Luke parkeerde voor m'n huis en stapte uit. Nog voordat ik uit kon stappen werd ik (alweer) opgetild en heel voorzichtig voor het huis neergezet. Ik maakte de deur open en liep (noujaa...eerder hinkte) naar binnen. Luke bleef twijfelend voor het huis staan 'Zal ik gaan? Ik heb je genoeg gestalkt denk ik...'
Ik draaide me verbaasd om 'Gestalkt??? Waar de Fuck praat je over? Kom binnen jij!'
Luke liep naar binnen, maar stootte toen z'n kop tegen de ijzeren rand bij de muur. Tsja, hij was lang en die rand hing laag...
Hij keek me met een sukkelig lachje aan 'Gebeurd wel vaker'
Blijkbaar had hij niet door dat z'n hoofd bloedde, want pas toen hij mij spierwit zag worden voelde hij aan z'n hoofd 'O, kut. Dat gebeurd niet heel vaak...'
'Wacht, ik haal wel een doekje. Of nee, kom mee!'
Ik zette hem op de bank en rende naar de keuken om een handdoek te pakken. Arme Luke...z'n lengte is niet altijd handig.
Ik haastte me terug naar de woonkamer en zag dat het erger was gaan bloeden, Luke keek me lullig aan 'Ik dacht dat het misschien minder werd als ik m'n hand erop hield, maar toen ik m eraf hield werd het alleen maar erger...'
Ik schrok toen ik z'n ogen zag, ze stonden wazig!! Snel schoot ik naar de bank en duwde de handdoek ertegenaan 'Als het nu nog erger word bel ik de dokter'
Hij knikte afwezig en sloot z'n ogen. Ik begon in paniek te raken 'LUKE!!!!'
'He..? Watissur?' hij schrok ook en keek me verbaasd aan.
'Ga niet out, alsjeblieft.' ik hyperventileerde haast.
Hij keek me met een verbeten glimlach aan 'Ik blijf bij je'
Na een kwartier keek ik heel voorzichtig of het bloeden minder werd, en gelukkig was dat ook zo. Luke zag zo onderhand namelijk heel wit en hij beet zo hard op z'n lip dat ik bang was dat die ook nog open ging.
'Misschien moet je even gaan liggen.'
'Hoezo?'
Omdat je net zo wit ziet als die theedoek ooit was'
'O, oke..'
Hij ging liggen en toen ik na nog een kwartier keek was het bloeden zo goed als gestopt.
'Het is gestopt, zal ik paracetemol halen?'
'Hoeft niet. Ik heb geen pijn.'
Jaja, ik denk het ook😒.
Ik zuchtte 'Je hoeft je voor mij niet groot te houden hoor'
Hij keek me aan, liet z'n hoofd toen weer in het kussen vallen en mompelde 'Oke. Mag ik die paracetemol?'
Ik wou weglopen toen ik ineens een hele erge pijnscheut door m'n enkel heen voelde en toen pas had ik door dat ik al die tijd gerend had met m'n enkel en er net weer doorheen ging, een brandende pijn trok door m'n enkel en ik piepte 'Maar er maar 2 paracetemol van...'
Nadat we ze hadden geslikt (en Luke bijna over z'n nek ging) dronken we thee (ik lust geeneens thee) en staarden een beetje voor ons uit. Niemand had de energie om wat te zeggen.
Totdat Luke al iets minder zweverig zei 'Kan ik zo hier even douchen, volgens mij zit er zelfs bloed in m'n haar'. 'Ik vind het prima.' mompelde ik.
We bleven nog ongeveer een halfuur zitten. Toen stond hij op, blijkbaar had hij niet meer zoveel pijn, en zei 'Tot zo'. 'Ik kom zo ook douchen, even die gore ziekenhuislucht van me afspoelen.'
Hij draaide zich grijnzend om 'Naakt?'
'Wil je dat dan??' ik keek hem geschrokken aan. 'Misschien.....' hij grijnsde plagerig. 'Je ziet het zo wel...' Ik probeerde net zo te grijnzen maar dat lukte niet zo goed.
Hij liep naar boven, en ik was net op tijd met waarschuwen 'Kijk uit voor je hoofd!!'. 'Ik zag het al' hij liep onder het hangende wasrek door. Ik liet me languit op de bank vallen. Wie had ooit gedacht dat fucking Luke Hemmings zo onhandig was??
-------------------------
Helloooooo schatjes :D
Wat vonden jullie ervan? Lukie is wel lekker klunzig bezig (zijn lengte hebben lijkt me echt kut :$). En tot nu toe is het nog echt zo niet romantisch (sorry daarvoor) maar dat komt nog ZE HEBBEN GWN TIJD NODIG!!!
Vote en comment pleasee want ik wil graag weten wat jullie er van vinden :) volgende hoofdstuk komt vanavond want ik zit in Portugal en m'n ouders hebben besloten vandaag niks te doen dus ik verveel me te pletter hierzo :s
Xxxx Anouk (en Luke met z'n beurse koppie)
JE LEEST
Amaze me
FanfictionAnouk (15) is klein en brutaal. Als ze de verlegen Luke ontmoet op een strandtent vind ze hem al best leuk. Ze krijgen een goeie band, maar Luke worstelt met problemen uit z'n verleden. Ook Anouks leven verloopt niet helemaal perfect. Hoe lang kunne...