32. Kapitola

361 41 1
                                    

<Flashback>

"Takže ty poslouchat nebudeš?! Zase se vzpíráš ty hajzle?!" zakřičel na mě trenér číslo 2 a já mu vlepil 2. facku.

"Jsem člověk kurva! Nebudete se ke mně takhle chovat!" ruply mi nervy.. 

Hned jsem věděl, že tohle bude hodně hodně zlé..

Hned mě někam odvedl a řekl, že po tomhle se naučím poslouchat.

Čekal jsem půl hodiny před nějakýma velkýma dveřma.

"Tohle je ten hříšník? 97?" zeptal se nějaký hlas a já pohlédl nahoru. 

Byl tam extrémně vysoký a svalnatý chlap a můj trenér říkal, že nechci poslouchat.. Že si zasloužím trest..

"Tak pojď ty hříšníku." zasmál se a já šel za ním.

Najednou mě chytil páskem pod krkem a přivázal ke zdi.. Dusil jsem se a když viděl, že omdlím, tak mě nechal se nadechnout.. Takhle to bylo asi 10x za sebou.

"D-d-dost.. P-pro-sím.." vydal jsem ze sebe a on mě pustil úplně na zem, kde jsem dopadl na kolena. Najednou mě chytil na vlasy a zatahal, tak jsem se zvedl a šel za ním. Svlékl mě i přes mé protesty a potom mi dal příkaz ať stojím na místě. Stál jsem.. Najednou na mě vylil ledovou vodu s kusy ledy... 

Bylo to hrozné..

Potom horkou..

Potom ledovou..

Zakončil to horkou a začal mě švihat páskem, kterým mě škrtil.

"Máš dost 97?" pouze jsem křičel.. Nic víc ani nešlo..

"Tak pojď, tohohle necháme." chytil mě za ruku a svalil mě do postele.

Všechno tak neskutečně pálelo..

Najednou do mě přirazil až po kořen a já zakřičel.. Slzy stékaly po mých tvářích.

Otočil si mě na čtyři a hrubě, nemilostně přirážel. 

Když se udělal, tak mě otočil čelem k sobě a donutil mě mu ještě vykouřit.

Opět když se udělal do mé pusy, tak mě donutil ještě se sám přivázat ke zdi..

Kdybych to neudělal, tak prej si to dáme ještě jednou.. Udělal jsem to a upadl do bezvědomí..

Probudil jsem se ve své místnosti.. Nahý.. Promrzlý a zničený..

"T-tae.. H-hrozně m-mi ch-chybíš.. M-miluju t-tě.. P-potřebuju t-tě vidět a-a slyšet.. M-moc pr-prosím.." zaskřípal jsem zubama a potom jsem to chtěl odeslat..

Jo ano, do snubních prstýnků jsem dal mikrofon, ale zničil se mi mikrofon uvnitř a dneska se mi podařilo ho opravit, ale než jsem to stihl odeslat, tak mi do místnosti vešel Seu a vzal mi všechny osobní věci..

I prsten..

<Konec Flashbacku>

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat