Hoofdstuk 20 (jeeuuj)

70 9 1
                                    

~POV Anouk~

'Ik vind je leuk...echt leuk...'.

Oke, nu weet ik zeker dat ik (weer) lig te trippen. Luke zei net dat hij me leuk vind en dat kan niet want hij valt op knappe meisjes...ik ben vast gewoon outgegaan net en straks word ik wakker en-

'Nu wil je me nooit meer zien he...?' Luke keek me verdrietig aan. Ik schoot overeind 'Meende je -auw godverdomme- ik bedoel, lig ik nu niet te trippen ofso??' die grafenkel van me....verziekt echt alles nu.

'Waarom zei ik dat? Ik wil je niet kwijt oke je bent nu al...' hij keek me aan en ik zag tranen in z'n ogen 'M'n beste vriendin...er is nog nooit een meisje bij me thuis geweest sinds m'n ouders...laat maar' hij keek naar de grond en ik zag een traan over z'n wang rollen (hij veegde hem te snel weg om dat zeker te weten).

Nu pas merkte ik dat ik hem al die tijd als een mogool aan had liggen staren en niks had gezegd 'En je meent dit, je zit me zeg maar niet te fokken?' wauw, nu klonk ik ook nog als een idioot...slim Anouk...heeeeeel slim....

Hij zuchtte 'Zat ik je maar gewoon te fokken...ik meen het Anouk het spijt me zo erg' hij wendde z'n gezicht af 'Ik ga ijs halen voor je voet' voordat hij op kon staan sloeg ik m'n armen om z'n nek, trok hem naar me toe en zoende zachtjes 'Hier is je antwoord...'

Luke glimlachte tegen m'n lippen en ik voelde hoe z'n gespierde armen me dichter naar hem toe trokken. Toen we stopten keek Luke me met glanzende ogen aan 'Die zag ik dus niet aankomen, damn!' ik kroop tegen hem aan 'Dan kan ik goed liegen...'.

Toen ik merkte dat Luke nog steeds geen shirt aan had moest ik lachen 'Ik ga m'n eigen shirt wel zoeken, anders heb je straks echt longontsteking' ik wou opstaan, maar werd meteen teruggetrokken door Luke 'Doe ik wel, eerst ijs voor je voet want anders heb jij straks *kuch* een gebroken voet' hij gaf me een kusje op m'n neus en fluisterde 'I love you...'.

WHAAAAAAAAAAHH OMFG LUKE HEMMINGS ZEI I LOVE YOU TEGEN ME ZAGEN JULLIE DAT??!!!! Kortom, ik flipte vanbinnen.

'I love you too Lukie' fluisterde ik terug en hij glimlachte verlegen 'We hebben wel onze belofte verbroken'. Ik grijnsde en begon hem weer te zoenen 'Oeps, weet jij een straf?' Luke grijnsde tegen m'n lippen 'Dat ik nu heel even weg moet om jou shirt te halen en om je voet te redden. Oja en jij hebt je ontbijt niet op, dat is jouw straf!'

Hij stond op en ik sloeg nep dramatisch m'n armen om z'n middel 'NEEEEEJJH BLIJFF!!!' Luke schoot in de lach en speelde mee 'Het kan niet...het is beter zo...' hij trok een dramatisch gezicht en ik schoot in de lach 'Je hoooofd!!!'. Luke trok een pruillip 'Ben ik niet schattig meer...?' toen ik lachend m'n hoofd schudde sprong hij weer op het bed 'Ooohh je bent gemeen!!' hij zoende me in m'n nek en begon zachtjes te zingen 'I got a hangover woahh....' ik luisterde naar z'n stem (die echt fucking perfect was) 'Luke?' hij kwam overeind en z'n gezicht was zo dichtbij dat het puntje van zijn neus de mijne raakte 'Jaaaa?' ik grinnikte 'Wil je, als je ooit nog van dit bed weggaat, ook nog een paracetemol voor me meenemen? Kater denk ik'. Luke stond op 'Zie je zo, schatje' en toen de deur achter hem dichtging liet ik me zuchtend achterover vallen.

O. My. Fucking. God. (Ik wou het er eigenlijk niet bij vertellen, maar ik doe het lekker toch haha) ik flipte totaal en gilde in een kussen en wou door de kamer dansen wat niet echt ging en DAMN IK HAD MET DE KNAPSTE JONGEN VAN DE SCHOOL EN WAT BOEIT HET DAT IE KNAP IS (best veel) HIJ IS OOK LIEF EN SCHATTIG EN KNUFFELIG (bestaat dat woord??) EN.....uhh...ALLES GWN!!!!

------------------------

JAAAA MENSEN EINDELIJK HEBBEN ZE WAT (vuurwerk applaus gejuich alles) WAT VINDEN JULLIE ERVAN? En whoaaahh over de 400 reads love y'all❤❤❤

Misschien vandaag nog een update maar ik moet eerst schoolspullen gaan kopen...joehoee echt zin in hoor...not.

Byebyee Xxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu