-7-

5.3K 87 21
                                    

'Ga je maar klaarmaken, ik geef je 1 tip: doe iets netjes aan.' Zeg ik.
'Oke.' en ze gaat de douche in.

Sanne:

Ik ga de douchen in en ik maak me goed schoon, ik doe make-up op en een lekker geurtje, En een mooi jurkje.

Jurkje:

Make-up:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Make-up:

Ik loop de douche uit en Sam heeft een pak aan, een grijs pak het ziet er wel schattig uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop de douche uit en Sam heeft een pak aan, een grijs pak het ziet er wel schattig uit.

'Wow!' Zegt Sam die mij helemaal bekijkt.
'Dankje.' Zegt ik blozend.

Dan komt Rye binnen lopen. Rye en ik hebben afgesproken dat we doen alsof hij mee gaat, dan word Sam natuurlijk super boos.

'Ik heb honger! Waar gaan we eten?' Zegt Rye blij.
'He wat? Het is niet de bedoeling dat jij mee gaat.' Zegt Sam teleurstellend.
'Ohh, dan maar goed ook dat ik niet mee ga.' Lacht Rye.

Sam moet er om lachen en we gaan naar het restaurant.

We zitten aan de tafel en even verderop ze ik Lena en Leo zitten.
Ik zwaai naar ze maar ze zien het niet.

'Waar zwaai je naar?' Vraagt Sam.
'Kijk, daat zitten Lena en Leo.' Antwoord ik.
'Ohh ja, sinds hun verkering hebben heb ik bijna niets meer gehoord van Leo.' Zegt hij.
'Ja ik heb ook niets meer van Lena gehoord.' Zeg ik.

****
We zijn thuis en ik plof neer op de bank, ik moet echt nodig naar de wc maar we mogen een tijje de wc's van de kamer niet gebruiken dus we moeten naar de openbare wc.

Ik loop de wc binnen en ik zie Jennifer staan.

'En wie hebben we daar.' Zegt ze lachend.
'Je hond.' Zeg ik droog en ik loop de wc binnen.
'Zijn we boos?' Zegt ze kinderachtig.
'Ja, zodra ik jou kop zie wel.' Zeg ik ruw.
'Vanwaar dat jurkje?' Vraagt ze bot.
'Ik ben uiteten geweest met Sam.' Zeg ik.
'Jij blijft van hem af ja!' Zegt ze boos.
'Ik raak hem ook niet aan.' Zeg ik terwijl ik mijn handen aan het wassen ben.

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu