-33-

3.3K 72 4
                                    

'Moeten we mee lopen naar de kamer?' Vraagt Rye.

'Nee hoor, gaan jullie maar naar bed. Andy valt half in slaap.' Lach ik. Ik geef ze nog snel een knuffel en dan ga ik naar mijn kamer. Ik wil mijn deur open maken en dan zie ik Lena met heel veel koffers.

'Waar ga je heen?' Vraag ik. Ze schrikt er van, naar ze geeft iets te snel antwoord.

'Vluchten.' Zegt ze snel. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog.

'Waarom?' Vraag ik verward. Ze zucht en kijkt me aan.

'Voor Sam.' Zegt ze simpel.

'Ik moest iets zeggen tegen jou, maar dat mag hij mooi zelf doen. En ik heb geen zin in klappen.' Zegt ze, en daarna loopt ze snel verder. Wat moet Sam mij vertellen?
Ik loop de kamer binnen en al snel ga ik mijn make-up eraf halen, ik poets mijn tanden en ik doe mijn pyjama aan. Ik laat me vallen in bed, ik draai me om en er glijd een lekker lucht onder mijn neus door. Ik kijk naast mij en ik zie dat ik op Sam zijn helft lig, het ruikt precies naar hem. Een diepe zucht verlaat mijn mond, al snel daarna val ik in slaap.

Ik heb net ontbeten, morgen begin ik met inpakken om naar het appartement te verhuizen van mijn vader. Ik loop naar de badkamer en ik poets mijn tanden, ik doe wat mascara op en ik kleed me om.

Outfit:

Ik ben net klaar met alles en dan klopt iemand op de deur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik ben net klaar met alles en dan klopt iemand op de deur. Ik loop er geen en zodra de deur open gaat worden mijn ogen groot.

'Austin.' Zeg ik geschrokken. Hij glimlacht lief naar mij. Snel gooi ik de deur dicht. Shit. Wat doe ik!? Ik ren terug naar de deur, gelukkig staat hij er nog.

'Sorry.' Zeg ik vriendelijk.

'Maakt niet uit. Ik kwam toevallig langs dus ik wou even bijkletsen.' Zegt hij lief.

'Ben je geslaagd?' Vraagt hij opeens. Ik knik enthousiast.

'Ik zag dat je een relatie hebt met Sam?' Vraagt hij snel. Ik geef hem even een samenvatting over wat er is gebeurd. Hij begrijpt mij zo goed. Zijn telefoon maakt een geluid, hij kijkt naar zijn telefoon en kijkt mij dan betreurd aan.

'Ik moet gaan.' Zegt hij. Ik geef hem een knuffel, en ik zwaai hem uit.

'Doei! Tot ooit.' roep ik. Hij stapt bij een meisje in, er vind een lange zoen plaats, super schattig. Ik sta nog een paar minuten te dromen en ik loop terug naar mijn bed. Ik maak een insta selfie omdat ik in de mood ben voor foto's.

Selfie:

Selfie:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu