44. Kapitola

351 41 6
                                    

Jungkook

Přestal jsem počítat dny, kdy jsem se probudil jako úplně někdo jiný..

"Tak tady jsi králíčku.. Pojď se najíst, potom musím na nákupy, ale ty nemůžeš.. Nejspíš bys svou roztomilostí přilákal moc pozornosti." pohladil mě po zádech a poté sklouzl na můj zadek, který jako vždy stiskl, několikrát poplácal a poté prostě odešel.

Byl jsem v tu chvíli vždy rád, protože kvůli tomu, co vše mi způsoboval jsem ho nechtěl vidět...

Nechtěl jsem cítit jeho dotyky jako vždy..

Procházel jsem se po domě a hledal něco k jídlu, protože to, co mi dává mi nestačí.. Komu by stačila mrkvička a nějaký blbý salát.. 

Musel jsem pořád cvičit, sloužit mu jako děvka a poté mu hlavně ukazovat celou svou krásu.. 

Moje myšlenky jsou už tak moc zatemněné, že každou chvilkou přemýšlím o tom, že to všechno ukončím.. 

Jenže je tu Tae.. 

Jin.. 

Yoongi.. 

Nari.. 

A všichni ostatní.. Nemůžu je opustit..



Našel jsem nějaké sušenky, jogurt a pak kimchi, které jsem si pouze ohřál a pak si sedl za stůl a najedl se.



Pokusit se utéct..? Zkoušel jsem to.. 



Má to tu vše uzamčené a když jsem mu to minule rozbil, tak mě chytil do 2 minut.. Má na mě nějaký čip, který mu umožňuje mě najít...

Nedá se utéct..

Hrozně jsem se lekl, když jsem uslyšel nějakou ránu rozbití skla a tak jsem se tam šel podívat... Pouze v dlouhém tričku a v boxerkách...

Taehyung

Doletěli jsme do Říma, dojeli na hotel, kde jsme se připravili.. Všichni jsme měli zbraně a hlavně plán.. Yoongi a Joon budou hlídat u vchodu a ihned když uvidí někoho, tak ho zastřelí.. 

Ano je to moc, ale..

To, co udělal Kookiemu... Tomu se nedá vyrovnat..

Dojeli jsme ke Koloseu díky taxi a tak jsme ihned viděli ten nějaký moderní dům. Rozbil jsem sklo od okna a tou dírou prostrčil ruku.. Okno jsem otevřel a vešel dovnitř.. 

Kluci už tu byli taky, také jsme všichni slyšeli, jak sem někdo jede.. 





Ale, když jsem uviděl osobu ve dveřích nejspíš od kuchyně..





Tak jsem na všechno kašlal.. Na vše jsem zapomněl..





Svůj pohled jsem upřel pouze na jeho obličej..





A potom na něco, co bylo navíc na jeho hlavě..





A to byla dvě huňatá, černá králičí ouška, která se sklopila, když mě viděl..

----

Hah, to jste nečekali, coo? 😏

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat