Hoofdstuk 19

71 9 0
                                    

~POV Luke~

Ik zette de toast op tafel 'Eetsmakelijk ukkie!!'. Anouk keek me beledigd aan 'Nou zeg...ik ben geen ukkie!' ze ging op de bank staan (zodat ze mijn lengte was) 'Dat jij nou zo lang bent'. Ik grinnikte 'Eet je ontbijt ukk- uhh...schatje' ik keek haar uitdagend aan en ze stak haar tong uit 'Ik hoef het niet maar jij liet me niet uitpraten...'. Ik ging naast haar zitten en trok haar op schoot 'Ik weet dat je het niet hoeft, maar je hebt niks te hoeven' ik legde m'n vinger onder haar kin, draaide haar naar me toe en fluisterde in haar oor 'Je moet van mij....jammer he?'. Ze beet in m'n neus 'Bepaal jij ineens m'n leven, Mister Hemmings?'.

Ik begon haar te kietelen 'NEEEEHH STOHHP!!!' ze probeerde van m'n schoot te duiken, maar ik sloeg m'n armen om haar heen en trok haar weer tegen me aan 'Je hebt mijn shirt nog steeds aan'. Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan en ik hield van schrik even m'n adem in, deed ze dat nou echt?? 'Als je me zou helpen met m'n eigen shirt zoeken krijg je die van jou terug' lachend prikte ze in m'n wangen en ik zette haar snel op de grond, straks praatte ik m'n mond voorbij ofso...

Dan wist ze dat ik haar leuk vond en ik mocht niet op haar zijn want dat mag gewoon niet...dat hadden we afgesproken en ze is ook niet op mij en WTF waarom vertel ik dit allemaal??

'AUUUWWWH!!!' ik schrok op en zag Anouk languit op de grond liggen. Ze keek me lullig aan 'Mn enkel is weer dood, denk ik....' Ik sprong lachend op 'Mond- op mondbeademing!!!!' snel tilde ik haar op, rende naar boven en legde haar op het bed van m'n ouders 'Luke!! Aauw!! Hahahah sukkel!!'.

En zei toen iets wat ik nooit had moeten zeggen....

------------------------

Sowowowowow cliffhangerr XD niet dus

Lees ook baby... van juliageneugelijk en the new guy van Lonnekeweijer en verder heb ik geen ene Fuck te vertellen volgens mij...

Doeidoeidoeiiiii Xxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu