Jungkook
"Oh, Tae.." vydechl jsem a usmál se.
"Chtěl jsem ti zlepšit náladu a tohle mi přišlo jako.. Dobrý nápad.." zasmál se nejistě a já přikývl a posadil se.
"Kde jsou kluci?"
"Právě jedou do hotelu, potom s nimi máme sraz v jedné restauraci.. Joon se totiž konečně odvážil požádat Jina o ruku.." řekl Tae a já překvapeně zamrkal.
"To je úžasné.." řekl jsem a začal jíst.
Po jídle a asi 2 sklenek vína jsme si sedli ke krbu na gauč, kde jsme se objímali a nic neříkali.
"Tohle mi chybělo.." zašeptal jsem a hrál si s Taeho vlasy, protože jeho hlava byla na mé hrudi.
"Mně taky.. Slyšet jak ti bije srdce.. Jak dýcháš.. Cítit tvou vůni, tvé doteky.." zašeptal a zvedl pohled.
"Chyběl jsi mi neskutečným způsobem až mě to zabíjelo.." zašeptal mi těsně u rtů a já ho políbil něžně a vášnivě.
Polibky mi oplácel, můj jazyk už si dokázat probojovat cestu dovnitř jeho pusinky a tím se začal líbat více a více intenzivěji. Taehyung si už sedl na mě obkročmo a mé ruce se spojili za jeho krkem.
"Tak moc mi tohle chybělo.." zavrněl mi do polibku a s úsměvem mě líbal dál.
Jeho ruce mi sjížděli po krku a poté po košili, kterou pomalu rozepínal. Když jí rozepnul úplně tak se odtáhl a začal pohledem zkoumat mé tělo, což začal i rukama.
"K sakru, jsi sexy.." zašeptal a skousl si ret.
"Ty taky.." ten ret jsem vysvobodil a nasál ho mezi zuby.
"Jsi s tím vším v pohodě?" zeptal se ještě před tím, než se vše odehrálo a já se usmál a začal ho tentokrát dravě líbat.
"Máme tak hodinu.." vydechl Taehyung udýchaně a skočil na mě. Odnesl jsem ho do ložnice, kde jsem ho položil na postel.
"Jsi roztomilý..." vydechl jsem a začal mu rozepínat košili jako předtím on mně.
Viděl jsem, jak lehce klepal ouškama a nebo jak lehce vrtěl ocáskem.
Opět jsme se líbali chtivě a vášnivě, zatímco jsem nám oba sundaval kalhoty i rovnou s boxerkama.
"Mmm~ to tvoje tělo.." zašeptal jsem mu do ucha a sjel rukama po jeho bocích na stehna a zase zpět.
Začal jsem s přípravou, na které jsem si dal pečlivě záležet, až ho to dovádělo k šílenství.
"Notak, nech toho už a vem si mě.." zakňučel Tae a sklopil ouška a já do něj tedy pomalu přirazil až po kořen, což způsobilo jeho nádherný slastný sten.
"Můžeš.." řekl ihned a já tedy přikývl a začal ho líbat a začal jsem ihned přirážet.
S každým přírazem jsem byl víc a víc tvrdý a to Taehyunga dovádělo k šílenství.
"J-já u-už.." přikývl jsem a hrubě ho líbat, má ruka klouzala po jeho kamarádovi a já zrychlovat na to největší tempo, které šlo.
Tae mi krásně zavzdychal do pusy a udělal se mi do ruky a částečně i na jeho břicho.
Já se jednou pohnul a udělal se do něj a s dalším polibkem jsem z něj vylezl a lehl si vedle něj.
"Měli bychom se vysprchovat.. Máme půl hodinu.." řekl Tae a já přikývl a odnesl ho do sprchového koutku, kde jsme si dali společnou sprchu a poté vyjeli taxíkem do nějaké restaurace.
"Ahoj, už to začalo?" zeptal se Taehyung tiše Jimina a Yoongiho a oni zakroutili hlavou.
Nebyli jsme vidět, takže si nás Jin nevšiml, což je dobře.
Právě mu Jin řekl ano a já i ostatní jsme začali tleskat.
"Kookie! Co ty tu?" zeptal se Jin a objal mě.
"Přece bych si tohle nenechal ujít, no ne?" zasmál jsem se a on přikývl.
Po celý večer jsme byli v restauraci a když bylo kolem 11. hodiny večer jsme se prošli městem a došli na pláž.
"Pamatujete si to?" zeptal jsem se Jina a Hoseoka a oni přikývli.
"Jo, bylo to super.. Chci být zase dítě.." vydechl Hoseok a já se začal smát.
"Však se chováš jako dítě.." tentokrát se zasmál i Jin a i ostatní.
"Je to úžasné jak jsme pořád ještě všichni takhle spolu.." vydechl Jin nevěřícně a já přikývl.
"Navždy spolu.. Úplně všichni, jsme rodina a tak to zůstane.." usmál jsem se a všichni přikývli.
Právě jsme všichni seděli na pláži na písku vedle sebe a dívali se na moře a oblohu, kterou vyplňovaly nádherně zářící hvězdy a dorůstající Měsíc.
Všichni jsme šťastní..
Spolu..
A tak to doufejme zůstane..
----
Oficiální konec.. ^^
Moc děkuju těm, co tu se mnou vydrželi od začátku prvního dílu až do konce tohohle druhého a snad to nezklamalo.. ^^
Děkuju za neuvěřitelnou podporu a samozřejmě s většinou z vás se "uvidím" u dalších mých příběhů, které ještě pořád teď píšu.
Ily 😍😘 (づ ̄ ³ ̄)づ
ČTEŠ
II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Po dvou letech šťastného života Jungkookovi přijde dopis. Od zaříkávačského soudu. Změní se Jungkookovi pocity k Taehyungovi nebo i přes velký problém a risk zůstanou spolu? Pokračování příběhu Love Against the Rules