Het draait zich om en kan zien wie het is.....
Het was Jennifer! Wat moet ik doen..
'Ahem!' Kuch ik.
Ze kijkt om maar ik doe alsof ik slaap, ze gaat rustig verder, ze duwt al mijn dure spullen in een grote zwarte sporttas.
'Wat ben je aan het doen?' Zeg ik
'Uhmm, niets hoor.' En ze duwt nog snel iets in haar tas.
'Heb je geen geld om je eigen spullen te kopen.' Zeg ik en ik sta op en loop op haar af.Ik zie dat Sam wakker word.
'GEEF MIJN SPULLEN NU TERUG!' Schreeuw ik zodat Sam wakker word.
'Wat is er aan de hand!?' Zegt Sam en hij schrikt wakker.
'Jennifer is al mijn dure spullen in haar tas aan het doen!' Zeg ik boos.Sam staat op en pakt haar vast bij haat kraag, hij kreukt extra haar kleren en schreeuwt dat ze de spullen moet terug leggen.
Jennifer legt alles terug en ze loopt weg, Sam lapt haar nog even en ze valt bijna. Ik moest lachen maar ik hield me wel een beetje in, Sam kon dat duidelijk niet. (Haha)
'Ben je oké?' Vraagt hij lief.
'Ja hoor, dankjewel dat je hielt met haar weg te krijgen.' Bloos ik maar gelukkig kan je dat niet in het donker zien.
'Alles voor jou.' Knipoogt hij.****
Ik word langzaam wakker en ik zie dat Sam al zijn kleren al aan heeft en hij is met Rye aan het praten.'BEN IK TE LAAT!?' Zeg ik geschrokken.
'Nee we hebben het verhaal uitgelegd en je mocht thuis blijven.' Zeggen Sam en Rye in koor.
'En jullie dan?' Zeg ik.
'We zijn al uit, dat is de reden waarom jij mocht blijven we hadden maar 3 lesuren.' Zegt Rye.
'Oke, dankjewel allebei.' Zeg ik lief.
'Alles voor jou.' Zeggen ze weer in koor.
'Zijn jullie tweeling ofz?' Zeg ik lachend.
'Haha, volgensmij niet.' Zegt Sam.Ik heb even een douche genomen en ik kom de douche uit. Rye en Sam zijn weer aan het kletsen. En als ik de badkamer uitkom zijn ze helemaal stil.
'Zijn jullie geheimpjes aan het delen?' Zeg ik.
'Nee, ik was aan het klagen.' Zegt Sam.
'Hoezo?' Vraag ik.
'Mijn broer komt morgen op bezoek en hij blijft hier slapen.' Zegt hij verdrietig.
'Dat is toch leuk!' Zeg ik en ik probeer hem op te fleuren.
'Nee, hij gaat elk meisje fixen waaronder jou, want jij slaapt hier. Dus niet schrikken als je wakker word.' Zegt hij zonder gevoel.
'Waarom?' Vraag ik verward.
'Hij gaat waarschijnlijk lang je liggen 's nachts.' Zegt hij.
'Ik zorg er wel voor dat het niet gebeurd.' Knipoog ik.****
Ik word wakker en het is zaterdag, eindelijk weekend!! Sam staat inmiddels in zijn kleren.'Ik ga mijn broer ophalen van bet station.' Zegt hij chagrijnig.
'Dus ga je maar alvast douchen.' Zegt hij.
'Oke, veel plezier.' Zeg ik knipogend.Ik ga de douche in en als ik eruit kom doe ik mijn kleren aan.
Look:
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Teen FictionEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...