Het feest in Sydney leek zo perfect. Heel de school was er en er waren nog heel veel andere mensen. Geen volwassenen, alleen maar mensen van 12 tot 20 jaar. Die dag hadden m'n ouders verteld dat ze voor een jaar naar Nederland moesten voor werk, dus zo vrolijk was ik eigenlijk niet.
Ik had samen met Lotte afgesproken dat we Julia mee zouden sleuren naar dat feest en na heel veel gedoe was het ons nog gelukt ook! Het feest was echt perfect geregeld. Julia en Lotte hadden het echt naar hun zin, ik deed maar alsof. Tenminste, totdat Calum naar ons toe kwam. Lottes ogen werden enorm groot en ze liet d'r Tequila Sunrise (die ik voor haar had geregeld) bijna uit haar handen vallen toen ze hoorde dat Calum vanavond bij ons zou blijven. En zelfs ik moest toegeven dat hij er heel goed uitzag met z'n shirt zonder mouwen, waardoor je z'n gespierde armen extra goed zag, z'n zwarte jeans en z'n beanie. Maar ik had vooral lol om Lottes gezicht toen Calum vroeg of ze mee ging dansen, haar ogen werden toen zo groot dat ik dacht dat ze uit haar hoofd zouden ploppen en haar mond viel open. Uiteindelijk moest ik zeggen dat ze dat heel graag wilde omdat ze zelf niet meer kon praten van blijdschap, echt te grappig!
Toen Cal en Lotte weg waren kreeg ik de kans om zoveel mogelijk alcohol te drinken. En van wat er daarna allemaal is gebeurd weet ik bijna niks meer, dus ook niet waar Julia was. De volgende ochtend werd ik wakker naast Calum.
Ik had op Julia moeten letten, schoot door m'n hoofd....
Luke trok me uit m'n flashback 'Zwanger?? Van wie dan?'. Ik klonk weer schor 'Van die Ashton'. Luke boorde z'n ogen in de mijne 'Aston? B-bedoel je Ashton Irwin?? Uit het vwo-gedeelte in onze klas?'. 'Ja...'
Ik zat helemaal te trillen en de tranen stroomden over m'n wangen, ik wou Julia niet kwijt door zo een klein monster in haar fucking buik.
Luke keek me met grote ogen aan, maar toen hij me zag huilen herstelde hij zich 'He, het komt heus wel goed hoor...'. 'Hoe dan??' ik verstopte me half onder de dekens.
Het was stil, pijnlijk stil. Maar toen was Luke blijkbaar klaar met m'n gejank. Hij stond op en liep weg.
Hij liet me gewoon achter!! Ik kroop zo ver weg in de dekens dat ik het gevoel had dat ik stikte. Was ik maar gewoon dood, dan was deze ellende er tenminste niet.
Ik had niet door dat Luke allang weer terug was tot hij zachtjes de dekens een beetje optilde. Heel voorzichtig ging hij onder de dekens naast me zitten en fluisterde 'Wat moet ik nou toch voor je doen meissie?'. 'Mmblrf' bromde ik. 'Dat versta ik niet' hij lachte zachtjes. Ik probeerde m'n mond te bevrijden van de dekens en mompelde 'Zorgen dat ik me niet zo aanstel.'
Hij tilde me voorzichtig op zodat ik ook zat en legde me tegen zich aan 'Vind je dat je je aanstelt dan?'
'Ja' ik begroef m'n gezicht in z'n shirt. Luke legde een arm om me heen 'Nou kijk, ik weet niet echt hoe het voelt. Want...m'n vrienden kunnen niet zwanger worden. Maar als een goeie vriendin van me ineens zwanger zou zijn zou ik me ook doodschrikken'. 'Mwar jij zwou nwiet jankwen' ik begroef m'n gezicht nog dieper.
Hij fluisterde 'Misschien wel...'
Ik hield m'n gezicht uit z'n shirt en keek hem met grote rode ogen aan 'Echt?'
'Echt.' hij gooide de dekens van ons af en stond op. 'G-ga je weg??' ik keek hem geschrokken aan. Hij draaide zich om 'Moet ik weg van je?'. 'Nee' zei ik zachtjes.
Hij glimlachte, pakte een plastic bekertje en gaf het aan mij. Er zat iets roods in en hij zei 'Ik wou mojito voor je maken, maar je hebt geen rum in huis..dus toen werd het cassis'
Ik lachte door m'n tranen heen en keek hem dankbaar aan 'Bedankt, voor alles.'
Hij beet verlegen op z'n lip en ik smolt.
En ik weet niet waar ik het lef vandaan haalde, maar ik begon hem te zoenen. En dan bedoel ik ook echt ruig zoenen. Luke stopte heel kort met zoenen en fluisterde 'I want you...so bad...' toen duwde hij me richting het bed en steunde op 1 arm zodat ik niet geplet werd.
-Julia-
Ik liep richting het busstation. Shit!! M'n OV zat in m'n tas en die tas was ik vergeten bij Anouk! Scheldend trapte ik een steentje omver, toen draaide ik me om en liep snel terug. M'n huiswerk kon nog wel even wachten.
Toen ik bij Anouks huis aankwam belde ik aan, maar ze deed niet open...dubbelshit!! Snel viste ik de sleutel uit de plantenbak (voor noodgevallen, ik vond dit een noodgeval oke LAAT ME) en ging naar binnen. Ik rende naar boven en wat ik toen zag....
Voor m'n neus lagen Anouk en Luke, op bed te zoenen!! Ik begon te stotteren 'W-wat is dit nou?? Waarom liggen jullie te...wat doet zijn hand onder jouw....wacht...waarom is z'n shirt half uit en en wa....Ho eens even HEBBEN JULLIE WAT?!!'
-Anouk-
Ik voelde dat ik knalrood werd 'Uhh...'. Julia liet me niet eens uitpraten 'Anouk....WAAAAAAROM WIST IK HIER NIKS VAN??!!!' ze stond te stuiteren van blijdschap en ik zag Luke de facepalm doen. Snel zei ik 'Nee...het is niet wat het lijkt we waren gewoon een soort van-'. 'HALF AAN HET NEUKEN JA!!' onderbrak Julia me 'Omgg waarom stoor ik nu nou ook?? Iedereen moet dit weten, jullie hebben gewoon!!' ze pakte haar tas en nog voordat we iets konden zeggen rende ze weer naar buiten.
Toen we de deur dicht hoorden slaan begonnen Luke en ik door elkaar te praten 'Gaat ze het aan iedereen vertellen??' 'Straks weet heel de school het!' 'We hebben niet eens!'. Na een halfuur werd Luke wat rustiger 'Duss...iedereen denkt nu dat we iets hebben' ik keek hem aan en zag dat z'n ogen gingen glinsteren 'En als ze dat denken hoeven we dit-' hij wees naar het bed 'niet meer stiekem te doen, toch?' hij grijnsde. Ik keek hem niet-begrijpend aan 'Dus jij bedoelt dat we moeten gaan faken dat we met elkaar hebben?' langzaam begon ik ook te grijnzen 'Jij bent echt slim!'. Luke lachte 'Weet ik' en zei toen verlegen 'Maarruh...dat kleffe moeten we dan ook doen...'. Ik knikte 'Dat kunnen wij wel!' snel knuffelde ik m net zoals ik altijd bij Calum deed 'Toch, schatje?'. Hij knuffelde terug 'Hou ook van jouu'.
-----------------------
Jajaaaa we zijn alweer bij hoofdstuk 10!!! En 99 reads *minifeestje met taart* bedankttt❤
Denken jullie dat Luke en Anouk (ikkuh) het een beetje vol gaan houden als "stel"? En wat zal Calcal ervan vinden??
Nog ff Julia bedanken want daar word ze altijd zo blij van dusss DANKJE JUUULL je zit in m'n verhaal hoorrr
Have a nice dayyy Xxx Anouk
JE LEEST
Amaze me
FanficAnouk (15) is klein en brutaal. Als ze de verlegen Luke ontmoet op een strandtent vind ze hem al best leuk. Ze krijgen een goeie band, maar Luke worstelt met problemen uit z'n verleden. Ook Anouks leven verloopt niet helemaal perfect. Hoe lang kunne...