36. Kapitola

365 46 8
                                    

"Jungkookie!! Pane bože.. J-já tomu nemůžu uvěřit.. S-samozřejmě že tu jsem! Z-zítra jdeme pro tebe.. Budu u tebe.. Vydrž ještě prosím.." zamumlal jsem do toho a odeslal to, když jsem zjistil jak.

"Tae.. Došel mi tvůj dopis.. Já.. Miluju tě.. Nikdy jsem nepřestal myslet na to, co udělám až tě uvidím.. Nikdy tě už neopustím, nikdy nebudu říkat ty kraviny, co se mi honily hlavou.. Nikdy bych tě nedokázal opustit.." dostalo se mi zprávy a já se usmíval a potom už sem vešel Yoongi, který má vedle pokoj.

"Co se děje..? Celkem tu ječíš..." zamumlal Yoongi a já se k němu rozeběhl a objal ho.

"Hou hou hou.. Co je?" lehce se zasmál a odtáhl se.

"J-jungkook.. On.. Vytvořil do našich prstenů hlasové zprávy.. Teď s ním mluvím..!" vypískl jsem a on na mě zíral jako na zjevení.

"O-opravdu..?" zeptal se s nadějí v hlase a já přikývl.

"Je tu i Yoongi.. Kookie, tak moc tě chci už vidět.." zašeptal jsem a Yoongi ještě dodal..

"Všichni tě chceme vidět.. Chybíš tu všem.." potom jsem to odeslal a ani ne za pár vteřin mi došla odpověď.

"Já vás taky chci už vidět.. Hrozně moc potřebuju pryč.. Je to tady hrozné.." zamumlal Jungkook a já zaťal ruce v pěst.

"Rozbiju všem hubu, kdo na tebe jen sáhl..." 

"Tak to asi nestihneš udělat všem, protože než jim všem rozbiješ pusu, tak už zestárneš a maximálně si zlomíš klouby.." zasmál se lehce, ale já v tom slyšel smutek..

Opravdu na něj všichni sahali..?

Ale jak to má s dotyky..?

"C-co ty dotyky..? Z-zvládáš to..?" zakoktal jsem a čekal na odpověď. Yoongi došel vzbudit kluky, aby přišli ke mně.

"Ze začátku to bylo hrozné.. Pořád to je hrozné, ale. Svým způsobem to dokážu snést, jinak.. Trestají tu.." zašeptal a já nic z toho nechápal..

Proč k sakru...

"Oni ho tam trestají..?" zašeptal Jin, který stál ve dveřích se všema ostatníma.

----

Tenhle druhý díl bude mít méně kapitol než první, dochází nápady a nějak už to mám skoro ukončené.

Jen přemýšlím, pokud sad end nebo happy :3 :D

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat