Yoongi se ke mně rozeběhl a pořádně mě objal. Popravdě.. Cítil jsem se nesvůj jako dřív.. Při dotyku mi naběhla husí kůže a špatný pocit, ale.. Vydržel jsem to.. Asi to bude kvůli tomu poutu, díky krvi..
"Jungkookie.. Co se stalo..?" to je snad poprvé, co mi řekl Jungkookie..
"J-já.. O-on se v-vrátil.. B-byl tu a.. A-a já se n-nedokázal b-bránit.. B-byl jsem jako.. J-jako zkamenělý..." zkoušel jsem tlumit vzlyky a mluvit srozumitelně, ale moc to nešlo.
"V-vyhrožoval m-mi, že k-když to n-někomu řeknu, t-tak že ublíží T-taemu nebo N-nari nebo G-gunovi.."
"Shh... Nikomu neublíží.. Ani tobě ano?
"J-já se bo-bojím hyung.." vzlykl jsem a stiskl ho víc.
"Nemusíš.. Budu tu já, Jin, Tae.. Všichni tu jsme pro tebe ano? A teď už přestaň brečet.." lehce se na mě usmál a utřel mi slzy. Chytil mě za zápěstí a chtěl mi pomoct se zvednout, ale sykl jsem bolestí..
Asi modřina..
"Co se děje?" řekl lehce vystrašeně Yoongi.
"J-jen.. A-asi modřina..?" Yoongi se zamračil a vyhrnul mi tričko.
Rychle jsem ho stáhl..
"Jen se podívám.." přikývl jsem a on mi vyhrnul tričko a zděsil se nad pohledem..
"To ti udělal ten zmrd?" nic jsem neřekl a sklopil pohled..
"Svlékni se do spodního prádla prosím tě..." podíval jsem se na něj a on mě ujistil a já se tedy svlékl do boxerek.
Šlo to ale těžce, protože ta bolest byla hrozná..
"Pane bože.." vydechl Yoongi, když viděl mé odhalené tělo..
"J-já vím.. J-jsem zrůda.."
"Ne, to je on. Podívej co ti udělal! Až ho uvidím, tak ho zabiju." zavrčel Yoongi a pak mi jen řekl, abych se oblékl.
Když jsem byl oblečený, tak jsem s jeho pomocí nějak dokulhal do výtahu a pak přes halu, ale to si mě všiml Hoseok..
"Jungkooku?! Co se stalo, jsi v pohodě?" lehce jsem se usmál a přikývl.
"Nic mi není hyung, v pohodě.." zašeptal jsem a on se na mě dál díval s nevěřícím pohledem..
Já zapomněl..
Řekl jsem mu hyung.. To neříkám nikdy.. Jen když jsem fakt na dně.. K sakru
"Hobi, prosím až doma ano?" poprosil ho Yoongi a Hoseok i když nechtěl, tak přikývl.
Yoongi mi pomohl do auta a akorát jsme se rozjeli.
"Y-yoongi hyung..?" pokývl ať mluvím.
"P-prosím.. Neříkej o tom nikomu.." špitl jsem a on se zastavil.
"Ale Kooku.. Tohle-" podíval jsem se na něj prosebně a on si povzdechl.
"Musí to vědět alespoň Tae nebo Jin.." vytřeštil jsem oči.
Oba dva budou šílet... K sakru.
"Tak.. Zavolej Jinovi.." dál jsem už neřešil, jak na to reagoval a díval jsem se z okna.
Nechci, aby někdo věděl o tom, jak jsem neschopný..
A slabý..
----
Happy end nebo Sad end? Já vím, zbytečná otázka.. :'D
ČTEŠ
II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/Taekook
Hayran Kurgu<Dokončeno> Po dvou letech šťastného života Jungkookovi přijde dopis. Od zaříkávačského soudu. Změní se Jungkookovi pocity k Taehyungovi nebo i přes velký problém a risk zůstanou spolu? Pokračování příběhu Love Against the Rules