46. Kapitola

382 47 5
                                    

Yoongi

"Yoongi hyung.. Prosím, vezmi ho k sobě.. Nijak mě nevnímá.. Tebe by mohl.." zašeptal Taehyung a já se opatrně přesadil v autě k němu a vzal si Jungkooka k sobě.

Zní to jako by byl dítě..

Jenže teď byl úplně mimo náš svět..

"Jungkooku.. Vím, že nás slyšíš a vím, co se ti honí hlavou.. Slyším tvé myšlenky.. Prosím, nemysli si to.. Všechno je v pořádku, už ti nikdo neublíží.. Budeš tu s námi, dětmi.. Všechno bude v pořádku.." pohladil jsem ho po tváři a vtiskl mu do vlasů polibek.

Najednou se tu vytvořil jakýsi portál a z něj vypadly 4 děti.

"Co to?!" vykřikl jsem a můj pohled se setkal s tím Gunovo, Hyunovo.. Nari a Soo...

"O můj bože, tati!" vykřikla Nari a objala Jungkooka a to samé Gun.

Gun a Nari se chytili za ruce a Nari svou ruku přemístila na Jungkookovu hlavu. 

Nari se na něco soustředila a já úplně vypustil z hlavy to, že se moje sestra a děti se tu objevili zničehonic.. Samozřejmě jsem už objímal Hyuna i Soo, ale i tak jsem věnoval pozornost hlavně Nari a Gunovi, kteří něco prováděli na Jungkookovi..

Najednou Nari sundala ruku z jeho hlavy a Jungkook tiše vydechl a uvolnil se. Spadl na lavičku a tiše oddychoval.

"Co se to stalo? A co tu k sakru děláte?!" konečně jsem se dostal k tomu tématu.

"Gun a Nari vycítili prý zvláštní pocit.. A já konečně objevila své schopnosti!" vypískla Soo a objala mě.

"Schopnosti? Jakože.. Víc schopností?" 

"Jo! Umím se teleportovat skrz portály, když mám dostatečnou sílu, jen mi teď pomáhal Gun a Nari." usmála se a já si povzdechl.

"Je to nebezpečné.. Nesmíte to takhle dělat, co když to někdo zjistí..? Nemůžu dovolit, aby se někomu z vás něco stalo..." vydechl jsem potichu a najednou se Jungkook vzbudil.

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat