27. Kapitola

355 44 1
                                    

"Ke gauči. Hned." řekl přísně a už neměl ani ten svůj úšklebek. Netvářil se nijak, tak jsem šel tedy ke gauči.

"Která chceš?" poukázal na želízka.. Různá pouta a já prostě na nějaká ukázal, která mi připoutal na ruce i nohy.

"Tak.. Teď mi řekni nějaké číslo." 

"1.."

"Dobře. Takže začneme pomalu. 50 ran, ať příště vydržíš víc." opět ledový hlas, který mě donutil sebou škubnout. Najednou jsem cítil něco studeného látkového na zádech.. Když mě švihl, tak přes zvuk i přes bolest jsem zjistil, že to byl pásek..

"Počítej." rozkázal mi a já ze sebe vydal pouze nesouhlasný zvuk..

"Počítej!" švihl mě přes záda ještě víc a já zaskučel.

"J-jedna.." zašeptal jsem a on mě švihl podruhé..

Potřetí..

Počítal jsem..

Slabě jsem počítal..

"P-pade-desát.." vykoktal jsem ze sebe a on mě pustil.

"Dneska si vydržel celkem dost. Teď se najez, za chvilku máš další část." podal mi opět nějaké jídlo, ale já do sebe nedal ani sousto.

"Pokud se nenajíš, nebudeš mít sílu na další části.. Čím horší bude výkon, tím horší budou tresty."

"T-tresty..?"

"Ano, za každou špatnou práci jsou tresty, za každou dobrou je odměna + peněžní odměna. To ti to neřekli?" vzpomněl jsem si, že něco takového říkal ten Seu.. Nebo alespoň mi řekl, ať mu tak říkám když už ne 'pane'.

"Řekli. Zapomněl jsem." přiznal jsem a on si oblékl poslední kus oblečení a odešel se slovy, ať jsem za 3 minuty hotový a posazený na gauči.. Když někdo přišel, tak se ihned začal svlékat.

"Jsem tvůj 2. trenér. Máš štěstí, že máš zrovna mě, protože ostatní jsou horší." řekl jednoduše a jen co byl přede mnou tak mě silně zatahal za vlasy a já spadl na zem. Posadil mě na kolena a donutil mě pohltit celou jeho délku. Nic jsem nedělal, to on mě tahal za vlasy a přímo drtil mou pusu..  Došlo mi, co tu budou za 'části'..

Po tomhle byla část, kde si pohrával s hračkami... Na mě.. 

Musel jsem si obléknout divný králičí kostým.. A musím to mít vždy na 3. části..

4. a 5. část má Seu..

"Připravený?" přišel ke mně hned co zavřel dveře a viděl jsem, jak se zděsil nad pohledem na mě.

"Jak vidím, tvůj trénink jde celkem asi hrbolatě, že?" zasmál se a jen jsem mrkl a hned byl bez oblečení.. Přikázal mi, abych šel na postel..

Pochopil jsem, že 4. a 5. část je prostě jen normální tvrdej sex, při kterém nezmůžu nic...

A takhle to šlo dalších pár dní...


<Time skip - o 10 dní později>

Ležím na posteli a nehybně pozoruju strop.. 

Přehrávám si dokola momenty, pro které se snažím žít.. Kvůli kterým se snažím přežít tohle ohavné místo..

Myslím na to, co udělám až se dostanu ven..

Pokud se dostanu...

Přemýšlím o tom, co se mohlo skrývat v té zprávě, kterou mi odeslal..

Tae..

Omlouvám se..

Miluju tě moc..

A hrozně mi chybíš..

A bylo to tu zas.. 

Nová várka slz..


II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat