weer dicht en begin weer te gillen. Ik sla en schop nog steeds wil om mij heen. Ik ben stil geworden en sta in een gevechtshouding. Drie van de vier jongens liggen op de grond en Brent kijkt mij bang aan. Ik hou alles in de gaten. Mijn ademhaling is nog steeds gejaagd. Ik hoor elk klein geluidje, ik zie alle bewegingen. Ik kijk om mij heen. Ik zie dat Brent op mij af wil gaan. Ik doe alsof ik niet oplet en hij komt steeds dichter bij. Als hij achter mij staat trap ik hard naar achter. Ik ren zo hard ik kan weg. Ik moet hier een uitweg vinden. Ik ren door het hele huis. Elke deur die ik zie probeer ik te open. ''GRIJP HAAR!'' Hoor ik Cole schreeuwen. Ik ren maar bij elke deur waar ik kom is het mis. Dan zie ik een trap die naar benden gaat. fuck it. Ik ren naar benden. Er is een hal met 2 deuren. Ik ren naar de dichtstbijzijnde deur. Dicht... De tweede dan maar. Ik duw de deur klink omlaag. Yess deze is open. Ik kijk voorzichtig de kamer in. Nou ja, het is geen kamer. Het is een hal met aan elke kant 5 deuren. De deuren zijn genummerd. Naast de deur  waardoor ik binnenkwam hangt een bos sleutels. Ik pak deze vast en doe de deur achter mij op slot. Ik kijk om mij heen. Ik besluit om naar kamer nummer 1 te gaan. Ik probeer hem te openen, maar hij zit op slot. Ik pak de sleutels. Gelukkig zijn ze genummerd. Net als ik de sleutel in het slot wil doen hoor ik gebonk op de deur. ''ZAFIRAH. KOM NAAR BUITEN OF WIJ KOMEN NAAR BINNEN.'' Dit was Dennis. '''KRIJG TOCH ALLEMAAL DE TERING!'' Schreeuw ik terug. Ik open kamer nummer 1 en loop naar binnen. Ik ben in een kamer die best veel op de kamer van Esther, Roos en mij lijkt. Deze kamer heeft alleen maar 1 bed. Er staat nog een kast en verder is de kamer leeg. Ik kijk om mij heen. Er zit een meisje op het bed. Als ze opkijkt kijkt ze mij met grote ogen aan. Ze ziet er verschrikkelijk uit. Ze heeft diepe wallen en Rode ogen van het huilen denk ik. Ze is mager en heeft veel blauwe plekken. ''W-wie heeft dat gedaan?'' Vraag ik wijzend naar een grote blauwe plek. Ze kijkt mij nog steeds met grote ogen aan. ''d-dennis.'' Fluistert ze dan zacht. Ik knik. Hij is echt een klootzak. ''Ik ben Zafi, wie ben jij?'' Het meisje is jong ik schat ongeveer 13 jaar. Veel te jong om dit allemaal mee te maken. Natuurlijk moet niemand dit mee maken, maar ze ziet er veel te jong uit. ''I-ik ben Flora.'' Ze kijkt mij schuw aan. ''Wat een prachtige naam. Hoe oud ben je als ik vragen mag?'' Ik ga naast haar zitten, maar wel dat er genoeg ruimte is tussen ons. ''Ik ben 12 jaar. W-waarom zit jij niet in een kamer?'' Ze kijkt mij nieuwsgierig aan. Ze doet mij denken aan mijn 'nichtje.' Het is mijn pleegnichtje maar ik noem d'r gewoon mijn nichtje. Ze heeft dezelfde nieuwsgierigheid. ''Ik ben ontsnapt en ik ga zorgen dat we vrij komen.'' Ik hoor een luide klap. Dennis komt nog geen seconde later de kamer binnengestormd en pakt mij stevig bij mijn bovenarm. Flora kijkt mij angstig aan. Ik ruk mij los en loop naar haar toe. ''Hey, Ik ga ons hier uit helpen. Sterk zijn.'' Ik geef haar een knuffel, maar Dennis trek mij al gauw van haar af. Hij sleept mij mee naar boven. Ik trek zo hard als ik kan maar tevergeefs. Hij neemt mij mee naar zijn kamer. ''IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU! JE MOET JE EENS GAAN GERDRAGEN.'' Hij schreeuwt, maar kijkt mij dan sluw aan. ''Ik zal je wel een lesje.'' Hij duwt mij ruw tegen de muur en begint mij ruig te zoenen. Ik probeer hem van mij af te duwen. Hij gaat van mij af. Gelijk daarna voel ik mijn wang branden. '''Meewerken.'' Sist hij. Hij begint mij weer te zoenen. Hij vraagt om toestemming. Ik geef het hem niet. Hij knijpt hard in mijn zijn. Ik laat een kreun van de pijn ontsnappen. Hij grijpt de kans en gaat met zijn tong mijn mond verkennen. Hij doet het heel ruw. Ik durf niet te bewegen. Ik voel dat hij zijn hand op mijn heup legt. De andere verdwijnt onder mijn shirt. ''S-St-op.'' Fluister ik bang. Ik voel hem grijnzen tegen mij aan. Hij gaat gewoon door. Zijn hand die op mij heup lag verplaatst naar mijn kont. Hij knijpt in mijn kont. Ik verstijf van angst. Hij stopt met zoenen en tilt mij op. Ik durf niks. Ik ben zo bang. Hij legt mij op zijn bed neer. Hij pakt iets uit de la. Ik kan niet zien wat het is. Pas als hij weer overeind komt zie ik wat hij vast heeft. Het is een spuit met een rare vloeistof. Als ik ergens een hekel aan is zijn het wel naalden. Ik kruip zo ver mogelijk naar achteren op het bed. ''Stil liggen.'' Gromt hij. Hij spuit de vloeistof in mijn bovenbeen. Het maakt mij een beetje duizelig. Hij legt de spuit weg en kijkt mij grijnzend aan. Dan scheurt hij mijn shirt uit. en doet mijn broek uit. Ik probeer tegen te werken maar het lukt niet. Hier lig ik dan in mijn BH voor een klootzak. Ik probeer mij te verzetten, maar het wil nog steeds niet. Dennis doet nu ook zijn kleren uit. hij staat alleen nog maar in een boxershort voor mij. Ik ben zo bang. Hij gaat mij verkrachten! Hij doet nu ook mijn lingerie uit. Ik probeer mij te verzetten. Ik heb nu niks meer aan. Langzaam raak ik het bewustzijn kwijt. Ik zie nog net hoe Dennis over mij heen buigt en mij weer gaat zoenen. Dan ben ik vertrokken.

Taken by him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu