Hoofdstuk 6

104 9 0
                                    

Luke schoot uit de douche en ik volgde hem terwijl ik als een mogool gilde 'Dat ding is jaloers ik weet het nu zeker!!'

Hij lachte, rilde en lachte toen weer 'Hij wou vast met je zoenen en toen kwam ik en toen....was hij z'n meisje ineens kwijt' hij beet op z'n lip.

Ik keek hem vreemd aan 'Hebben we nu iets dan???'

Hij keek net zo verbaasd 'Vind jij van wel?'

'Nou, ik ken je een halve dag...'

'Inderdaad!! Ik ken je amper en...uhh ik liet me gewoon meeslepen want jij daagde me uit en toen-'

'Ho effe, sorry hoor maar jij begon me te knuffelen!' m'n stem klonk feller dan ik wou en de flashbacks schoten nu door m'n hoofd. Ik keek hem voorzichtig aan en zag hem sip kijken....waarom deed ik altijd zo bot als iemand te dichtbij me kwam??

Ik ging wat dichter bij hem staan 'Sorry...zo bedoelde ik het niet.'

Hij keek me met een glimlach aan, maar ik wist haast wel zeker dat die nep was 'Ik had je niet moeten zoenen'

'Vrienden?' ik glimlachte ook een beetje. Nu meende hij die glimlach wel 'Vrienden'. Hij knuffelde me en fluisterde 'Ik moet wel gaan want het is al bijna 12 uur....'

Ik keek verbaasd op de klok. Hadden we bijna 2 uur onder die douche gestaan??? Oke, nieuw record...

Ik keek hem aan 'Je mag vanavond ook hier blijven als je wil'. Hij keek me grinnikend aan 'Echt?'. 'Ik vind het prima, als je ouders het ook goed vinden...' ik pakte een handdoek want ik had het fucking koud. Weer die korte verdrietige blik 'Mn ouders zijn toch niet thuis.'

-een paar uur laterrr-

Zuchtend zette ik de wekker 'Morgen school....'

'Ja, naast jou!' Luke grijnsde naar me en ik gaf hem een por 'Pestkop!!'.

M'n telefoon ging. Ik keek en zag allemaal appjes van Julia.

Julia: Anouk kom online alsjeblieft heb je morgen wat te doen?? Zo ja zeg dat dan pls ff af want ik moet wat vertellen.

Anouk: nou ik had morgen niks te doen dus kom maar

Julia: fijn, bedankt!!

Nadat ik m'n telefoon aan de kant had gegooid zappte ik wat langs de zenders op tv. Uiteindelijk zag ik dat de film Friends with Benefits zo begon en ik riep naar Luke 'Lukiee!!!!! Er is een film op tv kom je zo?'. Hij kwam uit de badkamer met z'n haar helemaal in model en hij liep (nog steeds) alleen in z'n onderbroek 'welke?'. 'Friends with Benefits, comedy denk ik' ik plofte neer op het bed van m'n ouders en hij kwam ernaast liggen. Toen pas zag ik dat hij een mega zak chips mee had genomen en ik moest lachen 'En dat ga je helemaal alleen opeten?'. 'Alschh je will moets je het szheggen' mompelde hij met een handvol chips in z'n mond.

Toen we halverwege de film waren lag ik op z'n borst en viel bijna in slaap tot Luke me wakker maakte 'Eigenlijk zouden wij ook zoiets moeten doen'. Ik keek hem verbaasd aan 'Wat? Neuken??'. Hij moest lachen, en ik voelde z'n ademhaling 'Nee joh! Gewoon zoenen en alles, maar dan zonder dat je met elkaar hebt'.

Ik dacht na over wat hij zei. Hij had ergens wel een punt. Je zat niet aan elkaar vast, je had alleen de leuke dingen en niet de ruzies die je in verkering altijd hebt en je was niet z'n eigendom zoals ik vroeger was. En je had er gewoon een goeie vriend bij en geen gezeik met jaloerse meiden en alles.

'Ik vind het goed, zeg maar wat je wil'. Hij keek me grijnzend aan 'Nou, nu wil ik slapen en morgen zien we verder wel. Truste babey' hij gaf me een kusje op m'n voorhoofd en kroop onder de dekens terwijl ik nog net 'Truste' kon zeggen.

F*ck, ik vond hem leuk....

--------------------

Haaaaaaaaaaiii :)

Tsjaa...Nogsteeds geen echte liefde he, jammuuurrrr!!! Vote, comment follow? :) sorry ik weet niks meer om hierop te zetten want ik ben een beetje inspiratieloos met dit soort dingen :s vanavond nog een update doen? (Gister lag de wifi eruit dus kon niet im so sorryy)

Ciaociaoooo Xxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu