Už se začalo stmívat a já pořád sedím v posteli..
Ztracený ve svých myšlenkách..
"Jsme doma!" zakřičel Hoseok, Jimin a Tae najednou a já zkameněl..
Jak to mám skrývat před Taem..?
"Jungkooku?" zaklepal na dveře Yoongi a vešel.
"Jak to chceš skrýt před Taem?" sklopil jsem pohled a vydechl tiché 'Nemám tušení', ale to už do pokoje přišel Tae.
"Ahoj Jungkookie." usmál se na mě a já pohled přesunul na něj.
Věnoval jsem mu také jeden úsměv a to už šel ke mně, aby mě políbil.. Jenže jsem zpanikařil..
"Jungkooku prosím pojď hned se mnou." zachránil mě Yoongi, který si všiml mého napnutého těla a vystrašeného výrazu.
"Už běžím." řekl jsem a rychle utekl za Yoongim, se kterým jsme došli dolů do kuchyně.
"Ahoj Kookie!" pozdravil mě Jimin a já ho pozdravil nazpátek.
"Kooku? Je ti líp?" zeptal se mě přede všemi Hoseok a já se chtěl plácnout do čela.
"U-umm.. Jo.. Díky.." znervózněl jsem hlavně když přišel Tae a sedl si vedle mě.
"Bylo ti špatně? Že mě nikdo neinformoval.." řekl Tae nechápavě a když jsem se nadechl, abych něco řekl, tak mě Yoongi předehnal.
"Nechtěl tě otravovat a tak jsem ho vyzvedl já." opět.. Díky Yoongimu za záchranu.
"Jungkookie víš, že mě s tím nijak neotravuješ.." řekl posmutněle Tae a položil svou ruku na mou, kterou jsem měl na stole a začal já palcem hladit.
Opět jsem se napjat, zadržel dech a očima kmital po celé místnosti.
Všiml si toho jak Yoongi.. Tak Jin.. A i Hoseok s Jiminem.. Ale i Tae..
"Je ti dobře..?" položil mi ruku na čelo Tae a já zpanikařil a rychle se odsunul.
"Umm.. Je jídlo.." řekl Jin rychle a podával jídlo. To už svůj pohled odtrhl od mobilu i Joon a dali jsme se do toho..
"Kookie.. Co se děje?" řekl Tae po chvilce ticha a já začal vyšilovat.
"Nic.. Co by mělo..?" lehce jsem se pousmál a všechna pozornost padla na mě.
Paráda..
"Jsi divný.." řekl lehce potichu Jimin a Hoseok přikývl.
"Opravdu ti je dobře..?" přikývl jsem a Jin začal brát talíře těch, co dojedli.
"Půjdu si dát sprchu a pak spát.. Jsem pouze unavený.." oznámil jsem a vyšel nahoru, ale zastavil mě Hoseok a chytil mě za paži. Samozřejmě jsem zešílel a odstrčil ho.
"Nesahej na mě!" zakřičel jsem a hned si domyslel co jsem to udělal..
Viděli to všichni..
Rychle jsem se rozeběhl do pokoje, kde jsem se zamkl. Neustále někdo klepal, ale já se třásl a tiše vzlykal opřený o dveře..
"Jungkookie.. To jsem já, prosím pust mě dovnitř.." zašeptal už po několikáté Tae a já se opatrně postavil a chtěl otevřít dveře, ale najednou mě jakoby něco prostřelilo hlavu a začalo mě tam extrémně třeštit..
Svalil jsem se na zem a jediné co jsem slyšel, bylo pískání a samozřejmě.. Taeho hlas..
Který křičel..
ČTEŠ
II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/Taekook
Fanfic<Dokončeno> Po dvou letech šťastného života Jungkookovi přijde dopis. Od zaříkávačského soudu. Změní se Jungkookovi pocity k Taehyungovi nebo i přes velký problém a risk zůstanou spolu? Pokračování příběhu Love Against the Rules