-31-

3.3K 72 18
                                    

~P.O.V Sanne~

Ik app naar Sam dat hij beter bij Leo kan gaan slapen, want ik hoef hem voorlopig niet te zien. Zijn spullen heb ik klaar gezet zodat hij die kan komen ophalen, als de deur open gaat zie ik Sam met rode ogen en rode wangen. Hij heeft gehuild. Waarom zou hij huilen als hij met mij vreemd is gegaan? Vreemd. Ik ga de keuken in zodat ik hem niet hoef te zien, ik pak een grote lepel en een bak ijs. Mijn survival kit. Ik plof op de bank en ik ga een romantische drama film kijken, de intro begint, begin ik al te huilen. Heerlijk dit.

~

Ik lig nu op bed, morgen ga ik met Luna naar de bioscoop. Dat moest van haar zodat ik alles een beetje kon vergeten, ik hoop dat het werkt. We gaan naar een de film 'dombo' ik keek die film vroeger altijd. Maar nu is het opnieuw geanimeerd. Ik ga nu lekker slapen en proberen Sam te vergeten...

Een grote gaap verlaat mijn mond wanneer ik de wekker af hoor gaan, ik doe mijn wekker uit en wil automatisch een kus op het lekkere gezicht van het persoon naast mij geven, maar daar ligt natuurlijk niemand meer. Met tranen in mijn ogen loop ik naar de keuken en smeer ik een broodje met kaas, Sam at dat altijd. Meer tranen stromen over mijn wangen. Ik hoop dat je gaat werken dombo. Ik doe een look aan, wat er wel gewoon uit ziet en geen sweatpants ofzo.

Outfit:

Ik poets mijn tanden en ik borstel mijn haren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik poets mijn tanden en ik borstel mijn haren. Ik hoor een deurbel, ik kijk naar de klok, Luna is een kwartier te laat. Ik trek de deur open en raad eens wie er staat? Sam. Ik zucht en ik loop weg met tranen in mijn ogen.

'Ik heb mijn sokken vergeten.' Zegt hij met een ochtendstem. Zoooo sexy.

'Pak ze dan.' Zeg ik snel, een grote stemoverslag komt tevoorschijn als ik tranen voel lopen. Sam kijkt me aan. Hij wilt zijn mond opentrekken.

'Nee! Niets zeggen, pak je sokken en ga weg.' Zeg ik duidelijk. Het liefst zou ik willen dat hij wel iets had gezegd, dat hij het kon bewijzen met camerabeelden. Dat had hij al lang gedaan als het niet had gedaan. Denk ik. Loopt weg en de doet de deur zacht dicht. Meteen daarna gaat de deurbel weer, dat zal Lena wel zijn. (Sorry mensen, ik heb me vergist, haar naam is Lena niet Luna).

'Ik zag die klootzak lopen, wat heeft hij gedaan.' Zegt Lena als ze mij in een knuffel trekt.

'Sokken ophalen.' Zeg ik. We hebben nog even gekletst, en Lena is echt goed in jongens vergeten. Het werkt. We stappen in de auto en we rijden naar de bioscoop. We moeten jammer genoeg nog een huis regelen, maar ik ga in het appartement wonen waar ik eerst woonde. Totdat papa vaak weg was en ik naar het internaat moest. In de bioscoop pak ik een kleine cola met zoute popcorn. Heerlijk.

~

De film was geweldig, ik zit nu een spelletje te spelen met Lena. Ze is super aardig, ze praat ik best veel over Sam, dat hij veel liegt en dat ik haar moet geloven omdat zij er altijd voor mij zal zijn. Beetje raar. Een tijdje later heb ik aan Lena gevraagd of ze naar haar kamer kon gaan omdat ik erg moe ben. Ik ga liggen in een koud bed zonder vriendje......

Felle zonnestralen laten mijn ogen knijpen wanneer ik mijn ogen open doe. Een luide zucht verlaat mijn mond, wat haat ik liefdesverdriet. Ik draai met mijn hoofd naar mijn nachtkastje om mijn wekker uit te zetten, maar mijn ogen stoppen bij een foto waar ik in Sam zijn wangen knijp. Een verwdaalde traan glijd van mijn wang op mijn kussen. Ik stap met moeite uit bed en ik ga naar mijn kledingkast, ik moet me wat netter aandoen omdat we vandaag een groot feest voor de geslaagde kinderen. Ook Sam dus. Ik pak mijn kleding en ik leg het klaar in de badkamer, ik maak even snel wat yoghurt met wat frambozen er in. Ik pak een handdoek en de rest, en ik stap de douche in. Ik wil mijn maandverband in de prullenbak gooien, maar dan zie ik de condoom in de prullenbak liggen, ik gooi snel mijn maandverband erop en verdrietig ga ik me aankleden.

Outfit:

Ik bekijk mezelf in de spiegel en ik keur het goed, ik pak mijn sleutels en ik loop de deur uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik bekijk mezelf in de spiegel en ik keur het goed, ik pak mijn sleutels en ik loop de deur uit. Eenmaal in de zaal aangekomen hebben we blijkbaar vaste plekken, je hebt niet kunnen kiezen naast wie je gaat zitten. Ik zit helemaal aan de buitenkant het word langzaam drukken en er zit nog steeds niemand naast mij. Na 10 minuutjes voel ik dat iemand naast mij gaat zitten, de persoon ruikt lekker. Ik kijk naast mij en zie Sam zitten, ik pak mijn tas en loop weg.

'Sanne, alsjeblieft kom zitten.' Smeekt Sam.

'Alleen omdat ik nergens anders kan zitten.' Zucht ik. Ik probeer mijn tranen in te houden wanneer ik Sam zijn perfecte lach hoor, omdat Leo naast hem zit kunnen ze niets anders doen dan lachen. We hebben naar een aantal toespraken geluisterd en nu word iedereen naar boven geroepen.

'Sanne kom maar hier heen.' Glimlacht mijn mentor. Ik zet een fake glimlach op en ik loop voorzichtig naar het podium, achter mij word een paar keer gefloten, ik negeer het gewoon.

'Sanne is een hele sympathieke, slimme, sociale leerling. Ze let goed op in de lessen en de leraren zijn erg positief over haar. Ik ben blij dat ik jou in mijn klas heb mogen hebben. Veel succes met je volgende opleiding, en veel succes met je vriendje, Sam.' Knipoogt ze bij haar laatste woorden. Ik hap naar adem en ik loop snel naar beneden, ik heb zo'n hoedje gekregen die we zometeen in de lucht mogen gooien. Sam zijn toespraakje was niet altijd positief, hij ziet er zo sexy uit in een pak. Een soort van Shawn Mendes 2.0, dat is natuurlijk niet verkeerd.

'Gooi de hoedjes maar in de lucht.' Schreeuwt het schoolhoofd. Iedereen gooit enthousiast zijn hoedje omhoog, behalve ik. Mijn hoedje komt perongeluk in Sam zijn gezicht terecht. Hij schrikt er van, hij glimlacht lief en geeft het hoedje terug. Ik heb Lena niet gezien, we gaan zometeen op stap met de klas, ik ga dus even naar mijn kamer om een jurkje aan te doen. Ik maak de deur open en een nerveuze Lena zit op de bank.

'Sanne ik moet je iets vertellen.' Zucht ze nerveus.

------------------------------

Hey hoi!

Weer een nieuw deeltje! Wat zal Lena willen vertellen??
Bedankt we hebben 9K!!! Ly❤️

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu