~POV Luke~
Kijk, ik wil best eerlijk tegen Anouk zeggen dat ik nog nooit een meisje achterop heb gehad. Maar dan flipt ze en dat willen we niet, toch?
Toch zat m'n hoofd op dit moment niet bij de weg. Dat verhaal van Sylvia over dat modellenbureau zat me dwars, het leek net alsof er iets belangrijks was (wat ik natuurlijk weer vergeten was) en het schoot me niet te binnen wat....dus daarom gaat Detective Luke Hemmings vanaf nu extra goed-
'LUKE KIJK UIT VOOR DIE AUTO MAN!!!!' ik schrok op en slingerde nog net op tijd de andere kant op 'Fuckit sorry!'. Ik probeerde deze keer helemaal recht te fietsen en het lukte nog ook!
'Uhh Luke...?' ik draaide me om en zag Anouk me verbaasd aanstaren. 'Ja ik weet het nu kan ik ineens wel recht fietsen goed he?' ik keek haar grijnzend aan en ze zuchtte 'Je weet dat een rotonde gemaakt is om eromheen te fietsen en niet erdoorheen?' ik keek en zag dat ik dwars door de bloemetjes heen reed, ja kan gebeuren toch...?
We waren bijna bij mijn huis, dus voor de grap ging ik weer slingeren en Anouk schrok zo erg dat ze haar armen om mijn middel sloeg en- wacht ff...ze sloeg HAAR armen om MIJ heen?!!! M'n hart begon heel snel te kloppen en ik was bang dat ze het zou horen 'We zijn d'r, stap maar af'. Anouk keek me aan en beet op haar lip, damnn 'Oke, jammer...'. Ik keek haar lachend aan 'Hoezo? Ik hoorde je alleen maar gillen'. Ze grijnsde 'Ik zat best goed zo' en sprong toen van m'n fiets. Ze liep richting m'n huis 'Jesus!! Je woont gewoon in een fucking villa!' ze staarde naar m'n huis. Ik glimlachte en maakte de deur open 'Kom je? M'n ouders zijn toch niet thuis'. 'Waar zijn die dan?' Anouk keek me twijfelend aan. 'Geen idee, ik zie ze morgen wel denk ik' snel sloot ik het onderwerp "ouders" af en liep naar de keuken 'Jij ook Tequila?'. Anouk stond nog steeds een beetje verbaasd te staren naar het huis 'O ja lekker! Maarruuh...we moeten morgen wel naar school he' ze keek me lachend aan. Ik maakte een dontcare gebaar en schonk de glazen helemaal vol 'Op de band!'. Anouk grijnsde 'Op de band!' en dronk hem in één keer leeg.
---------------------
Hallooo schatjess :D
Sorry voor dit saaie hoofdstuk ik ben inspiratieloos... Maar mensen HEBBEN JULLIE GEZIEN WAT CAL MET Z'N HAAR HEEFT GEDAAN HOE SWAGGI STAAT HET HEM!!! Oja en Lonneke sorrysorrysorryyyy ik wist niet dat jij ook een stukje met fietsen en achteropzitdinges had sorryyyy je mag nu ook in m'n verhaal met Mikey :)
Vote, comment, deel? :D
Ciaowwhh Xxx Anouk
JE LEEST
Amaze me
FanfictionAnouk (15) is klein en brutaal. Als ze de verlegen Luke ontmoet op een strandtent vind ze hem al best leuk. Ze krijgen een goeie band, maar Luke worstelt met problemen uit z'n verleden. Ook Anouks leven verloopt niet helemaal perfect. Hoe lang kunne...