<O 5 dní později>
Taehyung
Ležel jsem v posteli..
Nasával jsem Jungkookovo vůni a nemohl usnout..
Pořád jsem si říkal, proč se to muselo stát..
Jin ho s kluky hledá.. Jenže zaříkávači tam udělali nějaké pole, které zabraňuje, aby se tam dostalo jakékoliv kouzlo nebo schopnost.. Nemáme žádné vodítko.. Nic takového..
Jsme ztracení..
Napadlo mě.. Že bych se nechal ochočit jen pro to, abych ho mohl vidět..
Najít..
Osvobodit..
Obejmout..
Políbit..
Jenže to mi kluci zakázali.. Nesmím ohrožovat sebe..
Yeojin se dostala mezi nejlepší mladé zaříkávače roku a tak pracuje v zaříkávačském centru.. Děti odjely a my dospělí tu jsme..
Ale taky se zase cítím jako středoškolák... Když jsme měli problémy...
Yoongi ho prý může vystopovat se svou krví, protože jí sdílí s tou Jungkookovo.. Jediná dobrá věc.. A co já tu dělám..?
Zkouším něco vymyslet.. Zkouším najít způsob, abych ho našel co nejdříve...
"Jo!" zakřičel někdo zespoda a tak jsem svůj pohled odtrhl od stropu a vstal z postele. Šel jsem dolů do místnosti, kde jsme tohle probírali i na střední..
Klasika..
Jin tam najednou něco dělal s Yoongim, který krvácel.
"Co se stalo?" přišel jsem k němu a ten se na mě jen lehce usmál.
"Našel jsem způsob, jak díky krvi najít Jungkooka.." řekl Jin a já se posadil na židli, abych si ho vyslechl..
Opravdu ho najdeme...?
"Mají podobné vzorky krve, takže stačí odstranit ty vzorky, které tam Kook nemá.. Musíme udělat Kookovo čistou krev.. Yeojina nefungovala.. Ani s tou Yoongiho, takže.. To musíme vytvořit takhle.. Potom stačí zavolat tomu člověku, který umí hledat lidi podle krve.. Kontakt na něj máme no a najdeme ho.. Bude vše zase v pohodě.." řekl šťastně Jin a já to zkoušel všechno pobírat..
Ale pořád mám pocit jako by to bylo málo..
Že to fungovat nebude..
Že to nebude zas tak lehké..
"Pane bože.. Já už tam nikdy nechci.." řekla vyděšená Yeojin, která normálně vtrhla do místnosti.
Všichni se lekli.
"Co se stalo?" zeptal se Hoseok sedící u Yoongiho.
"Víte jak je budova A a pod ním oddělení S?" Jin a Hoseok přikývli. Já, Jimin, Joon a Yoongi jsme neměli ani tušení o čem mluví.
"No tak tam dělají.. Jak to vysvětlit.."
"Nutí tam zaříkávače se chovat jako hybridy.. Aby poslouchali pány.. Sexuálně je zneužívají.. Bojím se, že tam bude brácha.."
Moje srdce vynechalo úder...
ČTEŠ
II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Po dvou letech šťastného života Jungkookovi přijde dopis. Od zaříkávačského soudu. Změní se Jungkookovi pocity k Taehyungovi nebo i přes velký problém a risk zůstanou spolu? Pokračování příběhu Love Against the Rules