Perspektywa: Scott
Pierwsze co zdziwiło mnie zaraz po obudzeniu, to to, że leżę na łóżku oraz moja ręka nie jest zakuta w kajdanki.
Rozejrzałem się po pokoju i z ulgą odkryłem, że nie ma nigdzie tego świra.Mam teraz okazję przeszukać jego rzeczy. Znajdę dowód na to, że jest mordercą i pokażę przywódcy stada. Wjebią tego zbira raz dwa za kraty, tam gdzie jego miejsce!
Zerwałem się z łóżka i podszedłem do regału. W pierwszej szafce były same koszulki i bluzy. W drugiej spodnie. W trzeciej zaś również były jakieś koszulki, ale obok leżała torebka od mąki. Wziąłem ją do ręki. Była w połowie pełna.
Po chuj on trzyma mąkę w ubraniach? Zaniosę potem do kuchni.
Odłożyłem rzecz na bok i wgapiłem się w telefon, leżący na półce.
O tak! Byle by nie miał ustawionego hasła!
Chwyciłem za komórkę, zapalając od razu wyświetlacz.
- No nieee...- wyjąkałem z niezadowoleniem, gdy na ekranie pojawiło się hasło do wpisania.
Jakie hasło mógł sobie ustawić wilkołak morderca?
"Jestem winny"
NIEPRAWIDŁOWE HASŁO!
- Nie, to było głupie. - uświadomiłem sobie.
Joe uważa się za alfę perfekcyjnego, więc może hasło jest w jakimś stopniu narcystyczne?
"Najlepsza alfa"
HASŁO NIEPRAWIDŁOWE
"Jestem najlepszy"
HASŁO NIEPRAWIDŁOWE
Telefon odblokuje się za 30s.- Co za gówno. - wkurzyłem się.
Odczekałem pół minuty i próbowałem dalej.
"Jestem kurwa Bogiem"
NIEPRAWIDŁOWE HASŁO
Teraz to się wkurzyłem nie na żarty!
"Chuj dupa cycki!"
NIEPRAWIDŁOWE HASŁO
"Pieprzone gówniane hasło"
- O kurdę...- zdziwiłem się, gdy telefon nagle się odblokował.
Nie no! Zajebiste hasło, Joe! Bez kitu!
Wszedłem szybko w sms'y, ale w folderze było pusto. Zajrzałem więc do kontaktów, ale nie było tu nic podejrzanego. Numer do Dylana, Cody'ego, Nathana, Kendall'a, Logana i paru osób, których imiona nie wydawały mi się gangsterskie czy coś.
Wpadłem nagle na inny pomysł. Odpaliłem neta i wszedłem na główną stronę policji. Kliknąłem w zakładkę o poszukiwanych przestępcach. Lista była długa, ale w końcu znalazłem to czego szukałem. Na początku pojawiło mi się zdjęcie Joe'go, ale wyglądał zupełnie inaczej niż teraz. Nie miał tatuaży, a jego włosy były koloru czarnego, a teraz ma blond. Niżej znalazłem dane mężczyzny.
Imię: Zane
Nazwisko: Prescott
Kurwa, czemu on musi mieć moje imię w nazwisku?
Poszukiwany w czterech stanach listem gończym.
Ścigany za zamordowanie siedmiu osób, zaraz po tym jak jego siostra popełniła samobójstwo. Podejrzewana jest choroba psychiczna, spowodowana utratą bliskiej osoby w taki sposób.
CZYTASZ
Born To Be Yours A/B/O (Dylmas,Nady,Briam,Theke)
FanficPisane w roku: 2018/2019 Thomas ucieka z rodzinnego miasta ze swoim przyjacielem Liam'em i jego bratem Mike'm. Rodzice chcieli oddać go jakiemuś obrzydliwemu, staremu alfie, dlatego chłopak postanowił odejść ze stada. W nowym miejscu omega spotyka a...