17.

7.1K 282 20
                                    

A parkolós eset után nem igazán akartam letámadni Shawnt azzal, hogy ki a franc nyitott nekem ajtót, de mégis idegesített a tudat, hogy fogalmam sincs arról ki ő. Shawn sosem mesélt róla és a családjáról sem nagyon. Egy normális tini lány egyből rosszra gondol, nemde? Az én esetemben biztos.

- Szia Holly! - köszönt mosolyogva, miközben egy puszit adott a homlokomra.

- Nem zavarok? - kérdeztem az ajtót nyitó lányra utalva.

Kínos..

- Te sosem zavarsz - rázta meg a fejét, majd behúzott a házba. Levettem a kabátom és a cipőm, a táskámat a kanapé mellé dobtam. - Elengedtek? - kérdezte visszasétálva hozzám.

- Igen - mondtam halkan miközben a hajamat csavargattam.

Még mindig nem tudom ki az a lány aki itt van.

- Végre megint együtt alszunk - simította meg az arcom mosolyogva.
Ebben a pillanatban az ismeretlen lány boldogan ugrált le a lépcsőn. Tekintetünk egyből találkozott és mindketten kérdőn néztünk egymásra. Shawn valószínűleg kapcsolt, hogy mi még nem ismerjük egymást. - Úristen, de hülye vagyok! - csapott a homlokára. - Holly, Ő Aaliyah, a húgom - mutatott a lányra aki odaugrált hozzám, majd kezet ráztunk.

- Holly Parker - mosolyogtam a lányra, aki viszonozta a gesztusom.

Sokkal jobb már így.

- Hány éves vagy? Hol ismerkedtetek meg? Mióta ismeritek egymást? Ki neked Shawn? Veled is olyan idegesítő néha? - bombázott meg kérdésekkel a húga, azonban ez egyikre választ kapott, úgy hogy Shawn közbeszólt.

- Szívem, kérsz valamit inni? - kiáltott ki a konyhából. A megnevezés hallatán pír szökött az arcomra, míg Aaliyah vigyorogva figyelt.

- Nem kérek semmit, köszönöm - válaszoltam kérdésére, majd tekintetem ismét az előttem álló lányra vezettem, akin látszott mennyire kíváncsi.

- Azt hiszem az egyik kérdés kipipálva - vigyorogott. - Miért nem tudok én erről? - tette fel a kérdését mosolyogva, amire nem biztos, hogy olyan mosolyogtató választ kapna.

- Hölgyeim - jelent meg a kezében két bögre forró teával Shawn, ezzel megtörve a kínos csendet.

- Mondtam, hogy nem kérek semmit - néztem fel rá morcosan.

- Sh - adott egy puszit az ajkaimra. - Élvezd ki, hogy elkényeztetlek - simította meg az arcom, majd magával húzott a kanapéra.

- Nem szeretnél valamit mondani bátyus? - nézett rá kérdőn Aaliyah, míg én jól tudtam mire kíváncsi. Ezután a lány felváltva nézett rám és a bátyjára.

- Tudom mire vagy kíváncsi - bólintott Shawn, majd lenézett rám. - Igen, együtt vagyunk, ő a barátnőm.

- Végre van valakid, akit én is csípek - ugrált vigyorogva a húga, azonban Shawn kénytelen volt elrontani ezt a nagy jókedvet.

- Viszont, nem szeretném, ha bárkinek is elmondanád. Nem akarom, hogy valamelyik barátnődtől kelljen visszahallanom, anyáéknak pedig én akarom elmondani. Úgyhogy kérlek, ne beszélj erről senkinek - mondta, miközben a kezemet simogatta.

- Rendben, de én akkor is nagyon örülök nektek - mosolygott tovább. - Egyszer szervezünk egy csajos napot és mindent elmondasz - nézett rám, mire mosolyogva bólintottam.

[...]

Összebújós filmezés. Ez volt a kérésem, mégsem a filmre figyelek. Shawn hajával játszok, néha megpuszilom, néha pedig csak őt nézem. Nem tudom, hogy legközelebb mikor tudok itt lenni vele és ezért szeretnék a legtöbbet vele foglalkozni, rá figyelni. Tény és való, hogy odavagyok ezért a fiúért. A göndör fürtjeiért, a pici hegért az arcán, a tökéletlen szeméért és annak a színéért is, a mosolyáért, azért aki ő. Az első napon amikor láttam úgy gondoltam, hogy sosem fogom közel engedni magamhoz, de ahhoz képest eléggé közel kerültünk egymáshoz. Hisz ha ez nem így lenne, most nem feküdnék mellette. Sosem tudtam, hogy milyen az amikor meglátsz valakit és furán érzed magad vagy azt, hogy milyen, amikor szeretsz és viszont szeretve vagy, de ezt ő megmutatta.

- Min gondolkozol kicsim? - nézett le rám mosolyogva, miközben tovább simogatta a hátam.

- Rajtunk - mondtam, míg tovább piszkáltam a mellkasát.

- Bővebben? - kérdezett vissza, mire megeredt a nyelvem.

- Az első héten, miután elkezdtél itt tanítani minden egyes lánynál te voltál a téma, persze nálunk is. Én mindig azt mondtam, hogy nekem nem kell a tanárom, de amikor mondták a többiek, hogy biztos jó vagy az ágyban és, hogy lefeküdnének veled megijedtem attól, amit éreztem. Azt akartam, hogy én tapasztaljam azt meg, hogy milyen vagy az ágyban és nem más a suliból. Igen, az ártatlan tizenhét illetve tizennyolc éves lányoknál ez volt a téma, bármennyire is hihetetlen, és én is köztük voltam. Tudatni akartam a többiekkel, hogy magamnak akarlak én is, de ott volt benne az a kérdés, hogy mi van ha.. - rajzoltam újabb kört a mellkasán. - Most pedig itt vagyok veled, több mint egy hónap elteltével. Nem egy dögös végzős vagy valamelyik évfolyamtársam, hanem én. Már nem félek attól, hogy valaki meglát minket, ahogyan az sem érdekel mások mit mondanak a hátam mögött. Tudod, sosem voltam úgy igazán boldog. Nincs testvérem, édesapámat félévenként látom egy hétre, édesanyám pedig rengeteget dolgozik. Nem jöttek értem az iskolába, majd vittek el valahova közös programra, hanem egyedül mentem haza és vártam arra, hogy anya valamikor hazaérjen. Te pedig figyelsz rám, törődsz velem és boldoggá teszel. Annyira hálás vagyok neked mindenért - néztem fel rá, így megláttam mosolygó arcát. Válasz nélkül megcsókolt, majd óvatosan fölém kerekedett és így falta tovább az ajkaimat.

- Szóval szerinted jó vagyok az ágyban - vált el tőlem önelégült mosollyal az arcán.

Hölgyeim és uraim, Ő Shawn Mendes!

- Látom megfogtad a lényeget - forgattam meg a szememet. - Ha így is van, nem kapsz meg gyorsan - szemeztünk. - Főleg nem begipszelt kézzel - nevettem el magam a végére.

- Várok rád, ameddig csak kell - nyomott egy utolsó puszit ajkaimra, majd ismét mellém dőlt, de most ő hajtotta a mellkasomra a fejét. - Már a medencében meg akartalak csókolni.

- Egy hét alatt ennyire belém zúgtál? - kuncogtam, miközben hajával játszottam.

Most mondjátok, hogy nem édes.

- El sem tudod képzelni, hogy mennyire - kuncogott. - Szerinted véletlen volt, hogy téged kértelek meg, hogy mesélj magadról vagy az, hogy te ültél a nyakamba a medencében? Közeledni akartam feléd, mert láttam, hogy csak úgy nem leszünk jóban. Tudtam nagyjából, hogy miket szeretsz és Mark is sokat segített, a srác biztosan tudja mi van köztünk. Azt hittem már sosem leszel az enyém, de megérte olyan sokáig várni - mesélte.

- Shawn Mendes, én menthetetlenül beléd estem - sóhajtottam boldogan, majd egy puszit nyomtam a hajába.

- Rendesen fájt, annyira beléd estem - nevetett fel hangosan a viccén, ahogyan én is.

- Te sem a romantikus énedről vagy híres - nyomtam meg nevetve az orrát.

- Hé, kikérem magamnak, én nagyon is romantikus vagyok! - háborodott fel, mire csak tovább nevettem. Mérgesen meredt a szemembe, miközben én próbáltam nem nevetni.

- Sh - tettem a szájára az ujjamat. - Szeretlek - nyomtam egy rövid csókot az ajkaira, majd a mellkasára hajtottam a fejem és nemsokára elaludtam.

New Teacher |Befejezett|Where stories live. Discover now