37. Kapitola

337 43 6
                                    

"Jin hyung...?" zašeptal Jungkook a Jin přišel blíž společně s ostatními jsme se všichni nějak posadili na postel..

"Jungkookie.. Zítra všechno bude v pořádku.. Úplně všechno bude v pořádku... Budeš s námi.." říkal narychlo Jin a potom se tam něco začalo dít.

"Musím jít.. P-pán si mě žádá... Mu-musím jít.." zněl hrozně vystrašeně... 

A určitě taky byl...


Jungkook

"Králíčku, spinkáš..?" šeptl Seu a nakoukl do místnosti.

"Jak to že nespíš..?" přišel ke mně a pohladil mě po vlasech. Sedl jsem si a opřel se o chladnou zeď.

"Nemůžu spát.." zašeptal jsem a vyhnul se očnímu kontaktu.

"Tak pojď spát ke mně do postele, je tam tepleji, tak snad se ti usne líp.." zašeptal a začal mě tahat z postele.

Takhle milý je, když ho poslouchám a jsem nejlepší ze všech hraček a kurev nebo co to je.....

"Dobře, tak tady si lehni." poukázal na postel a já si tedy lehl a pak se ke mně doplazil.

"Jsi unavený?" lehce jsem zakroutil hlavou a on se nade mnou začal naklánět.

"Tak si pohrajeme, ať se unavíme.." mezi své zuby stiskl můj spodní ret, který pustil, když jsem trošku naklonil hlavu na stranu.

"Hodný.." zašeptal a vrhl se na můj krk, kde si dělal své značky... 

Svýma rukama putoval po mém těle a já si představoval chtě-nechtě Taeho..

Jeho ruce mi přejížděly po stehnech a občas se sem tam zmáčkly. Začal mi sundavat tepláky, které mi půjčil a pak přejížděl po mém rozkroku skrz tenkou látku boxerek.

"U-umm.." vydechl jsem, když mi vplul rukou pod boxerky.

Taeho ruce putovaly po mém celém těle.. Vidím jeho krásný úsměv, ve kterém se skrývá tolik emocí a hlavně jde vidět chtíč.. Přivlastním si jeho rty a své ruce přesunu na jeho krk a začnu si hrát s jeho kořínky vlasů. Začne hýbat rukou v mém rozkroku a já vzdychnu Taeho jméno...

Až teď mi došlo, že to není Tae...

"Prosím?" řekl naštvaně a překvapeně Seu a já zmrznu.

Teď mě zabije..

"Poprvé se rozhodnu ti udělat dobře a ty to takhle zkurvíš?" vlepil mi facku a já měl hlavu na straně přitom mi stékaly slzy po tváři.

"Tak to ne.." celý se svlékl a mě svlékl boxerky..


Opět..




Přiráží bez přípravy...




Bez varování..




Tvrdě a rychle...

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat