Hoofdstuk 18

71 9 0
                                    

~6 uur later POV Anouk~

Ik werd wakker van een doffe knal, waar de Fuck was ik?? En waarom keek ik tegen een afzuigkap aan...?

Oke, ja dit is vaag....ik lag dus op een keukentafel, herinner me geen ene Fuck meer van wat er is gebeurd en zit in m'n legging en bh.

Ho. HOOOOOOOWHH!! Ik zit in m'n bh??!! Wat de Fuck heb ik allemaal gedaan gister of vannacht?!! Ik schoot overeind en stootte m'n kop tegen de afzuigkap waardoor m'n hoofdpijn dubbel zo erg werd 'Damn....'.

O shit...dit is NIET mijn huis...waar was ik??? OMG wat heb ik allemaal gedaan wat doe ik hier waarom weet ik niks meer???? En ik was ook nog eens kotsmisselijk, fijn. Ik kwam weer overeind, langzamer deze keer, en voordat ik ook maar iets kon doen hoorde ik weer een klap.

'Oke, auw?' ik herkende Luke's stem en haalde opgelucht adem 'Lukiee!! Waarom lig ik op de kookplaat...?'. 'Omdat je lekker smaakt' Luke's stem was net zo hees als die van mij en ik hoorde hem hoesten. Langzaam klom ik van de plaat af en wankelde naar de bank waar ik Luke hoorde. Maar vlak voordat ik bij de bank was struikelde ik ergens over en viel bovenop hem!!

Ja, ja ik vond het ook heel lullig.....

Luke kreunde en schoot daarna in de lach 'Moest dat??' hij begon weer te hoesten en ik rolde snel van hem af 'Ben je ziek?'. Hij draaide zich op z'n buik 'Soort van...beetje keelpijn' toen bekeek hij me beter en floot tussen z'n tanden 'Maaruhhh...je ziet er goed uit zo'. Ik porde hem en stond op 'Oke, waar is m'n shirt want ik heb het nogal koud zo'. Luke stond ook op 'Kijk, ik wil je best helpen maar...ik herinner me niks van wat er is gebeurd dusuhh...ik heb wel ergens een deken denk ik' hij gooide wat kussens van de bank (ik kreeg er 1 tegen m'n kop), viste de deken van de bank af en legde hem om m'n schouders 'Zo beter?'. Ik trok een pruillip en rilde 'Nou....'. 'Wacht' Luke deed z'n eigen shirt uit en gaf hem 'Je mag niet ziek worden ukkie'.

Dammit ik wou gewoon dat hij me opwarmde!! Waarom? Nou...ik vind hem nogal leuk en...met nogal bedoel ik nogal heel erg leuk..maar ik mag niet op hem zijn want dat hadden we afgesproken. Waarom is mijn leven zo verdomde gemeen??!!

Luke rilde nu ook 'schuif eens op' ik maakte ruimte en hij kroop ook in de deken 'We moeten vandaag naar school...over een uur'. Ik keek hem aan 'Ik voel me nu echt te beroerd voor school hoor, spijbelen?' met m'n beste smeekogen keek ik Luke aan en hij schoot in de lach 'Yep, spijbelen' meteen daarna begon hij weer te hoesten en ik begon me zorgen te maken 'Heb je geen longontsteking ofzo?' Luke keek me verbaasd aan en nu pas zag ik hoe schattig het was als z'n haar door de war zat 'Longontsteking?? Nee joh!' hij viste z'n telefoon van de tafel en zei lachend 'Smilee!'. Nog voordat ik wat kon zeggen maakte hij een foto van ons en stuurde hem naar Calum, Michael en Ashton 'Omg Luke ik heb geen make-up op ik zie er niet uit en dan maak jij een foto ik lijk verdomme wel een hek-' hij legde z'n vinger op m'n lippen, boog zich naar me toe en fluisterde 'Ik vind je zonder make-up even mooi, don't worry about it pretty' hij beet even op z'n lip (damnn Luke...) en sprong toen op 'Ik heb honger, jij ook toast met nutella?'. Ik schudde snel m'n hoofd 'Nee bedankt, ben nogal misselijk'. Omdat het nog steeds donker was had ik niet door dat Luke achter me stond totdat ik het koele metaal van z'n lip piercing in m'n nek voelde 'We gaan niet lijnen he, modelletje?' speels prikte hij in m'n zij en ik sprong weg 'Pestkop!! En ik ben niet toegelaten dus...' Luke pakte me bij m'n heupen en tilde me op 'Dat geloof ik niet, ze kunnen jou niet weigeren!'. Koppig probeerde ik me los te rukken maar ik was net een klein, hulpeloos katje 'Wel, want ik ben toch echt niet aangenomen' meteen voelde ik z'n lippen weer in m'n nek 'Dan zijn die mensen gek, maar ze zijn niet gek want jij bent sowieso gewoon aangenomen' toen zette hij me neer en lachte 'Dus 4 toast met nutella'. 'Vier?!!' geschrokken keek ik Luke aan en hij schoot in de lach '3 voor mij en 1 voor jou, je moet eten' hij verdween in de keuken (zonder shirt *pedohoofd*) en ik liet me achterover op de bank vallen. Damn wat was die Hemmings hot.....

----------------------

Hoii ik ben net thuis in nl dus ff geen zin om hier iets te schrijven dus uhh ja weltrusteee Xxx Anouk

Amaze meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu