Hoofdstuk 5

109 9 1
                                    

Toen ik de badkamerdeur op slot hoorde gaan ging ik ook naar boven.

Ik vond hem leuk, dat was zo niet de bedoeling...flashbacks van vroeger kwamen naar boven en ik rilde.

Snel trok ik m'n bikini uit de kast en kamde m'n haar. M'n krullen ontploften, dus ik maakte m'n haar weer nat zodat het geen afro werd.

Zou Luke echt denken dat ik naakt naast hem ging staan?? Hopelijk niet..straks was hij dat dan ook....dat was ook zo niet de bedoeling.

Voor de deur aarzelde ik, eigenlijk was dit best wel eng.

Oke Anouk, daar gaan we...1...2...3! Ik trok de deur open en zag Luke, die gewoon in z'n onderbroek stond te douchen, me verbaasd aankijken 'Moest dat met zoveel geweld? Ik schrok man!'. Ik werd rood 'Sorry, de deur klemde.'

Ik gooide alle handdoeken in de hoek van de badkamer en grinnikte 'Schuif eens op'

Hij schoof op, en ik kreeg de kans om hem te bekijken. Hij was zo gespierd!!

Ik had op dat moment niet de neiging om hem te knuffelen ofso, nee dat leek maar zo als je dat nu dacht en ik zie het je denken dus niet ontkennen!

Ik ging half onder de doche staan, maar Luke was zo groot dat ik maar een paar druppels van die kleine douche kreeg. Dus daarom besloot ik om hem gewoon aan de kant te duwen.

'Zozo, gaan we ego doen mevrouw de patiënt?' ik had niet door dat hij de douche op z'n allerkoudst zette en douchte gewoon door.

Maar toen voelde ik het, de douche werd echt ijskoud!! Ik sprong gillend eronder vandaan en Luke ging er meteen onder staan, kreeg enorm grote ogen en sprong er ook onder vandaan 'Jesus, das koud!!'

Ik klappertandde 'O echt joh?'

Hij keek naar me. Blijkbaar zag ik er heel klein en zielig uit ofso, want hij sloeg z'n armen om me heen en trok me naar zich toe. Zijn huid was echt veel warmer en ik had het gevoel dat ik ontdooide.

'Word je nu warmer?'

'Een beetje' ik wist waar dit naartoe ging (ook zo niet de bedoeling...)

Hij zette de douche weer warm en terwijl hij me nog steeds vasthield ging hij eronder staan 'En nu?'

'Gaat al iets beter'

Hij bekeek me bezorgd 'Ben je niet onderkoeld ofso?'

'Misschien wel, maar hoe krijg jij me dan weer warm?'

Nu pas merkte hij dat ik hem alleen maar uitdaagde en hij grijnsde 'Tsja, hoe lukt mij dat denk je?' hij draaide zich naar me toe en veegde m'n haar uit m'n gezicht. Voor ik het wist stonden we te zoenen!! Luke tilde me op en duwde me tegen de muur. Ik vond het bijzonder dat iemand die er zo groot en gespierd en lomp uitzag, zo voorzichtig was. Ik merkte dat hij zich inhield voor me, dus ik opende m'n mond en likte heel zachtjes langs z'n lippen. Hij volgde m'n voorbeeld en heel even dacht ik dat dit moment perfect was.

Niet dus, want mijn rug was tegen de verwarmingsknop aangeduwd en nog geen minuut later werd de douche waaronder we stonden te zoenen weer ijskoud.

Vanaf vandaag haat ik die fucking douche echt!!!

-------------------

Hallootjussss😁

Its gettin' hot in hereee lalalalalaaa!! Noujaa, totdat de douche het verziekte natuurlijk (altijd maar weer die douche...jaloerse bitch)

Vote, comment en follow? Zou ik leuk vinden :) oja als jullie tips of ideeën hebben voor dit boek of vragen ofso please comment it :D vanavond nog een update want m'n ouders zitten een of andere saaiPortugees tvprogramma te kijken waar ik geen hol van begrijp -,-

Byebyee babeys haha sorry ik ben nogal druk

Xxxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu