-27-

4K 72 13
                                    

Alles word zwart in mijn ogen en ik word licht in mijn hoofd.

Ik zie helemaal niets maar ik hoor de sirenes afgaan.

'Mevrouw kunt u mij horen!?' Roept een vrouwenstem. Ik kan me niet bewegen, ik kan niet praten het enigste wat ik kan is denken, heel veel denken.

'Mevrouw! Is er iemand bij u!?' Hoor ik dezelfde vrouwenstem zeggen. Sam is bij mij, maar ik kan niet praten. Mijn gedachten worden steeds minder het enigste wat ik nu kan is luisteren.

'Ik heb iemand gevonden!' Roept een mannenstem. Alles vaagt weg en ik hoor niets meer.

****

Mijn ogen gaan langzaam met moeite open. Ik zie een witte kamer en ik lig in een bed, het lijkt wel een ziekenhuis. Naast mij zit papa, hij ziet er bezorgd uit.

'Papa? Wat is er gebeurd?' Vraag ik met een schorre stem. Papa kijkt naar beneden en kijkt mij weer aan.

'Je hebt een auto ongeluk gehad.' Zegt papa, langzaam komen mijn herinneringen weer naar boven. We zaten in de auto en ik moest huilen, Sam lette op mij en niet op de weg. En daarna weer ik er niets meer van.

'Waar is Sam?' Vraag ik bezorgd. Papa loopt naar de dokter en praat er even mee. De dokter komt op me af lopen en kijkt me met een vriendelijke blik aan.

'Jij en je vriendje hebben veel geluk gehad.' Glimlacht hij. Mijn hart maakt een klein sprongetje, het enigste wat ik nu nog wil is Sam zien.

'Mag ik Sam zien?' Vraag ik vriendelijk aan de dokter. De dokter giebelt even en wijst naar de andere kant van de kamer. Ik zie Sam liggen die er ook om moet lachen. Ik glimlach verliefd naar hem en ik zie dat zijn arm in het gips zit.

'Heb je je arm gebroken?' Vraag ik. Hij kijkt even naar zijn arm.

'Nee, mijn elleboog is uit de kom. Over 3 weken mag het gips er af.' Ik knik. Ik ga ook even checken of ik iets heb gebroken, alles is veilig.

'Wil je wat te drinken?' Vraagt papa. Ik schud nee en ik staat een beetje voor me uit.

'Ik ben in jullie kamer geweest en ik heb een aantal kledingstukken meegenomen.' Zegt mijn vader als hij naar een een plastic tas wijst.

'Mag ik mijn kleding dan aan?' Vraag ik verward.

'Ja, we moeten je alleen hier laten voor een paar onderzoekjes.' Zegt de dokter als hij mijn infuus even checkt. Hij haalt hem er voorzichtig uit, ik voelde er niets van.

'Dat infuus heb je niet meer nodig.' Glimlacht de dokter. Ik loop naar de tas en ik kijk wat papa heeft gepakt, wow papa heeft een goede kleding smaak. Ik loop naar een klein hokje en ik kleed me om.

Outfit:

Het is een chille outfit, dus perfect voor het ziekenhuis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is een chille outfit, dus perfect voor het ziekenhuis. Ik lig op mijn bed een boek te lezen, ondertussen doen ze een aantal onderzoeken. Ik merk er niet heel veel van maar dat is puur omdat mijn boek erg spannend is. 

'De onderzoeken zijn klaar, jullie blijven hier een nachtje slapen want het is al erg laat.' Zegt de dokter terwijl hij van alles opschrijft op een blaadje die vastzit aan zo'n soort klembord. Mijn vader knikt vriendelijk.

'Ik heb een auto voor jullie gehuurd voor 10 weken, ik moet namelijk weer aan het werk. Ik heb een heel erg belangrijk gesprek.' Legt mijn vader uit. Ik geef hem een knuffel en ik kus op zijn wang. Ik zwaai nog even naar hem en dan trek ik mijn pyjama aan die papa had meegenomen.

'Weltrusten schoonheid.' Grijnst Sam. Ik schud speels mijn hoofd en ik draai me op mijn zij. Ik val langzaam in slaap, met de gedachten dat Sam en ik veilig zijn.

Fel licht laten mijn ogen pijnlijk open gaan, ik draai me een keer om een poging te doen om weer in slaap te vallen, maar dat mislukt. Ik sta op en loop naar de wc, ik trek de deur open en ik loop naar de wc toe. Ik wil mijn broek omlaag doen tot dat ik Sam op de wc zie zitten. Ik kijk hem met grote ogen aan.

'Het spijt me! Dit is niet gebeurd.' Zeg en ik loop in een recht lijn de wc uit. Dat beeld hoef ik nooit meer te zien. Sam komt lachend de wc uit, ik geeft hem een kleine bitch clap en ik loop vrolijk de wc in. Ik plas even en daarna was ik mijn handen, ik doe de kleding aan die papa had meegenomen. Ik borstel mijn haren met de borstel die van het ziekenhuis is. Hij is best chill eigenlijk. Ik loop de badkamer uit en ik zie dat Sam alles al klaar heeft, we lopen hand in hand door het ziekenhuis heen. Papa heeft een Porsche Cayenne gehuurd, Sam kijkt bewonderend naar de auto. Hij maakt de deur open en hij rijdt met een stoer gevoel de snelweg op.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik meteen op mijn bed gaan liggen, na een half uurtje voor me uit staren ga ik de douche in. Ik droog mijn haren en ik kleed me weer om. Ik loop de keuken in om een boterham te maken maar al snel keer ik me om naar de deur omdat Rye en Andy vandaag terug zijn gekomen. Ik ren op de gang en ik klop op hun deur. Rye maakt de deur open en ik zie dat hij behoorlijk bruin is geworden. Ik geef hem snel een knuffel.

'Veel in de zon gelegen?' Vraag ik enthousiast. Andy en Rye knikken enthousiast, ik merk dat ze anders zijn.

'Sanne? We moeten je wat vertellen.' Zeggen Rye en Andy in koor. Ik kijk ze vragend aan, wachtend op hun antwoord.

'We gaan een kind adopteren.' Zeggen ze blij.

'OMG! Ik word omaaaa!' Gil ik uit. Rye lacht en Andy zit helemaal in zijn dromen, ik weet dat Andy dit altijd al heeft willen doen. Ik zal ze helpen en steunen ik slechte momenten maar ik in goede momenten. Daar zijn beste vrienden voor.

--------------------------

Hey hoi!

Ik heb dit deel geschreven omdat ik pww heb, ik heb hem speciaal gemaakt zodat ik hem in de pww erop kan zetten.

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu