Todat hij grote ogen krijgt en staart naar een groepje mensen verder op.
'Hmm... Austin?' Vraag ik voorzichtig. Hij kijkt me aan en trekt me mee naar de kleedhokjes.
'Austin wat is er! Zeg het.' Vraag ik geshrokken.'Meneer brouwer.' Zegt hij kwaad. Zodra hij dat zegt krijg ik een rilling over mijn hele lichaam. Hij is echt een viezerik.
'Wil je gaan?' Vraagt hij aan mij.
'Nee! Ik ga me niet weg laten jagen door mijn f*cking leraar.' Zeg ik zelfvezekerd.
'Oke, maar blijf voorzichtig want ik moet naar mijn moeder. Dus blijf mij Lena.' Legt Austin aan mij uit. Ik knik en hij geeft een kus op mijn voorhoofd.
'Doei schoonheid.' Grijnst Austin. Ik lach hem lief na en loop naar Lena. We gingen lekker zonnen, na een uurtje in de zon te hebben gelegen hebben we zin in een drankje.
'Doe mij maar een cocktail.' Glimlacht Lena.
'Oke, ik ga even naar de bar.' Lach ik door Lena haar snelle reactie voor een drankje.
Ik loop rustig naar de bar en onderweg fluiten verschillende jongens me na, maar die negeer ik gewoon. Ik ben bijna bij de bar todat ik zwart zicht krijg en ik word meegetrokken door twee sterke armen. Mijn mond verlaat een gil maar al gauw word er een hand op geduwd. Ik voel dat mijn rug tegen de rotsen aan word geduwd. De hand word langzaam van mijn ogen af gehaald en ik zie een man staan met bruin haar.
Meneer brouwer....
'Hier wacht ik al zo lang om.' Grijnst hij.
'Ga van me af!' Probeer ik hem van me af te duwen, maar hij is te sterk. Zijn handen glijden over mijn heupen. Verschillende tranen rollen over mijn wangen. Ik probeer me voor de zoveelste keer mezelf los te trekken maar het heeft geen zin, hij is te sterk.
'Shhh.' Zegt meneer Brouwer op een pedo stemmetje. Zijn handen glijden langzaam naar boven richting mijn topje, er rollen steeds meer tranen over mijn wangen.
Klik.
Daar gaat mijn topje, hij heeft het los gemaakt. Mijn zicht is zo wazig door de tranen dat ik amper iets kan zien. Ineens zie ik meneer brouwer van me weg vliegen en zie ik een figuur voor me staan. Ik veeg mijn tranen weg en ik kijk gauw wie me heeft gered.
Sam.
Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel.
'Dankjwel! Ik was zo bang.' Snik ik terwijl ik hem stevig knuffel.
'Geen probleen.' Zegt Sam lief. Ik voel dat hij mijn topje weer vast heeft gemaakt en zich langzaam lostrekt uit de knuffel die zo veilig voelt.
'Ik ga maar eens.' Zegt hij terwijl Lena ik de verte aan komt rennen. Ze rent langs meneer brouwer en ze ziet hem niet eens liggen.
'WAT HEEFT DIE FLIKKER MET JOU GEDAAN!? SAM IK ZOU MAAR SNEL WEG GAAN! BEN JE OKE SANNE?' Ratelt Lena aan één stuk door.
'Rustig Lena, Sam heeft me geholpen.' Stel ik haar gerus, en ik wijs naar meneer brouwer.
'DIE FLIKKER!' Schreeuwt ze terwijl ze naar meneer brouwer stampt en hem in zijn ballen trapt. Ik lig in een deuk van het lachen en ik kijk achter me, Sam is al weg gegaan. In de auto leg ik het hele verhaal uit, ik zie de woede in haar ogen staan. Ze heeft al verschillende keren gezegd dat we zijn lessen gaan skippen, waar ik haar helemaal gelijk in geef.
Als ik in mijn kamer kom zit Austin verdrietig op mijn bed.
'Wat is er?' Vraag ik geschrokken. Waarop hij als antwoord geeft een handgebaar dat ik langs hem moet komen zitten.
'Austinn wa-' zeg ik maar ik word al snel onderbroken door Austin.
'Je weet toch dat ik gisteren maar mijn moeder moest?' Zegt hij stilletjes.
'Ja?? Hoezo?' Vraag ik voorzichtig.
'Nou... h-h-het blijkt dat mama een nieuwe baan heeft en dat...... we gaan verhuizen maar Italië....' zegt Austin verdrietig. Verschillende tranen rollen over mijn wangen, ik geef hem een dikke knuffel.
'Hoe zit dat dan met ons?' Vraagt Austin voorzichtig.
'Een l-l-l-lange afstands relatie is zowat onmogelijk?' Snik ik.
'Maar ik kan niet zonder jou, i-i-i-ik hou van jou Sanne.' Snikt Austin.
----------------------
Hey hoi!
Dit is een korter hoofdstuk omdat dit een bonus hoofdstuk is! Want we hebben de 1K gehaald!??
Ik kan het niet geloven! Heel erg bedankt allemaal!! Ik waardeer dit heel erg, want ik hou van schrijven en het is mooi als je daar iets voor terug krijgt.
Xxx- Lieke
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Teen FictionEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...