Hee allemaal, mijn school is ook weer begonnen en omdat het vorig jaar nogal...ja...kapot slecht ging moet ik me daar nu ook op concentreren... Sorry als ik niet veel update ik probeer het echt :( er komt straks wel een update :) want ik moet alleen boeken kaften en boeken ophalen (verkeerde volgorde maar boeitmenieet) dus vanavond komt H21 online :D en bedankt voor de 500 reads!! Damn echt nooit verwacht jullie zijn kapot sweett❤
Xxx Anouk
---------------------
~POV Anouk~
ik checkte m'n phone, 574 berichten?!! O wauw... Calum, Julia en Lotte waren denk ik een beetje bezorgd. Beetje maar hoor...
Calum: Anouk ben je al thuis? Hallooo?? Uhh noushie waar zit je??? OMG je bent niet op school ff seri waar zit je ik maak me zorgen. Heeft Luke wat met je geflikt?? Anouk hij is er ook niet wat is er aan de hand????? App me alsjeblieft terug!! Waarom scott je iedereen? Anouuhouuuuk reageer!!! Kom alsjeblieft online ik maak me echt heel erg veel zorgen nu waar hang je uit de leraren weten ook niet waar je zit straks ben je ontvoerd je bent m'n beste vriendin ik kan niet zonder jou!!
Julia: OMG Anouk waar hang jij uit? Calum is helemaal tripped over reageer ff want hij staat hier haast te huilen omdat je weg bent en ik voel me ook niet zo blij oke ff reageren nu WAAR ZIT JE??!!!!
Lotte: Anouk come back Calum is helemaal overstuur dat is toch zielig? Je bent toch niet aangevallen toen je s'nachts over straat fietste he? O shit dat had ik niet moeten zeggen nu huilt Cal....reageer alsjeblieft heel snel want school is niet leuk zonder jou! Kom snel terug!! Anoukkie waar zit je nou toch...?
Wauw....Calum die huilde..o damn wat deed ik die arme mensen aan?!! Snel appte ik terug: hee mensen ik ben helemaal OK (haha sorry) goshh mensen maak je nie zo zorgen ik ben bij m'n Lukie nu en hij zorgt heeeeel goed voor me hoor! Ennuhh als we er weer zijn moeten we ff wat vertellen lang verhaal enzo haha see u guys soon!!
Ik stuurde net het berichtje toen Luke binnenkwam 'Ik heb je shirt!! En ijs, en ik vond een camera...er staan wat foto's op' hij legde het ijs tegen m'n voet aan en kroop naast me 'Look at this' ik keek nieuwsgierig naar de camera 'WHOOOOWWH waren wij dat???!'.
Op de foto stond Luke, met MIJN shirt over z'n hoofd en ik, in m'n bh, op zijn nek.
Ja, dat is best focketup ja...
De rest van de foto's waren net zo erg en Luke en ik waren als een stel koeien aan het lachen (vanbinnen vroeg ik me af waarom ik zo een idioot was). Luke knuffelde mij en ik kriebelde door z'n haar 'We zijn raar'. Ik grinnikte 'Yep'. Langzaam voelde ik m'n arm verlammen. Luke was gewoon te lang om bij z'n haar te kunnen! Mopperend draaide ik me om en sloeg de dekens over me heen, waarom was ik zo fuckin' klein??? Net toen ik bijna in slaap viel voelde ik Luke's armen om me heen slaan, hij trok me weer tegen me aan en fluisterde 'Slaap lekker bæ' tegen m'n nek. Hij bleef nog een tijdje zo liggen en ik voelde z'n warme adem tegen m'n nek.
O my gosh, hoe kan je zo verliefd worden op iemand die eerst "gewoon een vriend" was??
---------------------
Uggfggg morgen echt lessen gaan volgen op school en m'n klas is damn saai #huilennnn
Lees ook the new guy van Lonnekeweijer en baby... van juliageneugelijk ze schrijven pro
Kissessss Xxx Anouk
JE LEEST
Amaze me
Fiksi PenggemarAnouk (15) is klein en brutaal. Als ze de verlegen Luke ontmoet op een strandtent vind ze hem al best leuk. Ze krijgen een goeie band, maar Luke worstelt met problemen uit z'n verleden. Ook Anouks leven verloopt niet helemaal perfect. Hoe lang kunne...