4. Kapitola

429 52 2
                                    

"Oba ihned do mé kanceláře a nebudu o tom s Vámi diskutovat!" přikázal jsem jim a oni pomalu odešli.

"Omlouvám se." s tímhle jsem si šel sednout a dojíst si kari, na které jsem už ani neměl chuť.

"Do prdele.." zaklel jsem potichu, ale Hobi ani Jimin nic neřekli. Odnesl jsem talíř i se zbytkem kari k umytí a rozešel se do kanceláře, před kterou už čekali ti dva.

"Sednout." oba dva si sedli za stůl a já si prvně vzal mast na ten obličej, protože to celkem štípalo.

"Takže.. Evidentně Vám ty tresty, co Vám dávám nestačí.. Menší plat, horší pracoviště.. Nemám už co dál zhoršovat. Oba máte vyhazov." řekl jsem prostě a oba se na mě podívali.

"T-to nemůžete.. Prosím." oba mě zkoušeli přemlouvat a pak mě něco napadlo.

"Hyuk bude můj asistent. Nemysli si, že tě budu šetřit. Budeš spolupracovat s Willem, doufám že ho znáš. Pošlu ti pracovní hodiny na email. A ty Yugyeome budeš dělat na 2. oddělení pod Hoseokem. On ti řekne víc. A teď vypadněte, nebo si to rozmyslím." oba dva mi poděkovali a potom odešli.

Jsem až moc hodnej na ostatní.

Najednou mi přišla zpráva.

Hoseok: Jak si věděl, že jsem se chtěl zeptat zrovna na to, co mám dělat s mým asistentem? Díky za nového.. :D

Jungkook: Znám tě a vím, jak ten člověk je nedochvilný.

Celý den probíhal stejně. Padlo 19:00 a já konečně mohl odejít. Nasedl jsem do auta a dojel domů, kde by už měli všichni být. Ty pondělky jsou hrozný, mám dlouho práci a méně času na Taeho a ostatní.

"Konečně jsi doma!" zakřičel Jin a já si zul boty.

"Nojo.. Dneska to bylo celkem takové, divné..?" zasmál jsem se mírně a položil si svojí tašku na gauč.

"Ahoj tati." pozdravila mě Nari. Gun asi zase něco dělá s Hyunem a nebo je na počítači. Jak jinak.

"Ahoj Nari, jak ses měla?"

"Super! Učitelka mě vezme na atletické závody." usmála se Nari a já jí pochválil jako pomalu vše. Jsou to zlatíčka.. Ano 'jsou', hned za mnou přiběhla Soo a taky mi začala vyprávět.

"Nechce na chvilku Jungkooka, musí se najíst." řekl Jin a já poděkoval a sedl si za stůl.

"Tati, málem bych zapomněla.. Přišel ti nějaký dopis." podala mi obálku a já se zamračil.

Odkdy mně přichází dopisy?

Příjemce: Jeon Jungkook

Odesílatel: Sdružení zaříkávačů

Dostali jsme zprávu, že jste porušil pravidla, která naznačují jasně o tom, že žádný zaříkávač se nesmí nijak stýkat s hybridy, když to není ochočené. Ověřili jsme si to a musíme říct, že jste nás zklamal a to velice pane Jeone. Musíme Vás předvolat a uvidí se, jaký trest dostanete, ale věřte, že pokud ihned přetrhnete všechna pouta s každým hybridem ve Vašem okolí, trest bude minimální a to jen měsíční zadržení schopností.

Nemohl jsem tomu uvěřit.. Začal jsem se mírně klepat a rychle jsem ten kus papíru odhodil na stůl.

"Co se děje?" přišel ke mně Yoongi a já se chytil za vlasy a zatáhl za ně.

"Zavolej sem prosím ostatní.." řekl Yoongi Jinovi.. Yoongi si to asi přečetl.

"Vyřešíme to nějak.." zašeptal Yoongi a já nemohl reagovat..

Přemýšlel jsem..

Přemýšlel jsem o tom, co udělám..

Pokud to udělám nebo ne..

Mám přijít o vše?..

Trest.. Tohle je trest...

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat