Terwijl Calum z'n gitaar stemde zat ik een beetje met de tekst te klunzen. Hoe kon ik nou weer een tekst binnen 3 minuten helemaal uit m'n hoofd leren?? Ik keek Calum hulpeloos aan 'Dit gaat echt niet lukken, hier heb ik sowieso een week voor nodig!'. Calum keek op 'Niet zo zeiken ukkie!' en ging lachend verder met stemmen. Ik probeerde mopperend de tekst te onthouden. Maar nog geen 2 minuten later riep Calum opgewekt dat z'n gitaar gestemd was dus dat we konden beginnen, ik zuchtte en vroeg me af hoe slecht het deze keer zou gaan.
'Oke, we doen de acoustic version. Dat kan je wel he?' nog voordat ik antwoord kon geven zei hij 'Mooizo' en begon. Calum begon met gitaarspelen en z'n heldere stem vulde de hele garage:
Within a minute i was all packed up, i've got a ticket to another world. I don't wanna go, I don't wanna go.
Sudden words are hard to speak when your thoughts are all i see.
Don't ever leave, she said to me...
Hij keek me afwachtend aan en ik begon geïrriteerd:
When we both fall asleep underneath the same sky
To the beat of our hearts at the same time
So close but so far away
Ik ging verder met het refrein, maar Calum stopte met spelen en staarde me verbaasd aan. Ik stopte ook en keek hem zuchtend aan 'Was het zo slech-'. Hij onderbrak me 'Zing dat ene stuk van net nog eens, net zoals je net deed' hij keek me afwachtend aan en ik keek boos terug 'Ja jezus Cal eerst me dwingen om dat nummer te zingen terwijl je weet dat ik slecht ben doe ik dat eindelijk begin je te doen alsof je m'n fuckin muziekleraar ben!'. Calum keek me eerst verbaasd, toen lachend aan 'Noush chill even! Ik wil alleen je stem horen bij dat stuk en je weet zelf dat ik dat niet doe omdat je slecht zingt'.
Ik rolde met m'n ogen en begon overnieuw. Calum speelde niet mee en keek naar me alsof hij naar de Playboy staarde. Ik werd nerveus van z'n gestaar en snauwde uiteindelijk 'Als je zo blijft kijken word ik nerveus van je hoor'. Calum trok zich niks van me aan en zei 'Ga nou gewoon effe door met dat stuk dan stop ik met staren okee?'. Beledigd staarde ik hem aan, maar ik ging wel door met dat stukje en toen ik eindelijk klaar was keek Calum me weer aan en fluisterde 'Jouw stem is perfect meisje, besef je dat niet?'. Ik keek blozend naar de grond. Calum pakte m'n hand en trok me overeind 'En nu ga ik je basgitaar leren spelen'.
------------------------
Helloowhtjesss
Soweeejj cliffhangerr (uhh nee niet echt :s)!! Meer hoofdstukken coming up ik had vandaag nogal de tijd om verder te schrijven duss
Ik ben een beetje voteloos...dus volgens mij vinden jullie het saai :( comment please wat je ervan vind want al heb je tips ofso i wanna know :)
Ik ga ff het volgende hoofdstuk opschrijven en ik ben inspiratieloos voor deze stukjes (imsofuckingsorry)
Byebyee❤ Xxx Anouk
JE LEEST
Amaze me
FanfictionAnouk (15) is klein en brutaal. Als ze de verlegen Luke ontmoet op een strandtent vind ze hem al best leuk. Ze krijgen een goeie band, maar Luke worstelt met problemen uit z'n verleden. Ook Anouks leven verloopt niet helemaal perfect. Hoe lang kunne...