26. Kapitola

359 40 1
                                    

Byla to obrovská místnost plná věcí do normální posilovny.. Jenže druhá část byla další a tam byly sexuální pomůcky.. Byla tam obrovská postel.. Gauč, u kterého byly řetězy a další blbosti.. Dost mi naběhla husí kůže když jsem to viděl.

"Dobře, tak tady budeš teď první 3 dny. Bude tě tu čekat asi 5 koleček všeho toho podle toho koho dostaneš. Já jsem jako první a tvůj 'majitel' tě má naposled. Je na něm, pokud ti toho zadá hodně, nebo ne. Takže teď si trošku zacvič normálně, pak přejdeme na.."

"Větší zábavu.." olízl si ret a já se prostě dal do blbého cvičení.

"Nene, svlékni se." podíval jsem se na něj a řekl tiché 'Co prosím'?

"Jak co prosím. Máš mi odpovědět jinak, snad ne?!" vyštěkl na mě a já o kousek ustoupil a zašeptal tu odpornou tichou větu.

"Ano, pane.." on se usmál a já tedy začal dělat to, co po mně chtěl.

Svlékl jsem si opět tričko a tepláky.. Naznačil, že to stačí a tak jsem začal posilovat a celkově cvičit..

Celé tělo mě bolelo.. Jsem tu 2 hodiny asi nebo já nevím a on si pořád něco dělá na mobilu..

"Tak, teď si dej krásně sprchu." ukázal na sprchový koutek kam jsem rychle zalezl, osprchoval se a opět si nasadil čisté boxerky, které mi tedy dal před koutek. 

A potom to začalo..

"Pojď sem.." poklepal na stehno a já si tam tedy sedl. S nechutí.

"Nemusíš se mě bát.." položil své ruce na mé boky a já se začal třást.

"V klidu.. Ty máš opravdu strach z dotyků?" zasmál se lehce a já nic neřekl a svůj pohled přesunul na zeď.

"Neboj se, za nějaký čas si to užiješ." postavil se a tak mě smetl z jeho klína a já se rychle postavil.

"Ale zatím to asi bude bolet." zasmál se a strhl mi boxerky jedním tahem.

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat