5.

10.8K 337 20
                                    

Az utolsó előtti reggelünkre ébredtünk itt, ebben a csodálatos környezetben. Nincs mínusz fok, a nap is süt és világosabb van, mint eddig volt. Mindenki be van zsongva attól, hogy ma fürdőbe megyünk, de ami a tanárokat illeti, nahát ők nem várják. Miután megérkeztünk és megkaptuk a karszalagunkat az uralmunk alá vettük az öltözőket. Nora és én elég hamar készen lettünk, hisz még ott, a faházban felvettük a fürdőruhánkat. A medencék felé vettük az irányt, egyenesen a nyugágyakra, míg a fiúk velünk szemben ültek, a medence másik oldalán. Nem volt megszabva, hogy így kell leülni, szimplán csak így jött ki.

Hirtelen mindenki a fiúk öltözője felé kapta a tekintetét, így én is, hisz nem tudtam mi történik. A nagy és szívdöglesztő matek tanárunk kilépett a helyiségből, ezzel bemutatva minden lánynak a tökéletesen kidolgozott felsőtestét. Barna fürtjei közé túrt, de azok továbbra is borzasztóan kuszák maradtak. Vállán ott pihent a törölközője, míg kezében méregdrága telefonja. Ismét meglöktem Norát, hogy csukja be a száját, de most én is nagyon megbámultam Mendest. Mikor elhaladt előttünk mosolyogva intett, amit én is viszonoztam, sajnos. A lányok kilencven százaléka körém gyűlt és legalább tíz percen keresztül azt hallgattam, hogy milyen szerencsés vagyok és hogy mennyire lennének a helyemben.

- Miről folyik a nagy beszéd, lányok? - szólalt meg Shawn, mire mindenki felé kapta a tekintetét, így levegőhöz jutottam.

- Csak arról, hogy honnan vette Holly a fürdőruháját - szólalt meg Beca, a lány, aki mindig jól ki tudja szedni a többieket a kínos helyzetből.

- Valóban jól néz ki - húzta mosolyra ajkait, mire arcom vörös színbe lépett át.

- Ha már itt tartunk szerintem a lányok sokkal jobban néznek ki - szólaltam meg én is, hogy eltereljem magamról a szót.

Kérlek, Shawn menj el innen.

- Javíthatatlanok vagytok - nevetett fel, amitől meghaltak körülöttem. Ezután visszasétált a fiúkhoz és a lányok azt is megállapították, hogy jó a feneke Mr. Mendesnek.

Tipikus gyorstalpalót kaptunk arról, hogy mit szabad és mit nem, mintha nem lenne olyan, aki úgyis fog olyat csinálni, amit nem kellene. Ezután a többség elindult a csúszdák és a medencék felé, míg én a telefonomba merülve kerültem át antiszociális állapotba. Tervben volt, hogy majd én is utánuk megyek, de sokkal jobban lefoglalt az internet és így a hajmosást is megúsztam.

Békésen olvasgattam az internet világában, teljesen belemélyülve egy cikkbe, ami a koalákról szólt egészen addig míg valaki le nem vágta magát mellém, így én majdnem a földre kerültem. Ijedten néztem rá, azonban az arcán hatalmas vigyor pihent.

- Csak nem megijedtél, Holly? - vigyorgott rám, azzal a tipikus önelégült vigyorral.

- Áh, dehogyis - forgattam meg szememet, majd leraktam a telefonom.

- Miért nem fürdesz? - nézett rám kérdő tekintettel, miközben a hajába túrt.

- Ezt én is kérdezhetném tőled - fürkésztem arcát felhúzott szemöldökkel.

- Rád vártam - kacsintott mosolyogva.

- Találj ki jobbat - nevettem fel. - Gondolom nincsen mikulásod, vagy mégis? - néztem rá kérdőn.

- De, van - nevetett fel hangosan. - Inkább neked lehetne, hisz te nem akarsz fürdeni - lökte meg a vállam.

- Csak nem akarok hajat mosni - rántottam meg a vállam, azonban ő ebbe nem törődött bele.

Karon ragadott és a többiek felé kezdett szaladni, engem maga után húzva. Amikor odaért a medencéhez beugrott, viszont továbbra sem engedte el a kezem, így kénytelen voltam én is beugrani vele együtt. Miután feljöttünk a viz felszínére egy hatalmasat csaptam a mellkasára, amin halványan meg is maradt a kezem nyoma. Hirtelen oda kapott, de nevetésben tört ki, ahogyan én is. A többiekhez mentünk, akik csapkodták a másikat és egymás nyakában ülve próbálták lelökni az ellenfelüket.
Shawn és a többiek sikeresen rávettek arra, hogy én is beszálljak. Felszenvedtem magam drága tanárunk nyakába, míg Beca is magát Markéba. Lepacsiztunk, majd amint fütyült az egyik srác, Mendes közelebb lépett hozzájuk, én pedig teljes erőmmel azon voltam, hogy lelökjem a barátnőmet. Legalább öt percig szenvedtünk, azonban végül sikerült a víz alá küldenem őt. Nem sokkal később én is víz alá kerültem, mivel Shawn hátradőlt és a lendületével leestem. Nevetve ölelt meg, amit viszonoztam, az érdekes pillantásokat figyelmen kívül hagyva. Szerintem nem bűn az, hogy megöleltem a tanárom.

New Teacher |Befejezett|Where stories live. Discover now