<V den unesení Jungkooka>
Taehyung
Yeojin mi řekla, že je Kook na cestě.. Že to chce všechno urovnat.. Čekal jsem na gauči asi hodinu, ale nikdo nedorazil.. Najednou mi přišla zpráva a hned jsem poznal, že se něco děje..
Taehyung: Co se děje? Jungkooku, hned mi odepiš prosím.. Já vím, že tě to mrzí a že mě miluješ.. Taky tě miluju..
Ale odpovědi se mi nedostalo.. Asi o 20 minut později jsem odeslal zprávu Jinovi, pokud je Jungkook ještě doma..
Jin: Ne, už před půl hodinou odjel.. Půjdu se po něm podívat.
Byl jsem si hodně nejistý a vůbec jsem nevěděl, co se děje.. Po nějaké době mi začal vibrovat mobil.
"A-ano?" řekl jsem rozklepaně a hned jsem slyšel těžké oddechování Jina, který zněl jako by uběhl maraton.
"K-kook.. On.." pořádně se nadechl a já se celý napjal.
"Je... Je pryč.. Jeho auto tu bylo odemčené a na zemi vypadlý mobil.. Byl tu znak zaříkávačů.. Nelíbí se mi to..." říkal tak hrozně opatrně a sebejistě..
Nemohl jsem mu v tom nevěřit..
"T-tae.. Je mi to líto.. Musíš jít domů.. Vše se vyřeší..." zašeptal a já přikývl se slzami v očích i když mě nemohl vidět..
Najednou někdo zazvonil a já přes kukátko viděl Joona, tak jsem otevřel a on mě ihned objal.. Rozbrečel jsem se naplno a šel s ním do auta..
Odvezl mě domů, kde jsem řekl, že nic nechci a šel jsem ihned do pokoje.. Brečel jsem dost dlouho, ale zkoušel jsem to tlumit.. Naštěstí jsem se uklidnil a asi po 5 minutách došel do pokoje Gun.
"C-copak..?" zeptal jsem se potichu, když šel za mnou, aniž by řekl jakékoliv slovo.
"Tati..? J-já.. P-potřebuju se tě n-na něco zeptat.." řekl tak zvláštním hlasem a já skrz měsíční svit viděl jeho lehce narůžovělé tváře.
"Co se děje?" začal si hrát s prsty a pořád si stahoval tričko co nejvíc dolů.
"J-já.. Hrál jsem s-si s Hyunem a z-začali jsme se ze z-zábavy prát.. No a.. Najednou jsem na něj s-spadl.. On ze.. Ze sebe vydal t-takový.. Zvuk.. A-a já cítil divný p-pocit.." odmlčel se..
"Tam d-dole.." zašeptal ještě víc potichu a já se lehce pozastavil.. Já nevím jak mu to vysvětlit.....
"Už jsi velký kluk.. A tohle se ti děje.. Jak to říct.. V době dospívání..." řekl jsem lehce obecně.
"A-a stává se to, že se ti třeba něco líbí.."
"Takže se mi líbil ten zvuk?" zeptal se a já přikývl. Ptal se mě na hodně..
Hodně..
Hoodně věcí okolo dospívání.. Takže jsem mu musel vše vysvětlit.. Potom utekl se smíchem do pokoje s tím, že je to divný a tam se zavřel. Ale i tak poděkoval..
Jungkookie by mu to vysvětlil líp...
Jak moc mi chybíš...
Miluju tě....
ČTEŠ
II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Po dvou letech šťastného života Jungkookovi přijde dopis. Od zaříkávačského soudu. Změní se Jungkookovi pocity k Taehyungovi nebo i přes velký problém a risk zůstanou spolu? Pokračování příběhu Love Against the Rules