-4-

6.4K 93 60
                                    

Na het eten ga ik afwassen opeens word er een hand op mijn schoeder gelegd en ik draai me om.

'BOE!!' schreeuwt Sam.
'AAHH!!' Schreeuw ik terwijl ik een vork op de grond laat vallen.
'WHAHAH je schrok.' Zeg Sam blij.
'Ja, dat kon ik wel merken!' Zet ik ruw.
'Ik kom niet meer bij!' Lacht Sam.
'Koe.' Mompel ik.
'Awh heb ik mijn schatje pijn gedaan?' Terwijl hij een hand op mijn arm legt.
'Nee hoor, hier is je revange!' Schreeuw ik terwijl ik de overgebleven lasagne in zijn gezicht gooi.
Sam schrikt zich rot.
'Oepsie, ik zag je dikke hoofd niet...' zeg ik op een kinderachte toon.

De lasagne druipt over zijn witte shirt heen, ik moet kei hard lachen! :)

'Kom hier beauty!' Terwijl hij mij een dikke knuffel geeft.
'Gvd! Weet je hoeveel die kostte!?' zeg ik boos.
'Oh nee dat wist ik niet er hangt geen prijskaartje aan' zegt hij lachend, en geeft me een knipoog.
'Ik ga douchen' zeg ik.

Ik pak m'n pyjama en een ondergoed en ga naar de badkamer, ik gooi mijn shirt in de prullenbak. Gelukkig is mijn broek niet vies.
Ik maak een knot waar ik wel een kwartier mee ben bezig geweest, die maakt ik heel soms die is echt chill voor 's nachts.

Sam:

Ik heb zojuist de overgebleven lasagne over me heen gekregen nadat ik Sanne liet schrikken

Wat is ze toch mooi als ze schrikt...
Wow Sam je dwaalt helemaal af.

Ik heb mijn shirt indmiddels weggegooit en lig nu shirtless op bed, dat zal Sanne wel leuk vinden :)
Ze staat nu onder de douche maar ze is bijna klaar want ik hoorde dat ze de douche uitging

De deur gaat open en een prachtig raar kind komt boos de douche uit maar ze kan haar lach niet inhouden

Sanne:

Ik loop de douche uit en ik zie Sam shirtless op zijn bed liggen, ik probeer boos te doen maar dat lukt niet echt. Ik schiet in de lach en ga in bed liggen.

Ik lig nu half te slapen en Sam komt de douche uit, hij heeft een handdoek om zijn middel heen en zoekt naar een onderbroek.

'Shit!' Zegt hij boos.
'Wat is er koe?' Zeg ik slaperig
'Ja ik heb geen onderbroeken meer' zegt hij kwaad.
'Jong, je bent in je sokkenla aan het kijken, je kan misschien ook je ogen opendoen dat zou slim zijn.' Zeg ik lachend
'Og lach me niet uit, ik ben gewoon moe.' Terwijl hij een onderbroek pakt en terug de badkamer inloopt.

Trrinnggg

De wekker gaat af en ik word langzaam wakker, ik kijk naar Sam die op de grond is gevallen. Ik sta op en loop naar de badkamer.
'Waar ga je heen?' Zegt hij slaapdronken.
'Ik ga naar bed.' Zeg ik droog.
'Oh oke truste' zegt hij terwijl hij in slaap valt.

Hij is ook niet echt slim volgensmij. Ik loop lachend de badkamer in en leg mijn spullen neer, na een korte douche doe ik mijn kleding aan. En doe mijn haren in een leuke knot

Look:

Look:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu