Hoofdstuk 11

91 9 0
                                    

Toen ik de volgende ochtend wakker werd was Luke er niet meer. Ik keek naast me en zag een briefje liggen:

Goodmorning "schatje", lekker geslapen? Ik ben maar naar huis gegaan want anders worden m'n ouders zo ongerust... Morgen kan ik trouwens niet, Ashton wil dat ik meega naar de sportschool omdat hij me wat moet vertellen (volgens mij weet ik het al...) tot op school xxxx je Lukie (ja, klefheid...). Oja en trek wat leuks aan :)

Ik moest lachen, Luke was wel heel goed in klef doen! Ik ging (na een dramatisch afscheid) m'n bed uit en zette de douche aan. Vandaag was het dan zover, ik had "verkering" met de "onbereikbare" Luke Hemmings... Hoeveel jaloerse blikken zou ik krijgen van de meiden uit m'n klas...?

Na het douchen haalde ik m'n kledingkast overhoop. Het was mooi weer, dus ik koos voor een kort ijsblauw jurkje en m'n zilvere glittervans. M'n haar liet ik naar 1 kant los hangen en m'n ogen maakte ik vandaag alleen op met mascara en een beetje winged eyeliner.

Tevreden bekeek ik mezelf in de spiegel, maar toen zag ik hoe laat het was. Fuck!!! Kwart over 8 al, Lotte wachtte op me. Ik pakte m'n tas en sprintte naar buiten, vergat m'n telefoon, rende weer naar binnen, struikelde bijna over de drempel, pakte m'n telefoon en sprong op de fiets. Lekker bezig Anouk....

-----------------

Haiii :)

Hoe vonden jullie dit hoofdstuk? Meestal gaan m'n ochtenden in het echt ook zo...ja falend ik weet het :s Lotte is in het echt ook een hele goeie vriendin van me en ja, ze heeft ook echt een celeb crush op Calum. Ik ga samen met haar naar het 5sos concert 20 mei!!!! (We tellen nu al af echt te erge obsessie)

Vote en comment? :)

See ya :D Xxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu