43. Kapitola

347 46 2
                                    

"Ukrývá se až v Římě. Hah, má všechno promyšlené a hlavně.. Pochybuju, že ho dostanete zpátky.."

"Kde přesně?!"

"H-hah.. Kousek od kolosea je takový moderní barák.. Nemineš ho, pokud se tedy tam vůbec dostaneš včas." zasmáli se oba dva a já je omráčil.

Poprvé jsem se rozeběhl co nejvíce a doběhl domů.

"PANE BOŽE! Yoongi!!" zakřičel Hobi a objal mě.

"Promiň Hoseokie.." odtáhl se a dlouze mě políbil na rty.

"Asi tě zabiju.. Jiminie se tu málem zhroutil, když-"

"Yoongie!" najednou na mě skočil Jimin a já ho objal co nejvíc.

"Promiň.. Už to neudělám.. Je Taehyungovi dobře..? Musíme si rezervovat lístky do Říma. Jdeme si pro Kookieho." řekl jsem a Jimin ze mě slezl.

"Cože..? T-ty víš kde je?" přikývl jsem a ucítil jak mě Jimin políbil.

"Tak, sbalte si pár věcí.. Musíme vyrazit co nejrychleji.. Nezajímá mě to, že je noc.." zasmál jsem se a oni přikývli a začali budit ostatní.

Všichni jsme tu byli a čekali na Taeho.

"Jsi v pohodě?" zeptal jsem se Taeho a ten pouze přikývl.

"Fajn.. Tak jdeme.." řekl Jin a my všichni začali nasedat do našich dvou aut a vyjeli na letiště.

"Dobrý den.. Kdy je nejbližší let do Říma?" 

"Dobrý.. Umm, v 7 hodin ráno, tudíž za.. Půl hodiny." Jin to tam vše vyřídil, přinesl letenky a my pouze vyčkávali na náš let, který byl konečně tady. Byli jsme v letadle dost blízko u sebe a já se tak hrozně těšil až přilétneme a uvidíme Kooka..

I když mě trošku děsí to, co říkali ti dva..



Co tím mysleli, že je králíček..?

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat