Szokásos hétfő reggelre ébredtünk november elején. Az ősz már javában tart, sőt végéhez közeledik, ez mégsem látszódik meg az időjáráson. Kellemes idő uralkodik kint, nem fúj a szél úgy, hogy engem is felkap, nem zuhog az eső és hála az égnek hó sem esik.
Az iskola ajtaját kivágtam magam előtt, majd mosolyogva köszöntem a portás nőnek. Mindenki imádja ezt a nőt, főleg azért mert nem mindig ír be, ha elkésel. Kettesével szedtem a lépcsőfokokat egészen addig, míg fel nem értem a második emeletre, jelen esetben a fizika csodálatos terméig.
Elfelejtettem azt az igen fontos tényt közölni veletek, hogy a mai nap folyamán lesz az első óránk az új matematika tanárral, akire mindenki tippelget. A legtöbb lány azt reméli, hogy valami szőke csoda lesz kidolgozott felsőtesttel, míg én csak azt remélem, hogy könnyebben fogok tanulni nála, mint Mr. Dempsey-nél. Az a tanár maga volt a pokol.
[...]
A jelző csengő hangja után mindannyian megrohamoztuk az ajtót, elég volt ez a csodás negyvenöt perc a fizika tanárnővel. Matematika óra előtt ezerrel mentek a találgatások az új tanárra és a barátnőm is nagyon várta már, hogy belépjen az új tanítónk.
- Annyira várom már! Te nem? - kérdezte, miután levágtuk magunkat a harmadik padba. - Remélem valami helyes tanárt kapunk.
- Én csak abban reménykedem, hogy nem valami hatvanas, szexuális bácsikát kapunk aki meg fogja nekünk tanítani az élete dolgait - forgattam meg szemem, mire a barátnőm hangosan nevetni kezdett.
- Szerintem pedig pont egy ilyet fogunk kapni - fordult hátra nevetve Mark. Ő az osztály menő fiúja, aki borzasztóan idegesítő tud lenni.
- Haha, ha nőt kapnák tuti már rég tűkön ülve várnád és azt hallgatnánk, hogy reméled fullos lesz és nagy melle, meg jó segge lesz, nemde? - kérdeztem farkas szemet nézve vele.
- Ezzel megfogtál - sóhajtott fel, majd inkább előre fordult.
Az osztály türelmetlenül várta, hogy becsengessenek és végre láthassuk az új tanárt. Mindenki a helyén ült a felszerelését előpakolva, hisz mégis csak be kell vágodni az új tanárnál.
Belépett a terembe a barna csoda, akire annyit vártunk. A lányok többsége elképedve nézett rá. Valóban fiatal, nem sok év lehet közte és köztünk, illetve nincs rossz kondícióban, biztosan jár edzeni, de vékonyabb a lába mint nekem és már most utálom ezért.
- Nora - löktem meg óvatosan barátnőmet, aki tátott szájjal figyelte a tanárt.
- Rohadt helyes - suttogta vigyorral az arcán. Válaszul csak halkan, nevetve megráztam a fejem, majd az újdonsült tanárunknak szenteltem a figyelmem.
- Sziasztok! - köszönt kedvesen. - Mr. Mendes vagyok, az új matek tanár. Az első kérdésem az lenne hogy, ki szereti a matematikát?
A legtöbb lány felnyújtotta kezét, de csak egy-ketten szeretik ténylegesen, köztük Nora is. A fiúk inkább lapultak, hisz mindannyian hülyék belőle, ahogyan én is.
- Úgy látom a lányok szeretik - nevetett halkan. Nora vigyorgva feküdt le a padra, teljesen meghalt.
- Ez nem igaz Tanár úr! Holly ki nem állhatja a matekot! - kiabált fel Mark.
- Kuss már seggfej - csaptam a hátára.
Tökéletesen megismert Mr. Mendes.
- Nem mindenki szeretheti, de remélem tudok ezen majd változtatni - mosolygott rám. - A mai órát ismerkedésre szánom, tehát aki szeretne magáról mesélni nyugodtan nyújtsa fel a kezét és meghallgatom - nézett végig az osztályon.
YOU ARE READING
New Teacher |Befejezett|
FanfictionÚj matematika tanár érkezett az egyik legnevesebb gimnáziumba, aki elcsavarja az összes lány eszét, azonban egyetlen egy, aki Őt varázsolja el, nem habarodik bele a híres Mr. Mendes-be. Ő a legtöbbet próbál diákjával lenni, amit a lány először nem f...