24. Kapitola

360 43 7
                                    

"Takže, tady budeme každý den buď jednou nebo dvakrát. Podle toho jak budu chtít a jak budeš zlobit." zamkl dveře a já ztuhl ještě víc, pokud to šlo..

"Budeš poslouchat pána ano?" zeptal se mě.

"Proč..?" zašeptal jsem a on šel ke mně blíž.

"Co proč." řekl přísným hlasem a já se nadechl.

"Proč bych tě měl poslouchat?" řekl jsem drze a hned jsem na to dostal facku.

"Budeš mě poslouchat jinak bude zle!" opět další facka..

"Teď se svlékni." sedl si na židli a pozoroval mě, ale já nic nedělal. Klepal jsem se.. To jako jediné jsem dělal..

"Řekl jsem svlékni se!" zakřičel a já rozklepanýma rukama chytil lem svého trička a pomalu ho přetáhl přes hlavu. Dále jsem chytil své tepláky, které jsem ze sebe taky dostal hodně pomalu..

"Umm~ Zrychli králíčku.." viděl jsem ho, jak si honí.. K sakru, nechutný..

Sundal jsem si poslední kousek oblečení, který jsem měl na sobě a to byly boxerky.. Přišel ke mně a chytil mého kamaráda. Stiskl jsem čelist ještě víc a on udělal to, že se o sebe třely. On vzdychal a já se snažil se nerozbrečet..

"Ahh.. K sakru, jsi velký.." zasmál se u mého ucha a pak mě začal líbat.

"Spolupracuj." zamumlal a já pořád nic..

"Dělej." zmáčkl mi ho trošku víc a bolelo to.. Tak jsem spolupracoval.

"Hodný.." zašeptal a začal mě dravě líbat. Musel jsem odpovídat..

Musel.. 

Po chvilce co mě líbal, honil si ho a mačkal mi jednu půlku zadku se udělal na mé břicho a poté.. 

"Pokud budeš hodný, příště to bude i pro tebe dobré." zasunul do mě.. Přirážel rychle, tvrdě a bezmilostně.. Bolelo to..

Mé slzy si našly cestu  a já začal tiše vzlykat.

"Nebreč, aahhh~" zasténal a já si skousl ret, abych ze sebe nevydal další vzlyk. 

Po několika minutách se do mě udělal a já ležel v mokré posteli od mých slz.

"Tak.. Za půl hodiny máš svačinu a za 2 hodiny máš trénink. Budeš mít doprovod někoho jiného, takže až za tebou někdo přijde. Budeš poslouchat a neuděláš mi a sobě ostudu!" řekl mi výhružně a přitom mi držel bradu rukou.

"Jasný?" cítil jsem se tak trapně..

"Ano pane.." vydechl jsem a on mě políbil a odešel.. 

Pořád mi v hlavě plave jedna otázka..

Co mi napsal Tae....

II. Penalty for Violation of Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat