Ik ga naar de aula om wat te drinken te halen, want Sam heeft zowat niets in de keuken staan, dus ik ga wel een keer naar de supermarkt.
Ik loop de badkamer uit en Sam ligt nog in bed.
'Hallo beauty' grijnst hij.
'Doei lelijkerd' lach ik.Ik pak mijn tas en ga naar de aula, ik word helemaal aangekeken want niemand kent mij hier natuurlijk. Ik draai me om en ik schrik me dood zo'n barbie pop staat achter me.
'Uhm schiet eens op, ik moet even mijn beauty koffie kopen.' Zegt ze grof.
'Fijn humeur heb je.' en ik loop weg.Ik zit alleen aan een tafel en een meisje komt naar me toe en gaat langs me zitten.
'Hoi' zeg ik.
'Hallo, vind je het erg als ik hier zit?' Zegt ze.
'Nee hoor, geen probleem.' Lach ik vriendelijk
'Ik ben Lena.' Zegt ze.
'Hoi Lena, ik ben Sanne.'
We hebben veel gepraat en we zijn erachter dat we in dezelfde klas zitten, en ze zei ook dat zowat de hele school weet dat jij kamergenoten bent met Sam.****
Ik loop de 1e les binnen en ik zie Sam zitten, die verlogens naar mij lacht.
Ik negeer het maar gewoon en ik ga langs Lena zitten. Midden in de les word er een briefje op mijn tafel neergelegd:Hey, ik weet maar mijn vriend Leo hier zit Lena wel zitten regel ff dat hun een date krijgen ofz
En regel dan ook even meteen een date voor ons ;)
Gr. SamIk gebaar naar hem dat ik zometeen een briefje ga teruf sturen
We mogen nu zelfstandig gaan werken dus ik schrijf even een briefje:
Ik zal er voor zorgen dan Leo en Lena een date krijgen, maar dke date voor ons.... nooit!
Xx SanneIk lach gemeen naar hem, hij bloosde geen idee waarom.
Sam:
Leo vroeg of ik een briefje naar Sanne kon schrijven of zij een date met Leo en Lena konden regelen, natuurlijk heb ik er ook bijgezet dat Sanne voor ons twee ook een date moet regelen.
Ik ben dan wel de badboy, maar zij pohh zij geeft je iets speciaals.Ze gebaart naar me dat ze zo iets terug schrijft.
Ik heb en briefje teruf gekregen en ik ga het even lezen
Shit! Ze wilt geen date met mij. Er staan wel 2 xjes, ik bloos en ze ziet het. Dat was niet de bedoeling.De les is voorbij en Sanne staat op, haar look is echt mooi.
Wjw Sam kap hiermee jij bent nooit verliefd... denk ik in mezelf.Sanne:
Ik zit nu in de aula en ik heb al tegen Lena verteld dat Leo een date wilt, blijkbaar had Lena al langer een crush op hem dus ik heb Lena naar Leo toegebracht.
Nu zit ik alleen aan de tafel te kijken of ik Sam kan vinden, die vervolgens met die make-up bom van vannochtend staat te flirten.
Ik loop lang hun weg en loop perongeluk tegen die make-up bom aan.
'Pardon!' Zegt ze bitchy
'Oh sorry ik had je niet gezien.' Zeg ik kinderachtig
'Nu heb ik kreukels in mijn shirt! Wil je weten hoe duur die waren?' Zegt ze boos.
'Awhh wat jammer nou, en er hangt geen prijskaartje aan je shirtje dus nee, ik weet niet hoe duur hij was' zeg ik terwijl ik weg loop.Ik hoor Sam super hard lachen, en die make-up bom rent weg. We hadden nog 3 uur achterelkaar les van de zelfde leraar maar die moest ergens heen dus we hadden uitval.
Ik pak mijn laptop en doe mijn oortjes in, vervolgens komt Sam binnen, 'wahah die actie van jou was geweldig!' Lacht hij.
'Vind je het gek?' Zeg ik lachendIk ga weer verder met mijn film en opeens valt mij binnen dat ik nog boodschappen moet doen, ik vraag ff wat Sam wilt eten vanavond.
'Sam wat wil je eten?' Vraag ik terwijl ik mijn handtas pak.
'Ga jij koken?' Vraagt hij.
'Nee ik ga mn tandenpoetsen' zeg ik droog.
'Hhaha wat grappig, (proef de sarcasme) kan je lasagne maken?' Vraagt hij.
'Ja hoor dan ga ik nu naar de winkel'
'Veel plezier schoonheid.' Zegt hij terwijl hij mij een knipoog geeft.
Ik lach dom en ga de deur uit.****
Ik heb inmiddels de lasagne in de oven zitten, Leo en Alex komen net binnen. Leo komt naar mij toe,
'Dankjewel dat je die date kon regelen, morgen om 6 uur hebben we afgesproken' zegt hij blozend.
'Geen probleem, jullie zijn schattig samen.' Zeg ik.'ETEN' roep ik.
Alleen Sam komt aanlopen.
'Waar is de rest?' Vraag ik.
'Oh die zijn gegaan' zegt hij terwijl hij aan tafel gaat zitten.
'Oke.' Zeg ik.
'Dus alleen wij 2tjes.' Knipoogt hij.Na het eten ga ik afwassen opeens word er een hand op mijn schoeder gelegd en ik draai me om.
Lena:
Make-up bom (Jennifer):
Hoii!
Het is niet zo super spannend maar dat komt ooit nog wel-wie legt de hand op haar schouder?
-vind sam Sanne echt zo speciaal?
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Dla nastolatkówEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...