20. Kapitola

397 46 1
                                    

"Kooku.." oslovil mě pevným hlasem, ve kterém jsem poznal hodně strachu..

"Já ti slibuju, že nikdo z nás nebude trpět.. Že nikdo z nás nebude muset opustit jeden druhého.. Ano? Najdeme způsob.. Budu pátrat jak dlouho budu moct.. Nenechám někomu zničit naše životy.." podíval se do mých uslzených očí a já nevím co mě to popadlo, ale na chvilku jsem ho pořádně objal.

"Děkuju hyung.." zašeptal jsem a potom jsem jen cítil, jak mé tělo je slabé, tak jsem se posadil zpátky a Jin odešel s tím, že je unavený.. 

Najednou se Yoongi vzbudil a podíval se na mě. Rychle se posadil a rychlostí blesku mě objal.

"Promiň, promiň, promiň.." zamumlal a víc mě stiskl. Zkoušel jsem to nějak pobrat a po chvilce, co si uvědomil že jsem úplně celý napjatý, tak se odtáhl.

"Bál jsem se o tebe.. K sakru.." zamumlal a já se pousmál.

"Jsi blázen hyung.. Děkuju za starost.." řekl jsem posmutněle a on se na mě lehce usmál.

"Nevíš proč Tae utekl..? Co se stalo..?" zeptal se potichu a já mu to nějak všechno řekl.. Řekl jsem mu to, co jsem říkal Jinovi, ale Yoongi vypadal naštvaně.

"Neopustíš nás, já tě neopustím a to ani Tae.. Nikdo nikoho opouštět nebude, jasný? Najdu způsob, abychom udrželi tuhle rodinu při sobě.. Neměl jsem rodinu a teď když jí mám, tak jí nechci ztratit." řekl trošku posmutněle a já ho vzal za ruku a řekl jedinou větu.

"Děkuju hyung.." Yoongi přikývl, usmál se a zívl, takže šel do svého pokoje a já seděl na posteli s mobilem v ruce.

Najel jsem na kontakty a zůstal na jediném kontaktu..

Na jediném, který jsem opravdu moc chtěl vytočit..

Jenže vím, že mi to nezvedne..

Taehyung..

Tak či tak jsem vytočil číslo a čekal na odpověď..

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat